Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82927)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolelta kommentoin että kuulostaa kovin itsekkäältä suunnitella rauhassa eroa oman aikataulun mukaan ja sitten vielä lällättää päälle että jos ei tuo aikataulu sovi niin ei sitte. En halua sellaista joka ei halua juuri minua jne. Naurettavaa, ei tuo voi olla aikuinen. sivusta.
Mitä vattua just luin? Kenenkäs aikataulun mukaan ero pitää suunnitella ja toteuttaa, ellei oman?
Niin. Ymmärrä kokonaisuus ts. Lue koko viesti, äläkä takerru yhteen asiaan. Yhden asian ihmisille mahtuu kaaliin vain yksi asia kerrallaan, jonka hän irrottaa kokonaisuudesta ja alkaa järjetön jankkaus.
Kokonaisuus muodostuu osista. Ketju kestää sen minkä heikoin lenkki. Noin myös ketjutetussa väitteessä/ajatusrakennelmassa. Jos ensimmäinen ja keskeisin ehto ajatuksen loogiselle lopputulemalle on järjetöntä ja typerää paskaa, niin ei se siitä enää muuksi muutu lisää samaa kamaa ymppäämällä.
Sitä paitsi et oikeasti halua että kukaan analysoi sen lopun viestisi ivallisen lällätyksen ja solvausten asiallisuutta tai merkitystä kontekstiin. Tartuin siihen ainoaan asialliseen lauseeseesi ja tein sinulle palveluksen jolla olisit säilyttänyt kasvosi. Päätit toimia toisin.Ai sä oot jäänyt tänne riitelemään, riitapari näköjään jo vaihtunut. Ei ole ainakaan luonteen tulisuuden puute syynä yksipuolisiin tunteisiin
Ai minä olen jäänyt, vaikka itse kiukkupurkaudut joka viestiini aina minuuteissa kun itse vilkaisen vessatauoilla, mitä uutta on tullut.
Riitaa näkee missä haluaa, kun on riitaisa ihminen. Toisen motiiveja ei näe, vain omansa.
Kaikesta jankkauksesta huolimatta et ole edelleenkään sanonut, kenen aikataulun mukaan ero pitäisi toteuttaa ellei oman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu muuten että aikoinaan juuri naiset enemmistönä olivat meuhkaamassa oikeuksia näille muunsukupuolisille seksuaalivähemmistöille, koska humaanius, ihmisoikeudet ja yksilövapaudet, jne.
Mutta kummallisesti se kelkka naisilla kääntyikin kun näitä naisia jolla on se makkara jalkojen välissä, alkoi ilmestyä naistenvessohin ja pukutiloihin, niin yhtäkkiä nämä naiset haluttiin sieltä pois eikä enää välitettykkään heidän oikeuksistaan.
Kaipaatko naista jolla on makkara jalkojen välissä?
Kaipaan naista, jolla on meetvurstin aihio jalkojen välissä. Sivusta.
Sanon jotain kaunista kun riitely loppuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä kaivattusi on ammatiltaan? 👨🍳
Salainen agentti.
Miten tiesit? 😯 sit et hiisku sanaakaan, muuten oon ongelmissa. 🤫
Vierailija kirjoitti:
Riitely loppuu kauniisiin sanoihin.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mun elämän sulostuttaja. No okei, lääkäri myös tai jotain sellasta, mut se ei ole niin oleellista.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Työskentelee pelialalla, mutta eipä tarkemmin kun on naapuri🙃 Alan vielä harhailla ulkona jutellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitely loppuu kauniisiin sanoihin.
En ole sinulle mitään kaunista sanomassa, ammattiriitelijä vaan odotan että lopetat
Tuu kattoo mitä vastasin Jodelissa
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö ladata jodel
Entä jos sitä käyttää vpn päällä
Vierailija kirjoitti:
Tonille terveisiä Hesaan
Kelle meistä?
Tää on paha mutta erikoinen sattuma. Loin aikoinaan feikkitilin faceen koska en tahtonut tunnistautua kirjoitustani perusteella. Siis terveysjuttuja yms. Myöhemmin tapasin kaivatun ja hänellä on juuri tuo sukunimi.
Meikällä on parin vuoden päästä tutkinto juridiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kaivattua voi itselleen saada, jos ei tee mitään asian eteen. Täällä määkiminen ei edistä asiaa mitenkään.
No, älä määy!
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö ladata jodel
Just a lil intimacy game
Vierailija kirjoitti:
Sinä rakas ihanin
Mitä järkeä siinä on?