Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10688)
Sormenpäissä kovettumat kitaroinnista. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne vihjailevat terkut oli?
Joku tunnisti itsensä siitä kirjainvihjeestä, samalla lailla kuin 10 000 muutakin
Just parhaita tuollaiset 😂 Kaikki 10 000 ajattelee onnessaan: Oi, minä se olen, siellä Hän laskeskelee meidän aakkosia 🥹
Yleensä näissä harhoissa vielä lopulta selviää (miestä kaipaavalle), että viesti oli naiselta.. 😒 Tämä palsta taitaa olla yksi iso harhautus vain.
Ei kukaan ole luvannut sulle mitään miestä täältä. Lähes kaikki kirjoittajat ovat naisia.
Eri
Äh, en oo valmis jos ne tunkee mun luuriin.
Vierailija kirjoitti:
Sormenpäissä kovettumat kitaroinnista. Gn.
Voisin keksiä niille jotain muuta tekemistä välillä 🤭
Sun katse oli tänään parasta mitä voi olla. Ihan hirveesti oon kaivannut sua. Ihana et oot palannut takas
En saanut antaa sinulle ihailuni. Sehän on ainoa mitä reunani sallivat, se pieni osa joka on OK. Eikä se edes olisi kilpaillut intohimojesi kanssa. Se on minusta vaan mahdottoman tyhmä juttu. Miksi halusit vain rikkoa rajani?
Vierailija kirjoitti:
Äh, en oo valmis jos ne tunkee mun luuriin.
Mun luurit on jo täynnä tunkeilijoita.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! Ikävä sua. 🧡🤗
Minä täällä! Tulin toivottamaan sulle hyvää yötä jo hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Sun katse oli tänään parasta mitä voi olla. Ihan hirveesti oon kaivannut sua. Ihana et oot palannut takas
Mäkin näin sinut pitkästä aikaa tänään. Näytit liian hyvältä. Olisin voinut syödä elävältä. Terkkuja 😍🧔
Ja taas vajosin tähän kaipaukseen ja polvet heikkoina.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä nyt on palattu?
Ei kai se enää kaljuunnu 🤔. Nössö ei ainakaan ole ei pätkääkään.
Yleensä näissä harhoissa vielä lopulta selviää (miestä kaipaavalle), että viesti oli naiselta.. 😒 Tämä palsta taitaa olla yksi iso harhautus vain.