Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen pähkinänkuoressa:
Pe klo16:00: seisoo bussissa kun ei halua istua ventovieraan viereen.
La klo 03:00: ottaa tuntemattoman ihmisen sukupuolielimen suuhunsa.
Joko eri ihmistyypit tai alkoholi tai päihteet.
Tai mania tai muu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Millainen on kaivattusi pukeutumis tyyli? tykkäätkö?
Hänellä on yleensä työvaatteet kun nähdään
Lisää mut snäppi kaveriksi :)
Haluaisin mutta en uskalla.
Mäkään en. Ennen tuota avautumisiltaa kun olisi sen tehnyt, niin olisi ollut helpompaa selvittää vähän asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valinta se on huonokin valinta
En ole valinnut mitään, kun ei ole ollut valittavissakaan. Toisten omia ei voi omia.
Kukaan ei oikeasti kuulu kenellekään. Rankka totuus sekin, johon ihmiskunta ei ole valmis. Sivusta
Tietysti kuuluu, jos on liitto solmittu. Silloin nimenomaan on lupautunut sille toiselle. Mitä järkeä liittojen solmisessa olisi, jos ei tarkoittaisi mitään?
Sivuimmalta, onkos elämän käyttöohjeet päässeet unohtumaan, 10. käsky:
"Älä tavoittele lähimmäisesi
puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä
mitään, mikä hänelle kuuluu."
Kirkkoon kuulumaton vonkaa just sun miestä parhaillaan😘
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen juttelevani sun kanssa, joten jos se on joku muu niin ei lasketa pettämiseksi.
Onko se sitä muutenkaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastoin, ja tietääkseni oon suomalainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen juttelevani sun kanssa, joten jos se on joku muu niin ei lasketa pettämiseksi.
Onko se sitä muutenkaan? :D
On se. Mun mieli ja sydän on sun. 😌
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin häntä, vaikka en saisi. Tiedän, että minun pitäisi unohtaa hänet. Olemme eri maailmoista. Pilasin kaiken. Kohtelin häntä huonosti. Vähitellen kaikki unohtuu. Olen löytänyt jo uuden...
No mutta, sulla on uusi, eiks se ole hieno asia?
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin häntä, vaikka en saisi. Tiedän, että minun pitäisi unohtaa hänet. Olemme eri maailmoista. Pilasin kaiken. Kohtelin häntä huonosti. Vähitellen kaikki unohtuu. Olen löytänyt jo uuden...
Ja olet vielä trollikin kaiken päälle.
Vierailija kirjoitti:
Haha. Ensimmäinen pitää paikkansa. Toista en ole tehnyt enkä tee. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝🔥🧡💘💘💘💘
Tuukkako siellä suhisee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet vielä trollikin kaiken päälle.
Eibole trolli vaan narsku.
Hyvää yötä elämänsä Sankaritar - ainakin olet mielikuvissain <3 t. jännittäjä-kuvittelija💧🐒💬💭
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oletti että olet juuri se tyyppi joka lukee kiinnostusta siitä, että hän istuu viereesi. "Pidin ovea sinulle, nyt sinun pitää harrastaa seksiä kanssani"
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Mitä mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valinta se on huonokin valinta
En ole valinnut mitään, kun ei ole ollut valittavissakaan. Toisten omia ei voi omia.
Kukaan ei oikeasti kuulu kenellekään. Rankka totuus sekin, johon ihmiskunta ei ole valmis. Sivusta
Tietysti kuuluu, jos on liitto solmittu. Silloin nimenomaan on lupautunut sille toiselle. Mitä järkeä liittojen solmisessa olisi, jos ei tarkoittaisi mitään?
Sivuimmalta, onkos elämän käyttöohjeet päässeet unohtumaan, 10. käsky:
"Älä tavoittele lähimmäisesi
puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä
mitään, mikä hänelle kuuluu."Kirkkoon kuulumaton vonkaa just sun miestä parhaillaan😘
Teknisesti ottaen mahdotonta, joten ohi meni.
Vierailija kirjoitti:
Se tosiasia olisi ollut se, etten mä olisi sua osannut pitää onnellisena. Enhän ole pystynyt edes itse olemaan onnellinen, oon niin rikkinäinen kaikista aiemmin tapahtuneista jutuista. Vähän kuin enemmän tuntuu pahalta se, että miksi piti antaa ymmärtää, että olin jotain enemmän.
Mua ei tarvitse kenenkään pitää onnellisena. Osaan sen asian itse tosi hyvin. Oon kokenut asioita joiden olisi pitänyt hajottaa, niin mun onnellisuus on aika vakaalla pohjalla ja syvän pohjan kautta haettukin. Se on yksinkertaista. Läheisyyttä tarvitsen toki. Ja jos joku toinen tarvitsee vähän apua siihen että löytää oman onnellisuutensa takaisin, niin mielelläni autan. Samoin kun muakin autettiin pahimmissa kohtaa.
Tuo on se kohta suhteessa, jossa molempien pitää tehdä kunnolla töitä ja kääntää suunta kun se on vielä mahdollista ja kun siihen liittoon on kerran sitouduttu. Muuten käy niin, että jos jommalla kummalla on heikko moraali, menee pettämään ja jos vastapuoli on vihaan ja katkeruuteen taipuvainen, siitä tulee helvetti ja lasten elämät on hajoitettu jos sellaisia on. Älkää perustelko heikkojen ihmisten valintoja itsellenne.