Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82761)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolelta kommentoin että kuulostaa kovin itsekkäältä suunnitella rauhassa eroa oman aikataulun mukaan ja sitten vielä lällättää päälle että jos ei tuo aikataulu sovi niin ei sitte. En halua sellaista joka ei halua juuri minua jne. Naurettavaa, ei tuo voi olla aikuinen. sivusta.
Mitä vattua just luin? Kenenkäs aikataulun mukaan ero pitää suunnitella ja toteuttaa, ellei oman?
Niin. Ymmärrä kokonaisuus ts. Lue koko viesti, äläkä takerru yhteen asiaan. Yhden asian ihmisille mahtuu kaaliin vain yksi asia kerrallaan, jonka hän irrottaa kokonaisuudesta ja alkaa järjetön jankkaus.
Kokonaisuus muodostuu osista. Ketju kestää sen minkä heikoin lenkki. Noin myös ketjutetussa väitteessä/ajatusrakennelmassa. Jos ensimmäinen ja keskeisin ehto ajatuksen loogiselle lopputulemalle on järjetöntä ja typerää paskaa, niin ei se siitä enää muuksi muutu lisää samaa kamaa ymppäämällä.
Sitä paitsi et oikeasti halua että kukaan analysoi sen lopun viestisi ivallisen lällätyksen ja solvausten asiallisuutta tai merkitystä kontekstiin. Tartuin siihen ainoaan asialliseen lauseeseesi ja tein sinulle palveluksen jolla olisit säilyttänyt kasvosi. Päätit toimia toisin.
Vierailija kirjoitti:
Tulit taas vahvasti uniini. Onhan kaikki kunnossa? R > T
Ei ole. Tuntuu ettei tästä ole ulospääsyä, kun jätin homman auki. Pitäisi päästä keskustelemaan hänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolelta kommentoin että kuulostaa kovin itsekkäältä suunnitella rauhassa eroa oman aikataulun mukaan ja sitten vielä lällättää päälle että jos ei tuo aikataulu sovi niin ei sitte. En halua sellaista joka ei halua juuri minua jne. Naurettavaa, ei tuo voi olla aikuinen. sivusta.
Mitä vattua just luin? Kenenkäs aikataulun mukaan ero pitää suunnitella ja toteuttaa, ellei oman?
Niin. Ymmärrä kokonaisuus ts. Lue koko viesti, äläkä takerru yhteen asiaan. Yhden asian ihmisille mahtuu kaaliin vain yksi asia kerrallaan, jonka hän irrottaa kokonaisuudesta ja alkaa järjetön jankkaus.
Kokonaisuus muodostuu osista. Ketju kestää sen minkä heikoin lenkki. Noin myös ketjutetussa väitteessä/ajatusrakennelmassa. Jos ensimmäinen ja keskeisin ehto ajatuksen loogiselle lopputulemalle on järjetöntä ja typerää paskaa, niin ei se siitä enää muuksi muutu lisää samaa kamaa ymppäämällä.
Sitä paitsi et oikeasti halua että kukaan analysoi sen lopun viestisi ivallisen lällätyksen ja solvausten asiallisuutta tai merkitystä kontekstiin. Tartuin siihen ainoaan asialliseen lauseeseesi ja tein sinulle palveluksen jolla olisit säilyttänyt kasvosi. Päätit toimia toisin.
Ai sä oot jäänyt tänne riitelemään, riitapari näköjään jo vaihtunut. Ei ole ainakaan luonteen tulisuuden puute syynä yksipuolisiin tunteisiin
Reipasta työpäivää kaivatulleni !
Koita jankkaaja vähän piristyä ja rentoa päivän jatkoa! Kyllä sun huolet vielä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit taas vahvasti uniini. Onhan kaikki kunnossa? R > T
Ei ole. Tuntuu ettei tästä ole ulospääsyä, kun jätin homman auki. Pitäisi päästä keskustelemaan hänen kanssa.
Sama tunne minulla. Tämä jatkuu, kunnes selvitämme asiat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
I💖J
Hello 👐
Vierailija kirjoitti:
S-nainen mielessäni. Halaus.
