Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10705)
Hyvää iltaa, pikku Myy. Mitähän ajattelisit, jos tietäisit kuinka pitkään, hartaasti ja sydämellä olen sinua kaipaillut. 😖🥺🥰
Vierailija kirjoitti:
En tiedä varmaksi liittyykö nämä siihen, mutta jos liittyy niin olisi syytä oppia, ettei kannattais olla aina kaikille mukava. Hulluista saattaa saada pahan riesan.
Ok. Aion kuitenkin olla jatkossakin ihan niin kiltti kuin näen mahdolliseksi "Hay que endurecerse, pero sin perder la ternura jamás".
Vierailija kirjoitti:
En tiedä varmaksi liittyykö nämä siihen, mutta jos liittyy niin olisi syytä oppia, ettei kannattais olla aina kaikille mukava. Hulluista saattaa saada pahan riesan.
Liittyykö mitkä ja mihin? Anonyymit kommentit eivät liity sinuun, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa, pikku Myy. Mitähän ajattelisit, jos tietäisit kuinka pitkään, hartaasti ja sydämellä olen sinua kaipaillut. 😖🥺🥰
Minäkin häntä. Oisitpa hän 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne vihjailevat terkut oli?
Joku tunnisti itsensä siitä kirjainvihjeestä, samalla lailla kuin 10 000 muutakin
Just parhaita tuollaiset 😂 Kaikki 10 000 ajattelee onnessaan: Oi, minä se olen, siellä Hän laskeskelee meidän aakkosia 🥹
Yleensä näissä harhoissa vielä lopulta selviää (miestä kaipaavalle), että viesti oli naiselta.. 😒 Tämä palsta taitaa olla yksi iso harhautus vain.
Ei kukaan ole luvannut sulle mitään miestä täältä. Lähes kaikki kirjoittajat ovat naisia.
Eri
Reklamaation aika! 🤭 Tosikotkin on ihan söpöjä, omalla tavallaan. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö mitkä ja mihin? Anonyymit kommentit eivät liity sinuun, älä huoli.
Joo ei minuun. Eikä ehkä siihenkään, mutta noista tuli mieleen, että kerää hulluja ja osa niistä saattaa olla täällä.
Terveiset iltavuoroon, olet ihana tyyppi 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vie mut varastoon...
Outo paikanvalinta, mutta katsotaan kun se päivä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta T.
Ei minulta. Olen kyllä jo pääsemässä tästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Laita hänelle irl viesti. Kysy vaikka kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta T.
Okei miksi ja mite liittyy tähänXDD
Ikävä. Olet rakas. Kaipaisin rauhottumista lähelläsi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kaipaan Sinua 🤍 ( ja tiedän, että sinäkin minua)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta T.
Trollolloll
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole numeroa ja ei ole sopivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole numeroa ja ei ole sopivaa
Höpöhöpö
Niin, totta. Oppia ikä kaikki.