Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82798)
Moni ei usko ennen kuin näkee housut kintuissa eikä vielä sittenkään. Ja mikäs sen ihanampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa tuli tutun hääpäiväpostaus, jossa onnellisina poseerasivat ja kertoivat kiitollisuudestaan toisistaan. Olen aidosti iloinen heidän puolestaan, mutta tulee aina valtava suru näitä nähdessä. Miksi oma liitto ei onnistunut ja miksei omalle kohdalle voinut osua oikeanlaista ihmistä?
Enemmän kuin todennäköistä että henkin n ussivat, päätyvät n ussiman tai vähintäänkin haaveilevat muiden n ussimisesta. Ei kannata kadehtia.
Kaikki eivät ole nussimisten perässä tässä elämässä. Ihmisillä on korkeampiakin päämääriä kuin alkukantaisten halujen tyydyttäminen. Ainakin omassa tuttavapiirissäni.
Voi ei. Taas sinisilmäisiä pikkuvaimoja.
Kertoo paljon porukoita missä pyörit. Itse jätän pois kaveriporukoistakin sellaiset jotka ilman lupaa nussivat muita, koska en pysty luottamaan ihmiseen joka pettää omaa rakastaankin.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että pakkaan ja lähden kävelemään.
t. Kaveri
Lähetä terveisesi ihmisille joita et kaipaa on tämä ketju ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kaveri
Minne meinasit? -Kaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa tuli tutun hääpäiväpostaus, jossa onnellisina poseerasivat ja kertoivat kiitollisuudestaan toisistaan. Olen aidosti iloinen heidän puolestaan, mutta tulee aina valtava suru näitä nähdessä. Miksi oma liitto ei onnistunut ja miksei omalle kohdalle voinut osua oikeanlaista ihmistä?
Enemmän kuin todennäköistä että henkin n ussivat, päätyvät n ussiman tai vähintäänkin haaveilevat muiden n ussimisesta. Ei kannata kadehtia.
Kaikki eivät ole nussimisten perässä tässä elämässä. Ihmisillä on korkeampiakin päämääriä kuin alkukantaisten halujen tyydyttäminen. Ainakin omassa tuttavapiirissäni.
Voi ei. Taas sinisilmäisiä pikkuvaimoja.
Vaikka sun ympyröissä puuhastellaan sitä sun tätä, kaikki eivät tee niin. Sen voit lukea tilastoista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kai haluavat jahdata.
Käsitin pienet kosketukset ja katseet aivan väärin. Olin yhden kerran elämässäni rohkea. Tavallaan kaduttaa. Eipä ole epäselvyyksiä.
Minusta kiinnostuu miehet joista en pidä. En edes uskalla keskustella tai olla vuorovaikutuksessa, etteivät vain käsitä mitään väärin.
Onko kokemuksia vastaavasta?
Riippuu minkälainen olet ja mimmosista miehistä tykkäät, että ”tykkääkö miehet jahdata” vai ei.
Tiedän monia naisia jotka ovat päätyneet sekstailemaan ja seurustelemaan haluamiensa miesten kanssa, kun ovat itse olleet aloitteellisia. Itselleni tuollainen taas ei sovi, joten mulle pätee tuo ”miehet tykkää jahdata”.
Ja se näkyy sitten jatkuvasti kaikessa olemisessa ja dynamiikassa, en ole aloitteellinen juurikaan missään ja kosketuksetkin tulee yleensä mieheltä. Sain tällaisen mallin kotoa, joten en tiedä vaikuttaako se miten paljon vai onko vain persoonasta kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisesi ihmisille joita et kaipaa on tämä ketju ilmeisesti.
Älä jaksa vinkuu aina. Toi on ihan helvetin rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kaveri
Minne meinasit? -Kaveri
Rannalle
Vierailija kirjoitti:
Käsitin pienet kosketukset ja katseet aivan väärin. Olin yhden kerran elämässäni rohkea. Tavallaan kaduttaa. Eipä ole epäselvyyksiä.
Minusta kiinnostuu miehet joista en pidä. En edes uskalla keskustella tai olla vuorovaikutuksessa, etteivät vain käsitä mitään väärin.
Ei ole kokemusta. Tarvitsen jotain flirttiä ja vihjeitä siitä että toistakin kiinnostaa. Sitten vasta yleensä ihastun. Toki joskus on joku ihastunut, johon en itse ole tuntenut sen suurempaa vetoa.
Oksettaa. Mitähän tästäkin tulee huonolla ololla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkälainen olet ja mimmosista miehistä tykkäät, että ”tykkääkö miehet jahdata” vai ei.
Tiedän monia naisia jotka ovat päätyneet sekstailemaan ja seurustelemaan haluamiensa miesten kanssa, kun ovat itse olleet aloitteellisia. Itselleni tuollainen taas ei sovi, joten mulle pätee tuo ”miehet tykkää jahdata”.
Ja se näkyy sitten jatkuvasti kaikessa olemisessa ja dynamiikassa, en ole aloitteellinen juurikaan missään ja kosketuksetkin tulee yleensä mieheltä. Sain tällaisen mallin kotoa, joten en tiedä vaikuttaako se miten paljon vai onko vain persoonasta kiinni!
Minä en miehenä tykkää hirveesti jahdata naisia, se pitää tapahtua luonnostaan... Nuorempana kun vielä jakso juosta pelkän pillun perässä, niin asia oli eri.
En myy, mutta lainata voin. :)
Miehen kuuluu olla aloitteellinen kaikessa. Näin myös parhaat miehet toimii. Ei haittaa sellaiset jotka ei syystä tai toisesta jaksa jahdata. Miehet ei lopu.
Minkälainen laiska mulkku tätä viestiketjua moderoi?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen laiska mulkku tätä viestiketjua moderoi?
Sä voit hoitaa sen itsekkin, painat vaan "ilmoita asiattomaksi"
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos. Jos kerran haaveissasi on pitkä tumma nainen.
*pitkä tumma luonnollinen nainen, josta huokuu syvällinen (yli)ajattelu, empaattisuus, positiivisuus ja lämpö.
Korjasin vain.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?