Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (85329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin livenä viimeksi toukokuussa. Nähdäänköhän enää koskaan..
Sama </3 kirottu kuukausi
Me nähtiin huhtikuussa :(
Oon tottunu selviämään ilman apua. Mua ei voi kusettaa tai jättää asioissa pimentoon. Kuulen ja näen kaiken. Etsin tiedon vaikka kiven alta.
Jäänkö loppuiäkseni sua kaipaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Instassa videon, jossa mies toivotti puolisonsa tervetulleeksi kotiin ja hyvää alkavaa viikonloppua. Sitten hän kehotti naista menemään lattialle huovalle makaamaan ja alkoi keinuttaa tätä alaselästä hiljalleen edestakaisin. Viisi minuuttia tätä ja kuulemma rauhoittaa hermoston. Olisi aika ihana viikonlopun aloitus.
Viisi minuuttia tuota miehen tekemänä aiheuttaisi niin jäätävän panetuksen että lasketaan jo kidutukseksi
Jep, nunna ollut puutteessa jo hyvän tovin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja umpihumalassa yövuorossa – Pahoinpiteli kahta kollegaansa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/93a85727-e71c-422a-9982-f0c3eabde028
-sairaanhoitaja
-juoppo
-väkivaltainen
Keskiverto palstamamma 😂
Tuommoisia sitten kaipaatte kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Oon tottunu selviämään ilman apua. Mua ei voi kusettaa tai jättää asioissa pimentoon. Kuulen ja näen kaiken. Etsin tiedon vaikka kiven alta.
Mihin tämä liittyy? Tuskin ainakaan kaipaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Instassa videon, jossa mies toivotti puolisonsa tervetulleeksi kotiin ja hyvää alkavaa viikonloppua. Sitten hän kehotti naista menemään lattialle huovalle makaamaan ja alkoi keinuttaa tätä alaselästä hiljalleen edestakaisin. Viisi minuuttia tätä ja kuulemma rauhoittaa hermoston. Olisi aika ihana viikonlopun aloitus.
Viisi minuuttia tuota miehen tekemänä aiheuttaisi niin jäätävän panetuksen että lasketaan jo kidutukseksi
Jep, nunna ollut puutteessa jo hyvän tovin
Olet sivusta. Merkitse se.
Vierailija kirjoitti:
Olin helpottunut. Se musta hame mahtuu edelleen ylle. Lisäksi tein kirppikseltä upean löydön, joka sopii sen kanssa.
mekko siis (ei hame)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että teet niin. Kunhan et tee sitä siksi että ajattelet huonoa ihmisistä.
Kirppikselle meni tällä viikolla vain 100 euroo. Kaikki kannattaa ostaa heti ettei kaduta myöhemmin.
Hyviä öitä ja unia kaipaamalleni.
Sydän lämpöä täys, vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä liittyy? Tuskin ainakaan kaipaukseen.
Tuli vaan mieleen että harvoin mulle muistetaan infota yhtään mistään. Kaivan sitten itse tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Et jäänyt saunomaan.
Milloin?
Känni ja sekoilu on mielelessä vahvasti. Terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Kirppikselle meni tällä viikolla vain 100 euroo. Kaikki kannattaa ostaa heti ettei kaduta myöhemmin.
Mun löytö maksoi muutaman euron, mutta sitä ei kukaan ikinä uskoisi!
Vierailija kirjoitti:
Känni ja sekoilu on mielelessä vahvasti. Terveiset.
Olet ainakin rehellinen.
Kaipausketjusta voi tehdä yllättäviä löytöjä. Niitä ei vain saa omakseen halvalla eikä kalliilla.
Juustokullia ikävä, tahdon nuolla ja imeä ne juustot veke niin et haistan ja maistan ne ja oksennusrefleksi käy ja hän huomaa sen