Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (88204)

Vierailija
88161/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli niin upea unelma, että en uskaltanut tarttua siihen ja minut tuomittiin loppu elämäksi ikävöimään.

Viehättäviä ihmisiä on maailma täynnä. Älä sure ja mene eteenpäin, tsempit.

Niin on, mut ei ne yllä lähellekkään. Mulla on jo sen verran ikää, et olen paljon nähny, mut en mitään vastaavaa. -T

No voi voi. Mitä tapahtui, mikä ajoi tohon tilanteeseen mikä ny on? Jos voi kysyy.

Rohkeus puuttui. Ei näin ole ennen käyny, ni en osaa sanoo mikä tuli. jäin silti jumiin näihin tunteisiini.

Oliko se ainoa mahdollisuus?

Vierailija
88162/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asemalla. Paluulippua en ole vielä ostanut.

Minne matka

Pois häkistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88163/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään A&A is in the air

Vau, mahtoikohan olla kuitenkaan  mulle?  t. A😘

Mahtoi, jos oltiin pitkään selät vastakkain hipi hiljaa. 

Tänäänkö?

Tänään.

Ei sit ollut mulle. t. A 

Vierailija
88164/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähät välittää. Välittäminen on tunnetta ja sanoja, siinä kaikki.

*kun välittäminen

Vierailija
88165/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmisillä näkee noita sateenkaarikasseja niin kantaako niitä lähinnä aakkosväki vai ostaako ihmiset niitä muuten vaan tai tukimielessä

Niitä ostaa ja käyttää monenlaiset ihmiset, myös heterot.

Kyllä he ovat tietynlaisia. Haluavat osoittaa kantaansa asiaan ja ilmaista olevansa in trend. 

Moni voi myös saada sellaisen ilmaiseksi, vaikka lahjaksi, tai työn tai opiskelun kautta. Moni käyttää mitä sattuu omistamaan tai käytännöllisistä syistä. Ei se ole sen syvempää.

Vierailija
88166/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatava jänetys. 

Vierailija
88167/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla myös joku kerta tapaamaan tai etäältä vähän varovasti asemalle. Sivusta

Vierailija
88168/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli niin upea unelma, että en uskaltanut tarttua siihen ja minut tuomittiin loppu elämäksi ikävöimään.

Niin on, mut ei ne yllä lähellekkään. Mulla on jo sen verran ikää, et olen paljon nähny, mut en mitään vastaavaa. -T

No voi voi. Mitä tapahtui, mikä ajoi tohon tilanteeseen mikä ny on? Jos voi kysyy.

Rohkeus puuttui. Ei näin ole ennen käyny, ni en osaa sanoo mikä tuli. jäin silti jumiin näihin tunteisiini.

Oliko se ainoa mahdollisuus?

Ei, mut en ole nähnyt häntä aikoihin ja kynnys kasvaa, vaikka tunteet ei laimene.

Vierailija
88169/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rakas puoliso kuolee, häntä rakastaa senkin jälkeen, koska on tullut rakastetuksi eläessä ja on saanut kerätä rakkauden varastoja. Se kuolee vasta, kun jälkeenjäänyt kuolee. Sen sijaan mikä tahansa näivettyy ajan oloon, kun ei saa tarvitsemaansa voimaa. Tässäkin alkaa käydä niin. Ruokkimaton rakkaus syö itse itsensä kuin ihminen omat lihaksensa ravinnon puutteessa. Lopulta jäljellä on luuranko.

Sivusta.

Halaus.

Toiseen ajatukseen; rakkaus on molemminpuolista ja sitä tulee hoivata myös niin, molemminpuolisesti. 

Vierailija
88170/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä omi kaikkia elämäntarinoita täältä. Asiat on monimutkaisempia.

Vierailija
88171/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun rakas puoliso kuolee, häntä rakastaa senkin jälkeen, koska on tullut rakastetuksi eläessä ja on saanut kerätä rakkauden varastoja. Se kuolee vasta, kun jälkeenjäänyt kuolee. Sen sijaan mikä tahansa näivettyy ajan oloon, kun ei saa tarvitsemaansa voimaa. Tässäkin alkaa käydä niin. Ruokkimaton rakkaus syö itse itsensä kuin ihminen omat lihaksensa ravinnon puutteessa. Lopulta jäljellä on luuranko.

Sivusta.

Halaus.

Toiseen ajatukseen; rakkaus on molemminpuolista ja sitä tulee hoivata myös niin, molemminpuolisesti. 

Toki. Mutta ei sitä voi hoivata, jos toinen ei anna sille edes mahdollisuutta. Rakkaus ei elä ainoastaan tunteesta.

Vierailija
88172/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paatava jänetys. 

Muako odotat? No ei nyt vielä.

Vierailija
88173/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tullut kaheltatoista, vaikka ootin työpöydän ääressä vihreäpaita. 😞

Mua aina surettaa noi kellonajat mitä tänne laitetaan, kun periaatteessa itsellekin voisi käydä noin että turhaan odottaisi. Tuntuu kiusanteolta ja trollailulta, ellei laita kunnon tunnistetta. Kun joillakin on ihan sydänkin olemassa.

Vierailija
88174/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä kyllä, että olin yli kaksi ja puoli vuotta masentunut. En päässyt sängystä ylös. Seuraukset näkyivät esim. tuloissa.

Mihin tää liittyy

Vierailija
88175/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelkäätkö aitoja tunteita?

En minä ainakaan, mutta en silti anna tunne-elämän tuhota muuta elämää. Pitää olla balanssi. 

Vierailija
88176/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !

Vierailija
88177/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta ei sitä vaan ihastu jokaiseen viehättävään ihmiseen. 

Kerran kymmenessä/kahdessakymmenessä vuodessa... 😭 mut eihän sitä tiedä jos tahti nopeutuu ja seuraava tapahtuu tyyliin huomenna. Ikinä kun ei voi tietää.

Vierailija
88178/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta olin, tuo harvoin ihastuva

Vierailija
88179/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittää paljon. 

Vierailija
88180/88204 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta.

Halaus.

Kun rakas puoliso kuolee, toivoisiko hän sinun elävän vai kuolevan mukanaan? Kunnioita häntä ja ala elämään täysillä, tee niin joka päivä, joka hetki. Tee se hänen muistokseen. Sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan