Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (90947)
Kumpa en olisi koskaan kirjoittanut tunnisteilla ja tunnistettavasti. Kamalasti harmia.
Ihmisten vaivannäkö oli kyllä liikuttavaa, jotta emme kohtaisi.
Kaikkea hyvää entiselle ihastukselle. Tulit mieleen.
Mä olisin valmis pitkästymään sun kanssa ja näyttämään sulle vikani. Mutta myös iloitsemaan ja oppimaan sun kanssa. Tän verran tiedän.
Iltaa. Vain mies tuo naisen elämään kestävyyttä ja aitoa rakkautta. Ilman miestä nainen on tuuliajolla.
Ei tälläkään viikolla sen enempää onnea peleissä kuin rakkaudessa.
Poistaja,poistat myös kaikki sinua arvostelevat viestit.Sekin kertoo sinusta.Missään muualla et vaikuta eikä kukaan edes huomaa sinua, niin kiusaat täällä.
Ottaa päähän se ,että kaiken tämän paskan ohiksen keskelle laitan yleensä sen yhden viestin miehelle niin SINÄ katsot oikeudeksi poistaa sen.Käytkö myös ihmisten postilaatikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Vain mies tuo naisen elämään kestävyyttä ja aitoa rakkautta. Ilman miestä nainen on tuuliajolla.
Kuka on kuka ei. Itse olen niin ankkurissa kuin olla voi.
Kullipiha? Mitä sekin tarkoittaa? Terskaako tarkoitat? Ikinä kuullutkaan tuommoista sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ridge 😘
Thorne 😙
Kokosuvun Brooke🤣
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä löytänyt klitoristasi.
Ota biologian kirja käteen. Saatat yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Poistaja,poistat myös kaikki sinua arvostelevat viestit.Sekin kertoo sinusta.Missään muualla et vaikuta eikä kukaan edes huomaa sinua, niin kiusaat täällä.
Ottaa päähän se ,että kaiken tämän paskan ohiksen keskelle laitan yleensä sen yhden viestin miehelle niin SINÄ katsot oikeudeksi poistaa sen.Käytkö myös ihmisten postilaatikoilla?
Nyyh. Kaikki kaipausviestit pitäisi poistaa typerinä.
Paitsi jos mies käytöksesi on ollut alusta asti ristiriitaista, niin tulkinta voi olla yhtä moniselitteistä.