Minnepäin ja tunnisteita. Voisin omia tän viestin😊
Mitä selvitettävää, keskusteltavaa (enää?) ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan vinkkinä näin sivusta, että osa meistä eroaa ensin ja vasta sitten alkaa etsiä uutta.
Ai se etsitään. Sattui vaan tulemaan vastaan ilman mitään etsintää. Ja minä olen vielä hankala ihminen sen suhteen että en koe tunteita tuosta vaan. Nuorena mietin mitääkö lähteä nunnaluostariin kun kukaan ei kiinnosta. Mulle kaikki on olleet epäkiinnostavia. Kokeilin sitten tapailua, mutta mitä mieltä kun epäkiinnostavan kanssa läheisyys ei tuntunut hyvälle ja pahimmillaan seksi sai voimaan pahoin. Sivusta.
Ja siis sitten vihdoin kun löysit jonkun kenestä oikeasti tykkäät, niin tuolla harvinaisuusperusteella alat sitä sitten vaihtamaan?
Vai mikä pointti oli tekstissä? Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että ihastuu harvoin. Eikä se ole peruste millekään.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan vinkkinä näin sivusta, että osa meistä eroaa ensin ja vasta sitten alkaa etsiä uutta.
Ai se etsitään. Sattui vaan tulemaan vastaan ilman mitään etsintää. Ja minä olen vielä hankala ihminen sen suhteen että en koe tunteita tuosta vaan. Nuorena mietin mitääkö lähteä nunnaluostariin kun kukaan ei kiinnosta. Mulle kaikki on olleet epäkiinnostavia. Kokeilin sitten tapailua, mutta mitä mieltä kun epäkiinnostavan kanssa läheisyys ei tuntunut hyvälle ja pahimmillaan seksi sai voimaan pahoin. Sivusta.
Ja siis sitten vihdoin kun löysit jonkun kenestä oikeasti tykkäät, niin tuolla harvinaisuusperusteella alat sitä sitten vaihtamaan?
Vai mikä pointti oli tekstissä? Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että ihastuu harvoin. Eikä se ole peruste millekään.
Eri
Kovasti hakee riitaa kaipaus-ketjussa he.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖 ikävä
Hyvää keskipäivää sulle epäselvä kuvajainen💖
Instassa tuli tutun hääpäiväpostaus, jossa onnellisina poseerasivat ja kertoivat kiitollisuudestaan toisistaan. Olen aidosti iloinen heidän puolestaan, mutta tulee aina valtava suru näitä nähdessä. Miksi oma liitto ei onnistunut ja miksei omalle kohdalle voinut osua oikeanlaista ihmistä?
Yli kaksi vuotta siitä kun on viimeksi nähty työpaikallasi. Minä sinulle vain yksi hoidettava asia jonossa maanantaiaamuna, sinä minulle sisäinen kaaos.
Aina ei ihan ymmärrä miten joku voi olla niin merkityksellinen ilman että itse on sitä myös toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriKovasti hakee riitaa kaipaus-ketjussa he.
Ketkä?
Vierailija kirjoitti:
Instassa tuli tutun hääpäiväpostaus, jossa onnellisina poseerasivat ja kertoivat kiitollisuudestaan toisistaan. Olen aidosti iloinen heidän puolestaan, mutta tulee aina valtava suru näitä nähdessä. Miksi oma liitto ei onnistunut ja miksei omalle kohdalle voinut osua oikeanlaista ihmistä?
Täältä et löydä vastausta! -anteeksi ohikseni
Miehet kai haluavat jahdata.
Käsitin pienet kosketukset ja katseet aivan väärin. Olin yhden kerran elämässäni rohkea. Tavallaan kaduttaa. Eipä ole epäselvyyksiä.
Minusta kiinnostuu miehet joista en pidä. En edes uskalla keskustella tai olla vuorovaikutuksessa, etteivät vain käsitä mitään väärin.
Onko kokemuksia vastaavasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä et löydä vastausta! -anteeksi ohikseni
Lähetin terveisiä kaivatulleni, lähetä sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä selvitettävää, keskusteltavaa (enää?) ?
Niin, annetaan vaan ajan hoitaa. Toivottavasti toimii.
Ei. Vaikka Amerikkaa sivuttiinkin keskustelussa😅