Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (89540)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähetän terveisiä sille toivottavasti vielä tulevaisuudessa odottavalle myönteiselle versiolle itsestäni joka on selvinnyt ja sinut kaiken tän paskan kanssa mitä oon jo läpikäynyt ja joudun vielä läpikäymään: "ethän ole toiveunta ja et viittis pitää kiirettä todeks tulolla?" Ja sitten huuto tyhjyyteen olemattomalle kohtalolle ja ennalta kirjoitetulle tarinoille "et eiks viddu tää paska alkais riittään ja siirry jo saatana kiusaamaan jotakuta muuta!"
Voitte sitten rypeä itsesäälissä kahella eri aikatasolla.
On kuule hyvä tuulettaa välillä fiiliksiään niin tollanen peppukipuileva vittuilukin vähenee, mutta se kieltämättä sopii sulke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän alustavasti lupailit kullia. Onko tarjous vielä voimassa?🤔
Oliko ihan noinkaan.. vaikka onhan se ymmärrettävä tulkinta sekin. = )
Ei lupaa kun ei seiso.
Takaan että on kuin hongan oksa
Vierailija kirjoitti:
Oikeudenmukaisuus on tärkein arvo. Epäoikeudenmukaisuus on vie elämänhalun.
Sillä sellainen tuntuu mielivallalta. Ihmisillä on oikeus elää hyvää elämää.
En oo tehny olankohautuksia pitkään aikaan, halusin vaan tekosyyn tulla sun lähelle. Uskaltaisitpa katsoa mua. Siis muutenkin kuin sillon kun keskityn johonkin muuhun enkä missään nimessä huomaa, että ihan vieressä istuva kuuma ihminen tuijottaa mua. Jos et oo varattu, älä enää piilottele multa mitään kummassakaan paikassa. Haluan tutustua suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen voi olla tärkeä, rakas ystävä.
Pidätkö yhteyttä ystäviisi ketjussa? Entä tervehditkö heitä kerran kolmessa vuodessa?
Ystäväni ovat ystäviäni, vaikka en tervehtisi/näkisi heitä vuosiin. Ja he ymmärtävät tämän asian.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähetän terveisiä sille toivottavasti vielä tulevaisuudessa odottavalle myönteiselle versiolle itsestäni joka on selvinnyt ja sinut kaiken tän paskan kanssa mitä oon jo läpikäynyt ja joudun vielä läpikäymään: "ethän ole toiveunta ja et viittis pitää kiirettä todeks tulolla?" Ja sitten huuto tyhjyyteen olemattomalle kohtalolle ja ennalta kirjoitetulle tarinoille "et eiks viddu tää paska alkais riittään ja siirry jo saatana kiusaamaan jotakuta muuta!"
🐦🐥🦋🐛🌻🌱🧡
Tämä kaipaus on järjetön energiasyöppö, vaikka toisaalta myös antaa virtaa. Onneksi tälle näkyy jo loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ja voimia! 🤗
Kiitos! Lähetän sulle varastoon yhdet samanlaiset odottamaan sitä päivää kun tulee tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä sellainen tuntuu mielivallalta. Ihmisillä on oikeus elää hyvää elämää.
Tasapuolinen kohtelu pitäisi olla vähimmäisvaade.
Vierailija kirjoitti:
Oikeudenmukaisuus.
Minulle INFJ:lle arvo nro_1. E
Vierailija kirjoitti:
Rakastetaan toisistamme vähän surua pois
Mä en uskalla enää. En halua mätkähtää enää rähmälleni, tiedän satavarmasti, et niin tulee käymään.. Sivusta varmaan
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaipaus on järjetön energiasyöppö, vaikka toisaalta myös antaa virtaa. Onneksi tälle näkyy jo loppu.
Tökkää oikosulkuun, kärähtää kokonaan etkä enään kaipaa. Helppoa!
Emilia. Olet sydämeni valittu, jota ei voi valita. Ei voi valita ottaa sydämestä poiskaan. Ihmeellinen otus.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mullekin missä suunnassa näkyy, niin lähden samoilemaan siihen suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän alustavasti lupailit kullia. Onko tarjous vielä voimassa?🤔
Oliko ihan noinkaan.. vaikka onhan se ymmärrettävä tulkinta sekin. = )
Ei lupaa kun ei seiso.
Takaan että on kuin hongan oksa
Haisee petäjän pihkalta ja on neulasten peitossa?
Joo, ei näytä toimivan se tähtipölyemoji.