Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88650)
Tuomarit on vaan aika älykkäitä, jonkin verran joutunut olee tekemisissä. Kyllä ne äkkää sikojen kommervinkit.
Täysin turha tapahtumien kehityskulku reiluine kärsimyksineen.
Suorastaan koodivirhe.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, sielut löytävät toisensa taivaassa. Ihmisten järjestämistä lokeroista maan päällä huolimatta.
En tiennyt.Kuulostaa lupaavalle.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Mulle ollut suurimmaksi osaksi ihan kevyttä kaipaamista aika ajoin. Alussa oli raskaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, sielut löytävät toisensa taivaassa. Ihmisten järjestämistä lokeroista maan päällä huolimatta.
En tiennyt.Kuulostaa lupaavalle.
Sun pitää vaan luottaa bro
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit on vaan aika älykkäitä, jonkin verran joutunut olee tekemisissä. Kyllä ne äkkää sikojen kommervinkit.
Että tollaset terkut kaivatulle, kiva.
Saako väsynyt Saara nauraa? Nyt ei lähde iltavillit.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi mun kaltaisen jähmeäkasvon ja epäanimoidun robottimaisen tyypin kanssa kukaan edes halua olla? Vastakaikua on korkeintaan huonoissa luovissa vapaan assosiaation runorynnistyksissä. Jos et ole anime-/manga-ihmisiä, niin et välttämättä tunnista tätä ihmistyyppiä, mutta ihka elävässä meitä dandereita on.
Musta on mutsi sanottu, että en kuulemma edes kuorsaa yöllä koskaan. Olen näkymätön tilassa käytännössä kokoajan. Mieli vain tekee työtään.
Oma kauan sitten kadottamani kaivattu oli ihan varmasti anime ihminen ja kunnon lumikuningatar. Näkymätön ei kyllä todellakaan.
Tähän tuli toinen taso. Kierrokset kasvaa. Saapa nähdä, miten hulluksi tämä menee.
Kolmiraita -Kallelle makoisat unet.
Vierailija kirjoitti:
Tuleville hyvää yötä!
Just niille!
Kenelle se pienet piirit viesti oli täällä eilen? Ei kai mulle?
Vierailija kirjoitti:
Tähän tuli toinen taso. Kierrokset kasvaa. Saapa nähdä, miten hulluksi tämä menee.
No kerro?
Hyvää yötä ja ihania unia..-Anneli🤗