Pitäiskö mun lopettaa koulu
Nulun 12h päiviä, väsyttää koko ajan, kouluun lähtö jännittää. Olen koko ajan tietoinen itsestäni tunneilla, tunnen ulkopuolisuutta, jännitän tunteja.
Kommentit (10)
Suoritetusta tutkinnosta tienaat lisää eläkettä ja se näyttää CV:ssä paremmalta, voit työllistyä helpommin.
Olisiko apua jos hakeudut opiskelija terveydenhoitoon tai ihan terveyskeskukseen juttelemaan? Väsymys voi johtua monista syistä ja monet oirehtii syksyn tuloa mielialan laskulla. Koulun lopetus on mielestäni huonoin vaihtoehto, koska koko tulevaisuus on kiinni pitkälti opinnoista ja ammatin saamisesta.
Miksi menisit piiloon sen sijaan että tarttuisit asioihin etkä luovuttaisi?
Mä opiskelen omaehtoisesti, oon oikeasti jo työkyvyttömyyseläkkeellä. Lähdin opiskelemaan alaa koska se kiinnosti.
Ap
Olin nuorena kauhea jännittäjä, mutta tässä sitä keski-ikäisenä on koulut käyty ja työelämässä ollaan. Kävin psykologilla ja välillä sain apua lääkityksestä. Sinun ongelmasi on varmasti hoidettavissa.
Kannattaisi varmaan hoitaa ongelmaa eikä oiretta. Ongelma on väsymys, jännitys, ehkä mielenterveyden haasteet, ei koulu. Jos poistat koulun, et silti poista noita ongelmia. Käy ennemmin terkkarilla/lääkärillä.
Mikä koulu?