Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (89540)
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusjutut riittää sulle siksi, että sulla on rakkaus. Mulle ei riitä, koska mulla ei ole rakkautta. Epäsuhta on ja pysyy.
Mulle näyttää riittävän mielikuvitusjutut, vaikkei ole rakkautta. Kai viihdyn niin hyvin yksin.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastetaan toisistamme vähän surua pois
Mä en uskalla enää. En halua mätkähtää enää rähmälleni, tiedän satavarmasti, et niin tulee käymään.. Sivusta varmaan
Miksi niin kävisi kun muutkin saa rakastaa. Sitten kun et enää uskalla yrittää, sun elämä alkaa hitaasti kuolla pois.
Mä oon miettinyt viime aikoina, et oisko sillä loppujen lopuks niin väliä, kuolemisella. Masennusta vissiin taas..
Vierailija kirjoitti:
Olisin niin halunnut kokeilla sun kanssa...
nn
Leikin vain Ken-nukeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halunnut edes yrittää laittaa sua valitsemaan. Sut ja sun kaverit pitää ottaa tai jättää pakettina. Kontrolloin vain itseäni, en ikinä muita.
Mulla ei ole kavereita. Ymmärsit väärin 😕
Hänellä on todistetusti ainakin yksi kaveri tai "kaveri", riippuu tulkinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Maxim Fedorov sanoi että Suomi on onnellisin maa vain aamuvirkuille.
Ymmärrän hyvin mitä hän tarkoittaa.
Tavanomaisuus ja tietyn normin mukaan eläminen niin että aikainen lintu madon nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin niin halunnut kokeilla sun kanssa...
nn
Kokeile Puppaa
Ei onnistu lainaus, mutta piti kommentoida nn:lle että "Ai vain kokeilla?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halunnut edes yrittää laittaa sua valitsemaan. Sut ja sun kaverit pitää ottaa tai jättää pakettina. Kontrolloin vain itseäni, en ikinä muita.
Mulla ei ole kavereita. Ymmärsit väärin 😕
Hänellä on todistetusti ainakin yksi kaveri tai "kaveri", riippuu tulkinnasta.
Ei oo irl
Tänään oli merkillen päivä, kahen sukulaisen syntymäpäivä, selvisin virallisesti yhestä koukusta lopulta joskaan en saanut kuittia, löysin siivotessain ihmejuttuja ja lisäksi haavekduin meistä. Naiselle lounaaseen.
Hän on kehossa. Ei vain päässä tai rinnassa, vaan luissa asti. Eipä oo kukaan ennen menny niin syvälle.
Öitä. :P