Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (10688)

Vierailija
9341/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitää todistaa?😄

Että kaivattusi on ihana ja suloinen eikä mikään pelkkä pieni keltainen piipittäjä. Mikä hänestä tekee erityisen?

Pieni keltainen piipittäjä on myös ihana ja suloinen. Mutta kaivattu on ihan omassa luokassaan.😍🥰

Vierailija
9342/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

G:miehille. Onko kaivattusi ansainnut tänään  sylillisen punaisia ruusuja vaiko yhden suuren vaaleanpunainen pionin? Mitä itse antaisit hänelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9343/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G:miehille. Onko kaivattusi ansainnut tänään  sylillisen punaisia ruusuja vaiko yhden suuren vaaleanpunainen pionin? Mitä itse antaisit hänelle?

Tänään voisin viedä kukkia erityisesti niille, jotka eivät ole saaneet lapsia, vaikka olisivat halunneet. T. äiti

Vierailija
9344/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään voisin viedä kukkia erityisesti niille, jotka eivät ole saaneet lapsia, vaikka olisivat halunneet. T. äiti

Miksi ei saisi lapsia jos on kerran ansainnut? Kamalaa mielistelyä.

Vierailija
9345/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin tuon loukkauksena, myös niitten puolesta jotka kärsivät lapsettomuudesta. Itse en kärsi vaikkei lapsia olekaan. Voi niitä kukkia muutenkin tuoda. 

Takasin kaipaamisiin. 

Vierailija
9346/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osallistu kaipuuketjussa

äitienpäiväteemaan enää ollenkaan.

Sivusin aihetta aiemmin. Se riittää. x

Vierailija
9347/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin tuon loukkauksena, myös niitten puolesta jotka kärsivät lapsettomuudesta. Itse en kärsi vaikkei lapsia olekaan. Voi niitä kukkia muutenkin tuoda. 

Takasin kaipaamisiin. 

Sairasta kääntää kaikki päälaelleen.

Vierailija
9348/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa sua, mutta: pidäthän huolta terveydestäsi ja itsestäsi muutenkin. Sulla on ihmisiä, jotka sua tulevat kaipaamaan, jos et pidä.

Älä laita tämmösiä tänne nyt.

Sanavapaus mullakin, siinä missä muilla!

Vierailija
9349/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ansaitse lapsia. Lapsia saadaan tai ei saada, halutaan tai ei haluta. Lainassa lapset ovat joka tapauksessa. Jos joku kokee elämäntehtäväkseen tehdä lapsia, se on hienoa. Jollain toisella taas on muita elämäntehtäviä, ja se on ihan yhtä hienoa. Kukaan ei ole tippaakaan sen arvokkaampi tai arvottomampi, oli jälkikasvua tai ei. 💪

Vierailija
9350/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaisia lapsia meillä olisi, jos yhteisiä olisi?

Vierailija
9351/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takasin kaipaamisiin. 

Ei minulta. Poistun. 

Muistakaa halata mutsia! x

Vierailija
9352/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali sinulle 

Vierailija
9353/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa sua, mutta: pidäthän huolta terveydestäsi ja itsestäsi muutenkin. Sulla on ihmisiä, jotka sua tulevat kaipaamaan, jos et pidä.

Älä laita tämmösiä tänne nyt.

Jos otat tämän negatiivisena, niin kyse on sun asenteesta ja näkemyksestä. Tuo ei ollut negatiivinen terveinen kyseiselle ihmiselle. Hän tietäisi miksi ei

Vierailija
9354/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaisia lapsia meillä olisi, jos yhteisiä olisi?

Kauniita

Vierailija
9355/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! 😤 

📚📖📝💻🖌👩🏼‍🎨🎨🖼

Vierailija
9356/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemuitse, hedelmätön,

sinä joka et koskaan synnyttänyt!

Huuda riemusta, iloitse,

sinä joka et ole synnytyskipuja kokenut!

Nyt sinulla, hylätyllä, on enemmän lapsia

kuin konsanaan aviovaimolla,

sanoo Herra.

Vierailija
9357/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

📹💔

Vierailija
9358/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh pitää lähtee

Vierailija
9359/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikista asioista tehdään niin vaikeaa ja hankalaa, varotaan ettei kukaan vaan loukkaannu. Ei voida viettää perinteisiin kuuluvia juhliakaan, koska on aina joku ihmisryhmä joka loukkaantuu! 

Vähän mennään äärilaidoilla näissä! Mien jaetaan lapsille perinteitä, kulttuurista perinnet, jos kaikkea varotaan? 

Vierailija
9360/10688 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Äitienpäivää ihastukselleni 🌹