Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90947)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ridge 😘
Thorne 😙
Kokosuvun Brooke🤣
Stephanie
Uskaltaisitko tulla juttelemaan mun kanssa, jos nähtäisiin? Niinkuin mä tulin juttelemaan ennen sulle?
Vierailija kirjoitti:
en ole vielä siinä pisteessä, että voisin puhua sinusta entisenä kaivattuna.
En minäkään, jos sitä haet, mutta lähellä ollaan. Sydämistyminen on hyvä reitti pois tästä noidankehästä.
Kaipaan lisää kolmiolääkkeitä. Tullut napsittua niitä vähän liikaa viime aikoina 😵💫
Sulla oli tapana tulla käynnille, vetää pää takakenoon kohti selkänojaa ja todeta ’’väsyttää’’. Mutta minusta tuntui, että sinua ujostutti. Hyvää yötä, unohtumaton. nn
Ei vaan pysty ymmärtää, että joku istuu joka päivä aamusta iltaan ketjussa vain kiusatakseen muita kaikilla mahdollisilla tavoilla.täällä kyllä näkee ihmis kirjon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Vain mies tuo naisen elämään kestävyyttä ja aitoa rakkautta. Ilman miestä nainen on tuuliajolla.
Kuka on kuka ei. Itse olen niin ankkurissa kuin olla voi.
Sama sivusta, vakaalla pohjalla on hyvä olla. Tähän saakka on ollut näköpiirissä vain miehiä jotka on pyrkineet horjuttamaan. Joku päivä tulee sellainen, josta on seisomaan omilla miehisillä jaloillaan ja tarvittaessa myös kannattelemaan naista.
Toivon yhteistä kotia ja tulevaisuutta samalla paikkakunnalla. Perhettä. Onko palsta muuten hitaana vai johtuuko puhelimestain?
Vierailija kirjoitti:
Ehtii kuolla ennen kuin alkoikaan. Aikaa on kyllä ollut aloittamiselle mutta ei halua. Itse kukin tekee valintansa sen mukaan, mitä arvostaa ja pitää tärkeänä. Sinä et pidä minua etkä meitä.
Sanoi hän yli sadannen kerran tänään kaipausketjussa, lähes yhtä monentena peräkkäisenä päivänä. Jep, ratkaisun hetken on selvästi käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuormittunut, rakas?
Vastaan kuin hänelle. Tunnistan olevani. Rasittunut väsymys, stressaantuminen syistä, mitä en tässä mainitse ja stressiin tarvitaan kohdallani paljon ja nyt ikäväkseni olen sen tunnistanut. Univelka. Lukittuneet tunteet. Konemaistunut arki ja sen luisuminen suorittamiseksi. Oikeastaan en välittäisi, jos olisin piittaamaton mutta en ole. Olen hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
en ole vielä siinä pisteessä, että voisin puhua sinusta entisenä kaivattuna.
Halaus sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pysty ymmärtää, että joku istuu joka päivä aamusta iltaan ketjussa vain kiusatakseen muita kaikilla mahdollisilla tavoilla.täällä kyllä näkee ihmis kirjon.
Saa siitä palccanza.
Vierailija kirjoitti:
Toivon yhteistä kotia ja tulevaisuutta samalla paikkakunnalla. Perhettä. Onko palsta muuten hitaana vai johtuuko puhelimestain?
Viimeisenä kymmenenä minuuttina siihen tulee aina kaikenlaisia häiriötä. Mode eh, helpottaa oloaan kun ihmiset koittavat saada asiaansa läpi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpa en olisi koskaan kirjoittanut tunnisteilla ja tunnistettavasti. Kamalasti harmia.
Ihmisten vaivannäkö oli kyllä liikuttavaa, jotta emme kohtaisi.
Kaikkea hyvää entiselle ihastukselle. Tulit mieleen.
Rakastan sua.
Aika paha, jos olet se entinen.
Oon vaan joku tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko tulla juttelemaan mun kanssa, jos nähtäisiin? Niinkuin mä tulin juttelemaan ennen sulle?
En mä voi enää tulla juttelemaan sulle, koska niin halusit! 💔
Aika paha, jos olet se entinen.