Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90057)
Kuumassa parhaat ahvenat ja lohikeitto.
Vierailija kirjoitti:
kun tuolla reaalimaailmassa lähestyy jotakuta, päätyy sitten anonyymiketjuihin saamaan "rakkautta".
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi odottaa pikkujouluihin saakka, että saan kerättyä rohkeuteni ja puhuttua asiat selväksi, jotka jäi aiemmin kesken.
En varmaan osallistu että ehkä kannattaisi yrittää muuten.
Vierailija kirjoitti:
herää kieltämättä kysymys miten ihmiset lähestyy kun pitää ja tykkää toisistaan?
No, laitoin vaan viestin ig:ssa
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Lopetappa niiden isäs alushousujen haistelu niin ei tarvi yökkiä täällä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
kun tuolla reaalimaailmassa lähestyy jotakuta, päätyy sitten anonyymiketjuihin saamaan "rakkautta".
Kannattaa aina varmistua vastapuolen tunteista 🤷
Muistakaa ostaa uusia hienoja sukkahousuja. Juhlakausikin lähestyy.
Alushousujakin on hyvä uusia välillä vaikka niissä olisi vielä vähän väriäkin jäljellä. Käyttämällä loppuun ei saa uusia valkoisia alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näkisin sut romahtaisin varmaan itkemään jalkoihisi.
Onko nm vai nn?
Mihinkäs unohdit miehet? Kyllä mieskin saa näyttää tunteita enkä minä ainakaan sitä naisena pelkää. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt luulit, niin minä se en ollut. Jos niin käy, niin se käy helposti.
En ymmärrä nyt.
Varmaan tuosta erosta puhuu. Sivusta tietenkin olen. :D
Halloween lähestyy. Onkohan lapseni koulussa juhlia tiedossa, tuossa jo katselin kivoja asuja juhlia varten. Tietävätkö isät onko juhlia tulossa?
Kuinka korkeista koroista miehet pitävät naisella? Jos on pitkähkö nainen.
Nauttikaa nyt hyvät ihmiset syksystä, ennen kuin puhutte pikkujouluista ja halloweenista! Justiinsa oli vasta elokuu.
Ja kaivatulle: olet söpö kun punastut 😍😍
Pidän tolppakoroista ja erikoisistakin malleista. Mitäs te muut olette mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa nyt hyvät ihmiset syksystä, ennen kuin puhutte pikkujouluista ja halloweenista! Justiinsa oli vasta elokuu.
Ja kaivatulle: olet söpö kun punastut 😍😍
Minä en nauti yhtään mistään ilman rakasta.
Millaisia mekkoja naiset pidätte juuri nyt? Oletteko löytäneet uusia ulottuvuuksia pukeutumisen saralla? Tyylikkäitä haalareita ei ole näkynyt aikoihin, pidättekö haalareista?
Miksi sä pidät mua etäällä..
Kollegiaalisin terveisin.