Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10688)
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat unet miun lempparityypille.
Niin miunkin tyypillein. Sinne jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Öitä pahvit.
Olen paperia. Kirjoitusmateriaalia muille dokumentointia varten.
Pitäis pitää tää omana tietona, mut rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kokoinen kaipuu. Eli melko iso.
Tiedän. Oon läski.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa s iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hiton helpoo tunnistaa. Sama kirjoitustyylikin tuolla kaipaajalla. Tässä voisi ryhtyä profiloijaksi.
En usko, että kannattaa. Harhat, nuo ihanat harhat🔥
Taidan tuntea itseni hieman sinua paremmin.
Et, mä tunnistin sut. Ihan sun kirjoitustyylistä ja itseriittoisuudesta.
Ei kyllä sulla psykoosia pukkaa kun minä ainakin saavuin ihan vasta, sivusta sanailen. :P
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrini ei arvosta psykologeja tai psykoterapeutteja. Hän taitaa vähän rakastaa mun psykiatrista hoitsua, kun tää on niin jämpti nainen 🤭
Ei ole arvostettava piirre olla arvostamatta, vaikka vastaavasti lääkärit taas eivät usein arvosta psykiatrian erikoisosaajia.
Vierailija kirjoitti:
Saisko allekirjoitettuna, kolmin kappalein ja leimoilla varustettuna?
Vierailija kirjoitti:
Siekailematon totuus on, että minäkin sua. Eikä sitä saa sanoa sinulle tai kellekään. Tuska on suur!
Hyvää yötä!
Olen tässä miettinyt, että kaikkea sitä…?!
En voi pakottaa itseäni suhteeseen, jos en ole täysillä hullaantunut. Ja sellaista ei taida enää tapahtua. Olen liian kyyninen jo.
Haa-haa-harhendaal
Höö-höö-hönönen
Joskus on vain pakko poistaa kaikki, estää ja vältellä yhteisiä tuttujakin. Toivoa unohdusta. Ei mun sydän kestä tätä. Liian monta menetystä tapahtunut lyhyessä ajassa. Itsesuojelua.
Toivottavasti siulla oli hyvä päivä, omain meni nukkuissa. Havahuin liian myöhään. Aamiaista syyessä näin sirkusmainoksen, paljon katusuunnistajia suunnistamassa juosten ja shariapatrulleja. Ikävä siua, naiselle lounaaseen, mieheltä.
Niin muina naisina kyselen.. juu eilen palo pinna ku oot niin järkähtämätön