Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän mielestä keskustelu syyllistämistä, haukkumista ja jatkuvaa vääntämistä?
Omia uskomuksia ja luuloja ihmisestä, jota ette välttämättä edes tunne? Erikoista keskustelua.
Älä puolustele yhtään, olet siis yksi katkerista. Terveiset kaivatulle pitäisi olla pääsääntöisesti positiivisia. Iso ratas hakkaa tyhjää jos varta vasten tulee jauhamaan paskaa jostain ihmisestä kaipausketjuun.
Eri
Onko hermoromahduksesta paluuta.
Gabriel, tule takaisin, Gabriel.
T: Miksu
Vierailija kirjoitti:
On
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää oikeasti joku himouskovaisten kanava?
Aikamoista himouskovaisuutta vaatii olla täys ateisti. Noin muuten, monen "uskovaisenkin" ymmärrys on hyvin rajoittunutta mitä tulee kokonaisuuteen.
Jos en koe oikeaksi palvoa patriarkaalisen kristinuskon jumalakäsitystä, se ei tee minusta jotain ääriateistia.
Ei tietenkään. Ateisteja lienee ne, jotka ei usko mihinkään "yliluonnolliseen". Btw, ei ole kristinuskon vika, että ihmiset on ymmärtäneet monet asiat päin honkia, joko vallankäytön takia tai tahattomasti. Usein molempia. Yleensä vielä pelko persuuksissa. Pitäisi pontevammin etsiä mitä Jeesus todella opetti ja koettaa se ymmärtää todella.
EI KUULU KETJUUN!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
Mikään ei kuitenkaan muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää oikeasti joku himouskovaisten kanava?
Aikamoista himouskovaisuutta vaatii olla täys ateisti. Noin muuten, monen "uskovaisenkin" ymmärrys on hyvin rajoittunutta mitä tulee kokonaisuuteen.
Jos en koe oikeaksi palvoa patriarkaalisen kristinuskon jumalakäsitystä, se ei tee minusta jotain ääriateistia.
Ei tietenkään. Ateisteja lienee ne, jotka ei usko mihinkään "yliluonnolliseen". Btw, ei ole kristinuskon vika, että ihmiset on ymmärtäneet monet asiat päin honkia, joko vallankäytön takia tai tahattomasti. Usein molempia. Yleensä vielä pelko persuuksissa. Pitäisi pontevammin etsiä mitä Jeesus todella opetti ja koettaa se ymmärtää todella.
Ehkä en halua olla osa sinun uskoasi, oli se sitten mitä tahansa. Jo lähtökohtaisesti jumalan puhuttelu herrana on ongelmallista, oli tarkoitusperä mikä tahansa.
Minulla on omani. Miksi pitää tuputtaa?
Jokainen on vapaa valitsemaan. Uskon jokaisella olevan luontainen tarve totuuteen, jokainen sen löytää joka etsii. Ei pelkästään herrana, myös naisena ja äitinä.
Matt. evankeliumi: Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan!
Jesaja: Kauan minä olen ollut vaiti, olen pysytellyt hiljaa, hillinnyt itseni. Nyt minä huudan kuin synnyttäjä,
Jesaja: Unohtaako äiti rintalapsensa, unohtaisiko hoivata kohtunsa hedelmää?
Jesaja: Niin kuin äiti lohduttaa lastaan,niin minä teitä lohdutan
psalmi 2:Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.
EI KUULU KETJUUN!!!
Mä oikeesti hermostun. Mä niin lopetan tänne tulemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikista asioista tehdään niin vaikeaa ja hankalaa, varotaan ettei kukaan vaan loukkaannu. Ei voida viettää perinteisiin kuuluvia juhliakaan, koska on aina joku ihmisryhmä joka loukkaantuu!
Vähän mennään äärilaidoilla näissä! Mien jaetaan lapsille perinteitä, kulttuurista perinnet, jos kaikkea varotaan?
Totta kai juhlitaan ja voidaan juhlia! Se ei estä silti ottamasta huomioon niitä, joille päivä voi olla kipeä.
koko maailmaa ei tarvitse pelastaa.
Hermostumisella annat valtaa toiselle ihmiselle. Olkaa zen, olkaa l(r)entoina kuin kalat, kuten muksu sanoi pienenä. 😌
Vierailija kirjoitti:
Gabriel, tule takaisin, Gabriel.
T: Miksu
Oli hyvä leffa. Kuvaa hyvin tätäkin päivää. Toinen ei rakasta mutta sille voi antaa kaiken rakkaudesta.
Rupean kans kohta itekin spämmäämään ketjua valtavan pitkillä lainauksilla jostakin aivan asiaan kuulumattomasta, oisko vaikka ruotsin kielioppikirja hyvä? Ihan vastaavaa on tää raamatun spämmäys tänne. Ei jengi lue niitä niin turhaan spämmäät.
Harha se tuokin. Sama kuin uskoisi punahilkkaan tai tonttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeesti hermostun. Mä niin lopetan tänne tulemisen.
Muutes ajattelikohan Jeesuskin näin 🤔😂
Vierailija kirjoitti:
Hermostumisella annat valtaa toiselle ihmiselle. Olkaa zen, olkaa l(r)entoina kuin kalat, kuten muksu sanoi pienenä. 😌
Vain kuollut kala on rento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kuollut kala on rento.
Höpsis. Koska oot nähny kultakalan raivostuivan? No niin, sitä minäkin.😌
Vierailija kirjoitti:
Rupean kans kohta itekin spämmäämään ketjua valtavan pitkillä lainauksilla jostakin aivan asiaan kuulumattomasta, oisko vaikka ruotsin kielioppikirja hyvä? Ihan vastaavaa on tää raamatun spämmäys tänne. Ei jengi lue niitä niin turhaan spämmäät.
Toi on muuten hyvä. Suurinosa meistä hyötyisi ruotsinkielen opista.
Ei lapsia ansaita, niitä tulee jos tulee. Sä luulet että joku Sirpa Laamanenkin ansaitsi lapsen? Tuli raskaaksi lähes viiskybäsenä.
Veisitkö hänelle sylillisen ruusuja vai yhden pionin?