Lumingerie, vain isorintaisille?
Joku suositteli tätä minulle hyvien urheilurintaliivien ostoon, mutta onko nyt niin, ettei heillä ole mitään meille pirnempirintaisille? Eli kun olen tottunut käyttämään jotain 75C-kokoa? Onko siellä mitään vastaavaa, eihän noista kokotaulukoista ota selvää.
Kommentit (10)
D-kupista alkaen siellä on koot. Mutta kokeilitko niitten laskuria, eli onko sun koko silläkin tuo 75C?
Pääasiassa Lumingerilla on isompia kokoja. Osta Shock Absorberit, saa ihan intersportistakin tai netistä. On tukevat ja hyvät.
Niitten laskuri antaa niin omituisia tuloksia, että siksi olen ymmälläni. Olen aina mieltänyt rintani normaalikokoisiksi enkä ole erityisen kurvikas vaan mitta rinnan alta napakasti 78 cm ja rinnanympärys 95 cm niin kokoapuri antaa tuloksen G (EU) / F (UK). Olisi kiva jos olisi toimiva asiakaspalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa Lumingerilla on isompia kokoja. Osta Shock Absorberit, saa ihan intersportistakin tai netistä. On tukevat ja hyvät.
Siksi juuri kyselin täältä kun haluaisin tavalliset liivit jotka helppo pukea. Joskus kysyin jossain liikkeessä miten nuo Shock Absorberit tarkoitus pukea tai muut missä hakasia ja ristiinmeneviä olkaimia, eikä edes myyjä osannut auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Niitten laskuri antaa niin omituisia tuloksia, että siksi olen ymmälläni. Olen aina mieltänyt rintani normaalikokoisiksi enkä ole erityisen kurvikas vaan mitta rinnan alta napakasti 78 cm ja rinnanympärys 95 cm niin kokoapuri antaa tuloksen G (EU) / F (UK). Olisi kiva jos olisi toimiva asiakaspalvelu.
Minulla on samat mitat ja käytän kokoa 75F (EU).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samat mitat ja käytän kokoa 75F (EU).
Siis samoilla mitoilla käytät heidän liivejään koossa 75F (EU)? Esim Panache Sport?
Kyllä meille rintavammillekin pitää olla tarjontaa, pienemmät rinnat omaaville on liivejä kaupat ja netti väärällään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meille rintavammillekin pitää olla tarjontaa, pienemmät rinnat omaaville on liivejä kaupat ja netti väärällään.
Sitähän tässä ei kysytty.
Eikä siellä vaikuta olevan asiakaspalveluakaan, vain pelkkä botti. Sähköpostista odotan vastausta.