Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (84377)
Tälläsinä aikoina kun elämä niistää aika kuiviin, olis niin ihana tulla kotiin sun kainaloon. Höpötellä niitä näitä ja vakavampiakin ja nukahtaa sylikkäin. Se on sellanen joka päivän haave. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Saako sua tipu kaivata jodelissa vai onko liian paljastavaa kun näkyy paikkakunnat tms..
Missä siellä, vois käydä tsekkaamassa?
Aina kannattaa koittaa onneansa.
Kokeilemalla saa uusia kokemuksia.
Aikaisemmin en tiennyt miltä tuntuu saada pakit ja joutua estolistalle.
Nyt tiedän senkin koska kokeilin onneani.
Vierailija kirjoitti:
Ei olis kannattanu ees yrittää
Älä..
Et voi olla tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
mietitköhän vielä mua?
Kaikki ajatukset pyörii päässä. Ehkä niihin tulee vielä selko lähiaikoina. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi madaltaa estoja, ei muuta ihmistä. Juovuksissa tekee ja kertoo sen, mitä aidoimmin on. Humalaiset rakkauden teot ja tunnustukset on validimpaa dataa kuin selvänä sosiaalisten pidäkkeiden tai henkisten estojen rajaama normatiivinen käytös.
Alkoholi on hermomyrkky. Lähetään siitä liikkeelle, että kaikkia ei vaan kiinnosta katella vähänkään harittavia silmiä. Samanlaiset etsiytykööt porukoihin.
Juu. Mutta en minä alkoholiin kuole ja nautin mielelläni muutamat kännit vuodessa. Liialliseen sokerin käyttöön voisin kuolla nopeammin, jos käyttäisin ja mässäilisin. Valintoja. Sivu
Vaarallinen valinta. Sivusta. Itse en enää käytä kumpaakaan, en sokeria enkä alkoholia.
Joo. Olen semmonen hurjapää. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Hiekka vaan lentää utareista kun tätä samaa nyit. Tätä vaikutelmaa siis, muuta et ole yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin erilainen, olen omankaltainen.
Sullekin löytyy omat kunhan et kyynisty.
Vierailija kirjoitti:
Älä... Et voi olla tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sua tipu kaivata jodelissa vai onko liian paljastavaa kun näkyy paikkakunnat tms..
Missä siellä, vois käydä tsekkaamassa?
Se on se rakkaudentunnustuksia ainoa kanava jonka tiedän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette mitä söpöin ja miellyttävin pari. Kuvitelmissani saan silti sulta hetken tai pari kaksin. Haaveissa vain. Voi hyvin.
Onhan niitä ollutkin.
Et ole hän, mutta vastaan silti. On ollut, mutta en aio yrittää mitään. En halua vaivaannuttaa, tehdä itsestäni hölmöä tai rikkoa mitään. Tunnen syvää hellyyttä ja iloa ko.miehen läheisyydessä. Sen on riitettävä. Ehkä joku kaltaisensa kävelee vielä vastaan. 😆
mietitköhän vielä mua?