Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (85324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullanmuru, jos olet täällä, niin kerropa, mitä kysyt, sanot tai teet maanantaina.
Onko se pölönen kaunis ja hyvärunkoinen
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittäisi kädestä pitäminen ja silmiin katsominen, jutteleminen, äänesi kuunteleminen..tuokin jo ajatuksen tasolla saa perhoset lepattelemaan...mutta se jää vain kauniiksi haaveeksi, enää.
Mitäs söhelsit.
Meinasin olla vastaamatta mutta - kiitos. Unohdan aina, että ihan joka paikasta löytyy vittuilija, joka sillä tavalla pönkittää omaa huonoa oloaan. Toivottavasti siis viihdyt tuossa olotilassasi, selkeästi olet siinä taitava.
Mitä tulee söhellykseen, niin eipä se sada yhteen laariin. Kaksi ihmistä, kaksi söheltäjää. Toki toivoisin, että olisi selvittelytila, joku yhteys, mutta ei tämä elämä muutoinkaan mene kuin toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppoisa lauantai. Saisinpa viettää venetsialaisia sinun kanssasi.
Valmistaisin sulle gratinoidun hummerin💕
Ajelisin mielummin Hummerilla.
Katsoit mua kerran hassusti sivusilmällä.
Mukavaa iltaa ja hyvää yötä suloinen.<3
Pölösellä on kuitenkin hyvät välit syyttäjään ja mediaan :)
Vierailija kirjoitti:
No kunhan en etusilmällä. :P
Vierailija kirjoitti:
Guy code: kavereiden ja tuttujen jäbien eksiin ei sekaannuta. Poikkeuksena ns. kyläpyörät, joita tietysti voi käydä polkemassa himojaan tyydyttääkseen, mutta sellaisten kanssa ei toki ajatellakaan mitään vakavaa.
Olet siis itsekin kyläpyörä, jos kaikki kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Se pitkä killitys?
Oli ihana nähdä sinut pitkästä aikaa siellä pitkän pöydän päädyn toisella puolella, nuoremmalle vaalealle neitonaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittäisi kädestä pitäminen ja silmiin katsominen, jutteleminen, äänesi kuunteleminen..tuokin jo ajatuksen tasolla saa perhoset lepattelemaan...mutta se jää vain kauniiksi haaveeksi, enää.
Mitäs söhelsit.
Meinasin olla vastaamatta mutta - kiitos. Unohdan aina, että ihan joka paikasta löytyy vittuilija, joka sillä tavalla pönkittää omaa huonoa oloaan. Toivottavasti siis viihdyt tuossa olotilassasi, selkeästi olet siinä taitava.
Mitä tulee söhellykseen, niin eipä se sada yhteen laariin. Kaksi ihmistä, kaksi söheltäjää. Toki toivoisin, että olisi selvittelytila, joku yhteys, mutta ei tämä elämä muutoinkaan mene kuin toivoisi.
Nyt syytät sitä toista söheltäjäksi. Riittää kun toinen suhteessa pilaa kaiken. Suhteen voi pilata yksinkin, jos parisuhdetaidot ei ole kunnossa tai ei osaa huomioida asioita toisen näkökulmasta. Tai on vi tun itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs söhelsit.
Nyt syytät sitä toista söheltäjäksi. Riittää kun toinen suhteessa pilaa kaiken. Suhteen voi pilata yksinkin, jos parisuhdetaidot ei ole kunnossa tai ei osaa huomioida asioita toisen näkökulmasta. Tai on vi tun itsekäs.
Ei tuossa mistään suhteesta kyllä puhuta. :D
Mukavasti hytkyy. Tykkäisit.
Meidän olis pitänyt köyriä.
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin livenä viimeksi toukokuussa. Nähdäänköhän enää koskaan..
Sama </3 kirottu kuukausi
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppoisa lauantai. Saisinpa viettää venetsialaisia sinun kanssasi.
Valmistaisin sulle gratinoidun hummerin💕
Ajelisin mielummin Hummerilla.
Minä nauttisin mieluummin hyvästä ruuasta kuon materiasta.
mä olen Sun oma