Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10688)
G:miehille. Onko kaivattusi ansainnut tänään sylillisen punaisia ruusuja vaiko yhden suuren vaaleanpunainen pionin? Mitä itse antaisit hänelle?
Vierailija kirjoitti:
G:miehille. Onko kaivattusi ansainnut tänään sylillisen punaisia ruusuja vaiko yhden suuren vaaleanpunainen pionin? Mitä itse antaisit hänelle?
Tänään voisin viedä kukkia erityisesti niille, jotka eivät ole saaneet lapsia, vaikka olisivat halunneet. T. äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään voisin viedä kukkia erityisesti niille, jotka eivät ole saaneet lapsia, vaikka olisivat halunneet. T. äiti
Miksi ei saisi lapsia jos on kerran ansainnut? Kamalaa mielistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tuon loukkauksena, myös niitten puolesta jotka kärsivät lapsettomuudesta. Itse en kärsi vaikkei lapsia olekaan. Voi niitä kukkia muutenkin tuoda.
Takasin kaipaamisiin.
Mä en osallistu kaipuuketjussa
äitienpäiväteemaan enää ollenkaan.
Sivusin aihetta aiemmin. Se riittää. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tuon loukkauksena, myös niitten puolesta jotka kärsivät lapsettomuudesta. Itse en kärsi vaikkei lapsia olekaan. Voi niitä kukkia muutenkin tuoda.
Takasin kaipaamisiin.
Sairasta kääntää kaikki päälaelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sua, mutta: pidäthän huolta terveydestäsi ja itsestäsi muutenkin. Sulla on ihmisiä, jotka sua tulevat kaipaamaan, jos et pidä.
Älä laita tämmösiä tänne nyt.
Sanavapaus mullakin, siinä missä muilla!
Ei kukaan ansaitse lapsia. Lapsia saadaan tai ei saada, halutaan tai ei haluta. Lainassa lapset ovat joka tapauksessa. Jos joku kokee elämäntehtäväkseen tehdä lapsia, se on hienoa. Jollain toisella taas on muita elämäntehtäviä, ja se on ihan yhtä hienoa. Kukaan ei ole tippaakaan sen arvokkaampi tai arvottomampi, oli jälkikasvua tai ei. 💪
Minkähänlaisia lapsia meillä olisi, jos yhteisiä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takasin kaipaamisiin.
Ei minulta. Poistun.
Muistakaa halata mutsia! x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sua, mutta: pidäthän huolta terveydestäsi ja itsestäsi muutenkin. Sulla on ihmisiä, jotka sua tulevat kaipaamaan, jos et pidä.
Älä laita tämmösiä tänne nyt.
Jos otat tämän negatiivisena, niin kyse on sun asenteesta ja näkemyksestä. Tuo ei ollut negatiivinen terveinen kyseiselle ihmiselle. Hän tietäisi miksi ei
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaisia lapsia meillä olisi, jos yhteisiä olisi?
Kauniita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! 😤
📚📖📝💻🖌👩🏼🎨🎨🖼
Riemuitse, hedelmätön,
sinä joka et koskaan synnyttänyt!
Huuda riemusta, iloitse,
sinä joka et ole synnytyskipuja kokenut!
Nyt sinulla, hylätyllä, on enemmän lapsia
kuin konsanaan aviovaimolla,
sanoo Herra.
Miksi kaikista asioista tehdään niin vaikeaa ja hankalaa, varotaan ettei kukaan vaan loukkaannu. Ei voida viettää perinteisiin kuuluvia juhliakaan, koska on aina joku ihmisryhmä joka loukkaantuu!
Vähän mennään äärilaidoilla näissä! Mien jaetaan lapsille perinteitä, kulttuurista perinnet, jos kaikkea varotaan?
Hyvää Äitienpäivää ihastukselleni 🌹
Pieni keltainen piipittäjä on myös ihana ja suloinen. Mutta kaivattu on ihan omassa luokassaan.😍🥰