Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (92064)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä miehelle sinne etäälle.
T, turha luulo
Ei T, toisesta kyse.
Kaduttaa miksi annoin seuraajamiehen, stalkkerin ja kiusaajaporukan hajottaa henkisen hyvinvointini.
Voi, kumpa en koskaan olisi ihastunut kehenkään. Sellaista se vain oli, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Inhoan heikkouttani.
Mutta ohi on onneksi, toivottavasti jatkossa saan olla rauhassa.
P.s. säännöt ovat minulle tuntemattomat.
Ehkä löydän sisäisen rauhan ja tämä ahdistus joskus helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluun edelleen tutustua suhun, ujo blondi 🔥 Mut en haluu aiheuttaa sulle uutta paniikkia
Tutustu rauhallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaa miksi annoin seuraajamiehen, stalkkerin ja kiusaajaporukan hajottaa henkisen hyvinvointini.
Voi, kumpa en koskaan olisi ihastunut kehenkään. Sellaista se vain oli, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Inhoan heikkouttani.
Mutta ohi on onneksi, toivottavasti jatkossa saan olla rauhassa.
P.s. säännöt ovat minulle tuntemattomat.
Ehkä löydän sisäisen rauhan ja tämä ahdistus joskus helpottaa.
Ei pysty ymmärtämään noita stalkkereita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä söpöläinen.
Hyvät yöt T syöpäläinen
Välillä se kuntosalin lattian tuijottelu ja sivusilmällä vilkuilu hymyilyttää. Suurimman osan ajasta niistä tulee kuitenkin tunne, että sulla on joku este. Tai että mä oon muuten vaan epätoivottu. Ehkä molemmat, en tiedä, kun pidät melkein kaiken tiukasti sisälläsi. Siellä toisessa paikassa sun kontrolli on pettänyt pari kertaa ja muistelen niitä hetkiä aina kun tekee mieli luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluun edelleen tutustua suhun, ujo blondi 🔥 Mut en haluu aiheuttaa sulle uutta paniikkia
Tutustu rauhallisesti?
Oon yrittäny edetä niin rauhallisesti kuin osaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä söpöläinen.
Hyvät yöt T syöpäläinen
Siellä se painaa sinun kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Hellä hyvän yön halaus suloiselle naapuritalon naiselle.
Sannalle. -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä söpöläinen.
Hyvät yöt T syöpäläinen
😁😅🤣😂
Kissanpennulle (E) hyvää yötä. Viime yön valvoin, mutta tänä yönä yritän ehkä nukkua. Olen toivonut sinulle niin paljon hyvää. Toivottavasti siitä on ollut hyötyä. -M-
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä teit viime kesänä
Niin minäkin. Reissailin ympärsämpärs.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä teit viime kesänä
Tiedän miten runkkasit eilisiltana
Olet idio'tt'. Olen sivusta, tulin vaan puuttumaan jatkuvaan nillitykseen toisten viesteistä. Lopeta, ja anna ihmisten kirjoitella, sinä et tunnista tai tunne muutenkaan täältä ketään. Pidä suhteestasi parempaa huolta livenä, täällä et onnistu.