Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88020)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos mulla on tapana miettiä hulluja ja epärealistisia unelmia ja sitten toteuttaa niitä
Minä teen samaa
Vierailija kirjoitti:
Melkein otin tosta pyttyjutusta taas vanhat hakkeriharhat.
Ei minulta. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi skandaali. Ihmiset tipahtaisivat penkeiltään, lautaset lipeäisivät käsistä ja muutama menettäisi luottamuksensa ihmisiin, ja heidän maailmansa kellahtaisi ylösalaisin.
Ootko täällä – kysyn
Tällähän minä, täällähän minä.
Mitä sulle kuuluu, mitä sulle kuuluu?
Onko koira kotona?
Tee peukaloinen
Oon yksityinen ihminen, mutta jos julkisuus on toiselle tärkeää niin suostun siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mies, oisko tää meidän syksy?
Ei ole. Oot mun elämäni nainen, mutta koska mulla on liikaa tunteita sua kohtaan, niin meidän välisellä yhteydellä ei ole tulevaisuutta. Olet aina se ken määrittää suhteen tason. Miehen ja naisen välisessä yhteydessä tämä ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Oot mun elämäni nainen, mutta koska mulla on liikaa tunteita sua kohtaan, niin meidän välisellä yhteydellä ei ole tulevaisuutta. Olet aina se ken määrittää suhteen tason. Miehen ja naisen välisessä yhteydessä tämä ei toimi.
Päin vastoin. Miehen tulee olla aina se joka rakastaa enemmän, muuten suhteella ei ole mitään toivoa. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi skandaali. Ihmiset tipahtaisivat penkeiltään, lautaset lipeäisivät käsistä ja muutama menettäisi luottamuksensa ihmisiin, ja heidän maailmansa kellahtaisi ylösalaisin.
Ootko täällä – kysyn
Onko koira kotona?
Tee peukaloinen
Trölläät? E
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, Sulevi.
Hyvää yötä, Taina.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos mulla on tapana miettiä hulluja ja epärealistisia unelmia ja sitten toteuttaa niitä
Näkee, ken elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee, ken elää.
Barbie ilahtui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin. Miehen tulee olla aina se joka rakastaa enemmän, muuten suhteella ei ole mitään toivoa. T. Eri
Ja naisen tulee ehdoitta rakastaa ja kunnioittaa miestä jonka kanssa on valinnut olla. Ei se ole valtapeli. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko täällä – kysyn
Onko koira kotona?
Tee peukaloinenTrölläät? E
No en, tää on se salasuhde. 😎
Ehdoitta? No alkuhuumassa ehkä :) mutta ei romanttinen rakkaus ole mikään äidinrakkaus
Lämmin hyvän yön halaus suloiselle naapuritalon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ehdoitta? No alkuhuumassa ehkä :) mutta ei romanttinen rakkaus ole mikään äidinrakkaus
Pitää pyrkiä parhaimpaan tasoon rakkaudessa.
Iloitaan siitä, että kumpikin meni omissa elämissään eteenpäin. Hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, Sulevi.
Öitä. T. Pentti ja Urpo
Yksinkö pistät tuulemaan? Kuulostaa joo vähän kierolta.