Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88107)
No nyt on niin nätti syyspäivä, et toivottavasti et edes vilkaise tänne, vaan vietät sen poikiesi kanssa luonnossa. 🐴💕🌞
Vierailija kirjoitti:
J älä turhaa täällä mulle viestittele, en oo kiinnostunut susta. Aika noloo vaan jatkaa.
-L
😍😍
-J
Se oli niin upea unelma, että en uskaltanut tarttua siihen ja minut tuomittiin loppu elämäksi ikävöimään.
Et sitten tullut kaheltatoista, vaikka ootin työpöydän ääressä vihreäpaita. 😞
Oot kyllä kaunis ja kiva oli katsoa pitkästä aikaa kunnolla silmiin. Täällä vaan terveiset kun oot toisten oma.
🤎💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät haluaisi taas joskus tapittaa hämmentävän vaaleanharmaisiin/-sinisiin. En koskaan osannut sanoa mitä väriä ne olivat.
Ei mulla muuta. Jatkakaa.
Sinun pitää päästä katsomaan tarkemmin. 👀
Se olisi se ihannetilanne. Pelkäänpä että on kuitenkin valitettavan epätodennäköinen tilanne ja yksipuolinen toive. Viime kerrasta on aikaa, ja intensiivisestä molemminpuolista tillittämisestä huolimatta tilanteet olivat luultavasti neutraaleja hänelle. Nämä on näitä.
Tänään on pikkulauantai.Sovimme perjantaista ja klo 12.
Vierailija kirjoitti:
Se oli niin upea unelma, että en uskaltanut tarttua siihen ja minut tuomittiin loppu elämäksi ikävöimään.
Viehättäviä ihmisiä on maailma täynnä. Älä sure ja mene eteenpäin, tsempit.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Yritän olla miettimättä sua että saan omat hommat hoidettua. Kiireinen syksy. Toivottavasti kuitenkin törmäillään.
😉..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät haluaisi taas joskus tapittaa hämmentävän vaaleanharmaisiin/-sinisiin. En koskaan osannut sanoa mitä väriä ne olivat.
Ei mulla muuta. Jatkakaa.
Sinun pitää päästä katsomaan tarkemmin. 👀
Se olisi se ihannetilanne. Pelkäänpä että on kuitenkin valitettavan epätodennäköinen tilanne ja yksipuolinen toive. Viime kerrasta on aikaa, ja intensiivisestä molemminpuolista tillittämisestä huolimatta tilanteet olivat luultavasti neutraaleja hänelle. Nämä on näitä.
Minä olen tilittänyt omaa kaivattua. Ei ollut minusta neutraali tilanne... hämmentävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, mut ei ne yllä lähellekkään. Mulla on jo sen verran ikää, et olen paljon nähny, mut en mitään vastaavaa. -T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, mut ei ne yllä lähellekkään. Mulla on jo sen verran ikää, et olen paljon nähny, mut en mitään vastaavaa. -T
No voi voi. Mitä tapahtui, mikä ajoi tohon tilanteeseen mikä ny on? Jos voi kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Mitä tapahtui, mikä ajoi tohon tilanteeseen mikä ny on? Jos voi kysyy.
Rohkeus puuttui. Ei näin ole ennen käyny, ni en osaa sanoo mikä tuli. jäin silti jumiin näihin tunteisiini.
Kai ne oli ekaa kertaa aitoja tunteita ja pelästyin. :D
Kaks pikku poikaa etti jotain kaupassa hyllyjen alta niin kysyin et puuttuuko teiltä rahaa, ne sano et joo parikyt senttiä. Kaivoin sit taskun pohjalta kaikki kolikot ja annoin niille niin ne oli niin ilosia, kiitti monesti. Sanoin et sitten kun ootte aikuisia niin voitte kans antaa rahaa jollekin lapselle. 😀 Sinänsä hauska kun itelle se pari euroo ei oo iso raha mut muksuille monesti on.
kasvotusten sitä rakkautta saa mikäli kykenee. kertaseksiä voi hakea muualta.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne oli ekaa kertaa aitoja tunteita ja pelästyin. :D
Höpöhöpö
Mukavaa päivää..-Anneli🤗