Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (82822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla aloitteellinen kaikessa. Näin myös parhaat miehet toimii. Ei haittaa sellaiset jotka ei syystä tai toisesta jaksa jahdata. Miehet ei lopu.
Miksi olet täällä, jos kiinnostut vain miehistä jotka jahtaavat? Ei jotenkin täsmää.
Ei tuota kukaan jahtaa. Ja varmaan itse saa pelkästään pakkeja.
No en silti noin jyrkkää linjaa vetäis. -ap
Minä vedän. Olen mies joka ei jahtaa. Vuorovaikutan ja saan aina pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääränlaiset kengät ei ole kiva juttu. Hiertävät ikävästi jalkoja, kun enemmän kävelee.
Tälläinenkin voi olla tunnisteellinen viesti, mut täällä on niin tyhmää porukkaa, että eivät sitä tajua. -Sivusta
Voit laittaa vaikka minun koko nimeni. En tule täältä luetuilla tunnisteilla toimimaan pätkääkään.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla aloitteellinen kaikessa. Näin myös parhaat miehet toimii. Ei haittaa sellaiset jotka ei syystä tai toisesta jaksa jahdata. Miehet ei lopu.
Miksi olet täällä, jos kiinnostut vain miehistä jotka jahtaavat? Ei jotenkin täsmää.
Ei tuota kukaan jahtaa. Ja varmaan itse saa pelkästään pakkeja.
No en silti noin jyrkkää linjaa vetäis. -ap
Minä vedän. Olen mies joka ei jahtaa. Vuorovaikutan ja saan aina pakit.
Niin saan minäkin, mut en siitä katkeroidu. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääränlaiset kengät ei ole kiva juttu. Hiertävät ikävästi jalkoja, kun enemmän kävelee.
Tälläinenkin voi olla tunnisteellinen viesti, mut täällä on niin tyhmää porukkaa, että eivät sitä tajua. -Sivusta
Voit laittaa vaikka minun koko nimeni. En tule täältä luetuilla tunnisteilla toimimaan pätkääkään.
Sivusta.
En laita nimeäsi. Olen vähentänyt tunnisteita, viestien määrää sinulle ja varsinkin kaikkea mikä sisältää mitään kaunista. Haluan vain eroon kaikesta tästä. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu muuten että aikoinaan juuri naiset enemmistönä olivat meuhkaamassa oikeuksia näille muunsukupuolisille seksuaalivähemmistöille, koska humaanius, ihmisoikeudet ja yksilövapaudet, jne.
Mutta kummallisesti se kelkka naisilla kääntyikin kun näitä naisia jolla on se makkara jalkojen välissä, alkoi ilmestyä naistenvessohin ja pukutiloihin, niin yhtäkkiä nämä naiset haluttiin sieltä pois eikä enää välitettykkään heidän oikeuksistaan.
Kaipaatko naista jolla on makkara jalkojen välissä?
Ymmärrän että olet vaikeassa raossa, mutta se ei oikeuta ilkeyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖 ikävä
Hyvää keskipäivää sulle epäselvä kuvajainen💖
Miten niin epäselvä, aika monesti oon tallustanu sun näköpiirissä, tai ehkä tarkoititkin sisäisiä ominaisuuksia.. 💕
Epäselvä kaikin puolin, (haavekuva?) enkä nyt puhu edes sisäisistä ominaisuuksista. Ne olisivat kokonaan uusi luku💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos. Jos kerran haaveissasi on pitkä tumma nainen.
*pitkä tumma luonnollinen nainen, josta huokuu syvällinen (yli)ajattelu, empaattisuus, positiivisuus ja lämpö.
Korjasin vain.
Aivan, aivan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus totuuden kertominen voi kuulostaa ilkeydeltä, vaikkei sitä olisikaan - vaan juurikin totuuden sanomista. sivusta
Vierailija kirjoitti:
En mä ilkeile. Ei minulla ole mitään syytä siihen, sekotat toiseen. 💕
Gallup
Mikä kaivattusi on ammatiltaan? 👨🍳
Keskity sitten siihen uuteen -------- ja häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus totuuden kertominen voi kuulostaa ilkeydeltä, vaikkei sitä olisikaan - vaan juurikin totuuden sanomista. sivusta
Minä puhuin kyllä ihan puhtaasta ilkeilystä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
psykologi
En ole koskaan ilkeillyt hänelle tosielämässä enkä täällä mielikuvituslandiassa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mun enkeli
Onko toisena esiintyminen netissä ilkeilyä? No, onhan se.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Salainen agentti.
Moni määkii täällä, kun ei ole muuta keinoa käydä asiaa läpi. Eikä välttämättä edes halua edeistää asiaa. :)