Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (82798)

Vierailija
82761/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että pakkaan ja lähden kävelemään. 

Vierailija
82762/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei usko ennen kuin näkee housut kintuissa eikä vielä sittenkään. Ja mikäs sen ihanampaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82763/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instassa tuli tutun hääpäiväpostaus, jossa onnellisina poseerasivat ja kertoivat kiitollisuudestaan toisistaan. Olen aidosti iloinen heidän puolestaan, mutta tulee aina valtava suru näitä nähdessä. Miksi oma liitto ei onnistunut ja miksei omalle kohdalle voinut osua oikeanlaista ihmistä? 

Enemmän kuin todennäköistä että henkin n ussivat, päätyvät n ussiman tai vähintäänkin haaveilevat muiden n ussimisesta. Ei kannata kadehtia. 

Kaikki eivät ole nussimisten perässä tässä elämässä. Ihmisillä on korkeampiakin päämääriä kuin alkukantaisten halujen tyydyttäminen. Ainakin omassa tuttavapiirissäni.

Voi ei. Taas sinisilmäisiä pikkuvaimoja. 

Kertoo paljon porukoita missä pyörit. Itse jätän pois kaveriporukoistakin sellaiset jotka ilman lupaa nussivat muita, koska en pysty luottamaan ihmiseen joka pettää omaa rakastaankin.

Vierailija
82764/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Kaveri

Vierailija
82765/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä terveisesi ihmisille joita et kaipaa on tämä ketju ilmeisesti.

Vierailija
82766/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Kaveri

Minne meinasit? -Kaveri

Vierailija
82767/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instassa tuli tutun hääpäiväpostaus, jossa onnellisina poseerasivat ja kertoivat kiitollisuudestaan toisistaan. Olen aidosti iloinen heidän puolestaan, mutta tulee aina valtava suru näitä nähdessä. Miksi oma liitto ei onnistunut ja miksei omalle kohdalle voinut osua oikeanlaista ihmistä? 

Enemmän kuin todennäköistä että henkin n ussivat, päätyvät n ussiman tai vähintäänkin haaveilevat muiden n ussimisesta. Ei kannata kadehtia. 

Kaikki eivät ole nussimisten perässä tässä elämässä. Ihmisillä on korkeampiakin päämääriä kuin alkukantaisten halujen tyydyttäminen. Ainakin omassa tuttavapiirissäni.

Voi ei. Taas sinisilmäisiä pikkuvaimoja. 

Vaikka sun ympyröissä puuhastellaan sitä sun tätä, kaikki eivät tee niin. Sen voit lukea tilastoista.

Vierailija
82768/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kai haluavat jahdata.

Käsitin pienet kosketukset ja katseet aivan väärin. Olin yhden kerran elämässäni rohkea. Tavallaan kaduttaa. Eipä ole epäselvyyksiä. 

Minusta kiinnostuu miehet joista en pidä. En edes uskalla keskustella tai olla vuorovaikutuksessa, etteivät vain käsitä mitään väärin.

Onko kokemuksia vastaavasta?

Riippuu minkälainen olet ja mimmosista miehistä tykkäät, että ”tykkääkö miehet jahdata” vai ei. 
Tiedän monia naisia jotka ovat päätyneet sekstailemaan ja seurustelemaan haluamiensa miesten kanssa, kun ovat itse olleet aloitteellisia. Itselleni tuollainen taas ei sovi, joten mulle pätee tuo ”miehet tykkää jahdata”. 
Ja se näkyy sitten jatkuvasti kaikessa olemisessa ja dynamiikassa, en ole aloitteellinen juurikaan missään ja kosketuksetkin tulee yleensä mieheltä. Sain tällaisen mallin kotoa, joten en tiedä vaikuttaako se miten paljon vai onko vain persoonasta kiinni! 

Vierailija
82769/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä terveisesi ihmisille joita et kaipaa on tämä ketju ilmeisesti.

Älä jaksa vinkuu aina. Toi on ihan helvetin rasittavaa.

Vierailija
82770/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Kaveri

Minne meinasit? -Kaveri

Rannalle

Vierailija
82771/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää..-Anneli🙂

Vierailija
82772/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitin pienet kosketukset ja katseet aivan väärin. Olin yhden kerran elämässäni rohkea. Tavallaan kaduttaa. Eipä ole epäselvyyksiä. 

Minusta kiinnostuu miehet joista en pidä. En edes uskalla keskustella tai olla vuorovaikutuksessa, etteivät vain käsitä mitään väärin.

Ei ole kokemusta. Tarvitsen jotain flirttiä ja vihjeitä siitä että toistakin kiinnostaa. Sitten vasta yleensä ihastun. Toki joskus on joku ihastunut, johon en itse ole tuntenut sen suurempaa vetoa. 

Vierailija
82773/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa. Mitähän tästäkin tulee huonolla ololla.

Vierailija
82774/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minkälainen olet ja mimmosista miehistä tykkäät, että ”tykkääkö miehet jahdata” vai ei. 
Tiedän monia naisia jotka ovat päätyneet sekstailemaan ja seurustelemaan haluamiensa miesten kanssa, kun ovat itse olleet aloitteellisia. Itselleni tuollainen taas ei sovi, joten mulle pätee tuo ”miehet tykkää jahdata”. 
Ja se näkyy sitten jatkuvasti kaikessa olemisessa ja dynamiikassa, en ole aloitteellinen juurikaan missään ja kosketuksetkin tulee yleensä mieheltä. Sain tällaisen mallin kotoa, joten en tiedä vaikuttaako se miten paljon vai onko vain persoonasta kiinni! 

Minä en miehenä tykkää hirveesti jahdata naisia, se pitää tapahtua luonnostaan... Nuorempana kun vielä jakso juosta pelkän pillun perässä, niin asia oli eri.

Vierailija
82775/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy, mutta lainata voin. :)

Vierailija
82776/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu olla aloitteellinen kaikessa. Näin myös parhaat miehet toimii. Ei haittaa sellaiset jotka ei syystä tai toisesta jaksa jahdata. Miehet ei lopu. 

Vierailija
82777/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen laiska mulkku tätä viestiketjua moderoi?

Vierailija
82778/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen laiska mulkku tätä viestiketjua moderoi?

Sä voit hoitaa sen itsekkin, painat vaan "ilmoita asiattomaksi"

Vierailija
82779/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos. Jos kerran haaveissasi on pitkä tumma nainen.

*pitkä tumma luonnollinen nainen, josta huokuu syvällinen (yli)ajattelu, empaattisuus, positiivisuus ja lämpö.

Korjasin vain.

Vierailija
82780/82798 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä