Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (90231)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole aika läpinäkyvää että tein sen sua varten
No ei..
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko osamäärä tai jakojäännös, jos toisella osapuolella olisi sen lisäksi kokonainen?
Mä en hahmota sitä noin. Kukaan meistä ei ole toisen oma.
kun katsoo näitäkin viestejä niin hyvä syy jakaa ne lämpimät tunteet ulkopuolella ketjua.
Vierailija kirjoitti:
En pidä etäällä. Etäisyyden olet ihan itse valinnut.
Jos ilmotan et tuun nyt sun luokse niin voin tulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole enää minun mielestä komea. Joskus olit, kun silmissäsi oli leikkisä tuike. Nyt näytät vain turvonneelta ja ylimieliseltä. Kauas on tultu.
Olipa kivat terveiset. Kaadu portaissa.
Ei olleet minulta. Sivu
Ajattelit kuitenkin että turvonnut kaivattu voisi luullla niin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole enää minun mielestä komea. Joskus olit, kun silmissäsi oli leikkisä tuike. Nyt näytät vain turvonneelta ja ylimieliseltä. Kauas on tultu.
Olipa kivat terveiset. Kaadu portaissa.
Tuo edellinen oli varattu. Komeus ja tuike katoaa hitaasti mutta varmasti kun ehtii rakastua varattuun, tietämättään.
Vierailija kirjoitti:
Saattaisimme törmätä juntteihin kun liikkuisimme yhdessä.
Ei haittaisi nainen lain, aikuisena immeisenä miua eivät haittaa juntit yupid, jindid jipid elleivät ole astaloituneita ja estä kulkuamme yleisellä tiellä, julkisella paikalla alla armaan auringon, lempeän taivaan ja suojassa tähtein, kuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat tällaisesta? Kirjoitat kaipausketjussa. Tuskin sinäkään pääsit valikoimaan, miltä näytät.
Vierailija kirjoitti:
On, mut et keksinyt vastattavaa viestiinikään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin te aina varastatte toisten vastaukset. :D
Me ollaan rikoksien uusioita täällä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän maailmat leikkaa ja kurotan sitä kohti
En ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä pitäis 3 hyvää tyyppiä hyvästellä tässä kuussa, 2 muuta aiemmin ja sinut pari kk sitten. Paljon jää kaivattavaa. Ei ehkä se paras kesä.
Miksi hyvästelet?
Ei se teille muille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Näytän vain viimeinkin sielultani.
"Et ole enää minun mielestä komea. Joskus olit, kun silmissäsi oli leikkisä tuike. Nyt näytät vain turvonneelta ja ylimieliseltä. Kauas on tultu."
- no ollaankos sinua katseltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä? Rakensit pantheonin, purjehdit maailman ympäri vai kuolit hänen puolestaan?
Haamukirjoittaja(KO)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko osamäärä tai jakojäännös, jos toisella osapuolella olisi sen lisäksi kokonainen?
Mä en hahmota sitä noin. Kukaan meistä ei ole toisen oma.
Kysyin, olisiko sinusta kivaa, jos minulla olisi puoliso, jota rakastaisin ja sinulla ei olisi, mutta suostuisin antamaan sinulle muutaman tunnin viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä etäällä. Etäisyyden olet ihan itse valinnut.
Jos ilmotan et tuun nyt sun luokse niin voin tulla?
Toki!
Ei olleet minulta. Sivu