Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄSSÄ KETJUSSA ON LUKUTAIDOTTOMIMMAT JA TYHMIMMÄT OLENNOT. NOI SPÄMMÄÄJÄT ON TÄYSIN OIKEASSA.
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle
Hei, debiili, spämmäät mua. Olet hölmö, terveisiä.
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on ehdottaa tapaamista, jos ei olla syvällisellä tasolla keskustellut. Ja välillä on vaikeaa syventää keskustelua sille tasolle. Kyllä mäkin haluaisin nähdä kaipaamani, mut on vaikeata viestiä ja saada suhde syventymään silleen, et uskaltais jotain sellaista ehdottaa. Asiaa hankaloittaa vielä se, jos jompikumpi tai molemmat ovat varattuja.
No älä missään nimessä ehdota sitten. Hui. Parempi olla vaan hiljaa.
Niinpä😂 ei vahingossakaan syvene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat joita en harrasta: säännöt
Yksi narsistin tuntomerkki
Pyh. Oon vaan vapaudenhaluinen ja jos näen paremman tavan tehdä asiat niin en todellakaan rupea tekemään muiden tavalla vain koska kuuluisi.:
Sääntöjen on tarkoitus suojata yksilöä muiden mielivallalta. Näkyy hyvin tässä ketjussa, kun mellastatte aivot täysin narikassa. He, jotka ovat täällä kaipausviestien vuoksi, tuntuvat olevan väärässä paikassa. Mutta eihän se teitä minäminäminä-idiootteja kiinnosta. Vielä ylennät itseäsi joankin radikaalina, vaikka tosiasiassa olet ketjun suurin typerys. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen pikkupomo. Päden päättämällä, mitä terveisiä keskustelupalstalla saa lähettää. Säännöt eivät tietenkään koske minua, olenhan muiden yläpuolella." 🤮
On huolattu, että ajattelet noin. Aina kun joku muu spämmää, sä aloitat valittamisen. Ymmärrätkö, että meitä muita häiritsee se sun päivittäinen spämmäys? TÄLTÄ SE NYT TUNTUU kun vtuttaa muiden käytös. Elä ja opi. Idiootti.
Just tämä 👍🏻
Vaihdetaan hullu kaivattu viljasäkkeihin tai täyspäiseen kaivattuun.
Jokohan tuottaa tulosta? Tapahtuuko mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄSSÄ KETJUSSA ON LUKUTAIDOTTOMIMMAT JA TYHMIMMÄT OLENNOT. NOI SPÄMMÄÄJÄT ON TÄYSIN OIKEASSA.
Tietysti sanot noin koska olet itse se vähälahjainen spämmääjä jota kukaan ei ole koskaan kaivannut. Sori siitä.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on ehdottaa tapaamista, jos ei olla syvällisellä tasolla keskustellut. Ja välillä on vaikeaa syventää keskustelua sille tasolle. Kyllä mäkin haluaisin nähdä kaipaamani, mut on vaikeata viestiä ja saada suhde syventymään silleen, et uskaltais jotain sellaista ehdottaa. Asiaa hankaloittaa vielä se, jos jompikumpi tai molemmat ovat varattuja.
Voithan sinä varattuna ehdottaa ystävyyttä?
Kerroin kyllä, että oon kaivannut hänen ystävyyttänsä. Musta se kertoi mun toiveista aika paljon. En ole sanonut olevani varattu.
Vierailija kirjoitti:
Säännöt on tehty rikottaviksi😊
Ei aina. Jos ei ole suunnitelmissa saada sakkoja eikä joutua vankilaan. Tämän takia joudutaan aika moni noudattamaan normeja ja sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti sanot noin koska olet itse se vähälahjainen spämmääjä jota kukaan ei ole koskaan kaivannut. Sori siitä.
Vo kyynel, oisko kumminkin sulle käynyt noin. Tais mennä tunteisiin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat joita en harrasta: säännöt
Yksi narsistin tuntomerkki
Pyh. Oon vaan vapaudenhaluinen ja jos näen paremman tavan tehdä asiat niin en todellakaan rupea tekemään muiden tavalla vain koska kuuluisi.:
Sääntöjen on tarkoitus suojata yksilöä muiden mielivallalta. Näkyy hyvin tässä ketjussa, kun mellastatte aivot täysin narikassa. He, jotka ovat täällä kaipausviestien vuoksi, tuntuvat olevan väärässä paikassa. Mutta eihän se teitä minäminäminä-idiootteja kiinnosta. Vielä ylennät itseäsi joankin radikaalina, vaikka tosiasiassa olet ketjun suurin typerys. Eri
Niin, mikä sitten on sääntö kenenkin mielestä?
Siis en tiennyt että menisi läpi
Vierailija kirjoitti:
Huppista sentään! Kokeilu menikin läpi 😳🤭 en arvannut
Mitä kokeilit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä määrittelen niin, että minulla ei ole mitään tekemistä kenenkään muiden parisuhteiden tai niiden rajojen kanssa. None of my business! 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän keskustelut on olleet jo aika syvällisiä ja mielestäni ilmaisin sulle aika paljon. Voisi ehkä jo suhtautua rohkeammin asioihin ja katsoa mihin kaikki vie?
Mä olen ilmaissut sinulle tahtoni hyvinkin syvällisesti. Nolottaa näkeminen senkin takia, kun en tiedä, miten outona pidät minua sen takia. Kuin kaivatulle kirjoitin.
En oo huomannut sun tahdon ilmaisuja. Outo et ole, tai korkeintaan hyvässä mielessä. Oot mieletön tyyppi, ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis en tiennyt että menisi läpi
Ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaan hullu kaivattu viljasäkkeihin tai täyspäiseen kaivattuun.
Viljasäkkiseksuaali?
Mä olen ilmaissut sinulle tahtoni hyvinkin syvällisesti. Nolottaa näkeminen senkin takia, kun en tiedä, miten outona pidät minua sen takia. Kuin kaivatulle kirjoitin.