Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (84377)
Muusa hukassa. Haluaisin jo kirjoittaa. Kuppi kahvia ja ihmettelyä ketjussa. Liian skifiä tämä palsta tässä vaiheessa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan niin kuin repäisisi ihoon tarttuneen tarran pois. Kirpaisee ja menee ohi. Paljon pahempiakin asioita revitty itsestä pois.
Miten yhtäkkiä noin? Oletko pakittamassa?
Vierailija kirjoitti:
Aidosti välittävät ihmiset ovat välillä kovia. Ne eivät epäröi kertoa, jos olet tekemässä vääriä valintoja, koska niitä kiinnostaa oikeasti parhaasi. 😭
Kyllä, näin juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan niin kuin repäisisi ihoon tarttuneen tarran pois. Kirpaisee ja menee ohi. Paljon pahempiakin asioita revitty itsestä pois.
On kyl tarra tiukassa.
Irrotti ja tarrasi taas? Sivusta.
Tuosta en tykkää sitten yhtään. Parempi repäistä kunnolla irti tai kunnolla kiinni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aidosti välittävät ihmiset ovat välillä kovia. Ne eivät epäröi kertoa, jos olet tekemässä vääriä valintoja, koska niitä kiinnostaa oikeasti parhaasi. 😭
💝
Vierailija kirjoitti:
Oon periaatteessa valvoja, mutta en kuitenkaan.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahraks ol koton?
Gyl, kuis?
Et sää, gon se gossi.
Kannattaa hetki miettiä mitä toiselle voi aiheuttaa tekosillaan ja sanoillaan. Itsekkyys ei ole arvostettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on joskus erittäin erikoista. Siitä osoituksena se, että sinäkin löysit tänne.
Mistä tiedät? Mua nolottaa jos kaivattu tajuaa että olen täällä, ties mitä oon viinipäissään muutama kuukausi sitten kirjoitellut
Olis vaan söpöä jos joku tunnustaisi tunteensa viinipäissään :)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hetki miettiä mitä toiselle voi aiheuttaa tekosillaan ja sanoillaan. Itsekkyys ei ole arvostettavaa.
Täällä niillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta. Irl eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa alkukirjaimen kaivatulta jonka olet bongannut niin tiedän pitääkö vajota maan rakoon
Mitä väliä kirjaimilla, kun muut käyttävät samoja kirjaimia, eikä ne viestit silti ole minulta tai häneltä samoista kirjaimista huolimatta. Sivusta vaan.
No ajattele nyt miten kutkuttavaa, kun se voi olla vaikka PXX, PXXX, PXXXX, PXXXXX. Kaipaat Piiaa mutta todellisuudessa Panu vastailee kuola poskella.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nainen saadaan syksyn aikana paneskeltua niin, että saadaan himot kuriin. Sitten voidaan jatkaa tyynin mielin tavallista elämää. Uskoisin, että n. 3 - 6 yhdyntää viikossa parin kolmen kuukauden ajan kohentaisi tilannetta huomattavasti. Kyllä se vähintään sen vaatii. Muuten palamme himojen tulessa.
Ach ja!
Vierailija kirjoitti:
Onko sun ajatukset muuttuneet eilisestä?
Voi olla korkea aika laitella niitä omia ajatuksia tännepäin pikkuhiljaa. Aina tulee uusi päivä jolloin kysellä ja jonka taakse piiloutua.
Kiinnostaa kiviäkin puhua tunteista töissä, mieti vähän! Sivusta