Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10688)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet tykkää vaarallisista naisista. Jännittä.
Jezebel, tule takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.<3.
Molemminpuolista, olet rakkain ja jo viimein haluan sinut elämääni, tarvitsen sinua ja haluan helliä ja lelliä sinua. Hyvää yötä, tältä puolelta ainakin. Ja hyvää äiteinpäivää. Siis naiselle mieheltä.
Ei kiitos. Oli mieheltä naiselle.
ooo ainakin kaksi rakastunutta miestä ketjussa
Nainen luotiin miehelle, mutta nainen on ottanut vallan, kuten Raamatussa sanotaan. Seuraava valtias on lapsi.
Hei vain pikkuheilini.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Sinua 🤍
Rakastan sinua.
Parhaimmat unet miun lempparityypille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäsit siemenistäni sisälläsi?
Hänen olis pakko käyttää kumia mun kanssa, joten siemenet jäis ihan itselleen vain.
Oletko niin tautinen tapaus?!
En, mulle vain ei ole olemassa muita ehkäisyvaihtoehtoja enkä halua lapsia.
Et taida olla kovin kokemut seksielämässä, jos luulet, että kumia käytetään vain tautien pelossa?
Ei ole olemassa = en halua niitä taikka noita. No ei onneksi ole liikatarjonnasta ongelmaa siellä. :0
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin miehelle, mutta nainen on ottanut vallan, kuten Raamatussa sanotaan. Seuraava valtias on lapsi.
Hei vain pikkuheilini.
Lapset on jo kuultu ja heitä on kuunneltu käyttäen heitä hyväksi elämänpeleissä. Näin on vahvoja aikuisia nykyisin.
Psykiatrini ei arvosta psykologeja tai psykoterapeutteja. Hän taitaa vähän rakastaa mun psykiatrista hoitsua, kun tää on niin jämpti nainen 🤭
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat unet miun lempparityypille.
Ihana tuo murre.
Viestit vielä lukematta. Nälkä. Jatkakakaamme puolilta öin toisella puolella.
Ikävöin sinua. Kauniita unia, Kultimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GhoStaajalla ei ollut karvaa laukussa.
Oli mulla, mutta nekin oli näkymättömiä 👻
Mulle näkymätöntä ei ole. Se on mottoni.
Kaivatun kokoinen kaipuu. Eli melko iso.
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän se tuli ja tiesin sitä melkein odottaa. Tunteiden purkaus. Näkemisesi on henkisesti ja fyysisesti raskas kokemus. Jännitän sitä etukäteen, se menee kaikkialle, pää käy ylikierroksilla, se menee jäseniin. Henkinen puoli on pahin. Tuskaa olla luonasi, tuskaa lähteä pois luotasi. Ikävä on hirveä, ihan hirveä. 💔 kukaan ei ymmärrä mua. Sainpahan johonkin purkaa.
Rakas🤗
Kaikki eivät pidä samalla tavalla vaarallisista naisista. Paras vaara naisessa on älykkyys ja viekkaus.