Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90953)
Kullipiha? Mitä sekin tarkoittaa? Terskaako tarkoitat? Ikinä kuullutkaan tuommoista sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ridge 😘
Thorne 😙
Kokosuvun Brooke🤣
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä löytänyt klitoristasi.
Ota biologian kirja käteen. Saatat yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Poistaja,poistat myös kaikki sinua arvostelevat viestit.Sekin kertoo sinusta.Missään muualla et vaikuta eikä kukaan edes huomaa sinua, niin kiusaat täällä.
Ottaa päähän se ,että kaiken tämän paskan ohiksen keskelle laitan yleensä sen yhden viestin miehelle niin SINÄ katsot oikeudeksi poistaa sen.Käytkö myös ihmisten postilaatikoilla?
Nyyh. Kaikki kaipausviestit pitäisi poistaa typerinä.
Vierailija kirjoitti:
Kullipiha? Mitä sekin tarkoittaa? Terskaako tarkoitat? Ikinä kuullutkaan tuommoista sanaa.
Varmaan koko mies. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kumpa en olisi koskaan kirjoittanut tunnisteilla ja tunnistettavasti. Kamalasti harmia.
Ihmisten vaivannäkö oli kyllä liikuttavaa, jotta emme kohtaisi.
Kaikkea hyvää entiselle ihastukselle. Tulit mieleen.
No voihan harmi, hitsi kun niin melkein alkoi harmittaa, taidettiin kuitenkin onnistua 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä löytänyt klitoristasi.
Ota biologian kirja käteen. Saatat yllättyä.
Tiedonpuutteesta ei ole kiinni. Mahdollisuuksien puute mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Vain mies tuo naisen elämään kestävyyttä ja aitoa rakkautta. Ilman miestä nainen on tuuliajolla.
Kuka on kuka ei. Itse olen niin ankkurissa kuin olla voi.
Naisen elämä perustuu miehen läsnäoloon. Näin on tarkoitettu.
Oletko kuormittunut, rakas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistaja,poistat myös kaikki sinua arvostelevat viestit.Sekin kertoo sinusta.Missään muualla et vaikuta eikä kukaan edes huomaa sinua, niin kiusaat täällä.
Ottaa päähän se ,että kaiken tämän paskan ohiksen keskelle laitan yleensä sen yhden viestin miehelle niin SINÄ katsot oikeudeksi poistaa sen.Käytkö myös ihmisten postilaatikoilla?
Mitä ihmettä teet tässä ketjussa ? Ai niin sulla ei ole muuta.` `silittää tukkaa``Voi pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alahan hommiin, sulla on aikaa.Jatkat sitten hetin aamulla ja muista laittaa kello soimaan.
en ole vielä siinä pisteessä, että voisin puhua sinusta entisenä kaivattuna.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää. Ois ihana kömpiä sun viereen.
Ihokosketus kanssasi. Kuiskaus korvaasi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuormittunut, rakas?
Olen ja mitä sitte
Vierailija kirjoitti:
Omituinen miesolento.
Mitäs? -J
Tän ketjun lukeminen ei kyllä tee hyvää ihmisen mielelle
Vierailija kirjoitti:
Kumpa en olisi koskaan kirjoittanut tunnisteilla ja tunnistettavasti. Kamalasti harmia.
Ihmisten vaivannäkö oli kyllä liikuttavaa, jotta emme kohtaisi.
Kaikkea hyvää entiselle ihastukselle. Tulit mieleen.
Rakastan sua.
Kuka on kuka ei. Itse olen niin ankkurissa kuin olla voi.