Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä tykkään penetraatiosta vaikka olenkin lesbo, enkä tykkää vastaanottaa suuseksiä.
Minä, minä,minä, tosi tärkeä tiedotus tähän väliin!
Sano se sitten myös kaikille noille muillekin, jotka toivat esiin näkemyksiään seksistä. Vai saako täällä olla vain tietynlainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä tykkään penetraatiosta vaikka olenkin lesbo, enkä tykkää vastaanottaa suuseksiä.
Muten ae lesbouteen mitenkään liittyy? Siihenhän liittyy vain se, haluatko vastaanottaa naiselta vai mieheltä.
Joku oletti, että liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihania 😍 (oon nainen muuten)
Ja pillut imukuppeina 🥰
Apuvälineitäkin on olemassa.
Miks nainen haluu naista jos se kuitenkin käyttää dildoa?
Ei ole pakollista. Jotkut käyttää, jotkut ei. Vaikkapa siksi, että rakastuu naiseen, on kiinnostunut naisesta?
No joo ihminen... joo voi olla hyviä ystäviä.
Mutta en koskis enkä haluis katsoo toisen naisen pildee. Yäks.
T. Nainen
Olet siis hetero. Ei mitään vikaa. Mutta kukaan nainen tuskin pystyy olemaan miehen kanssa vaan koska sillä on patukka housuissa, kyllä se vähän enemmän vaatii.
Täh? Minä olen ollut miesten kanssa VAIN siksi kun on patukka housuissa 😍😜 mitä ihmettä taas jyrkistellään että "kukaan nainen,,,"
Ei sullekaan kaikki miehet silti kelpaa, vaikka onkin patukkaa tarjolla, vai mitä? Eli tarvii jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte olla mitä mieltä tahansa, mutta tosiasiassa yksikään teistä ei voi estää ihmistä rakastamasta just sitä jota rakastaa. Riippumatta saako vastakaikua.
Jos ei ole oikeasti koskaan rakastanut ketään, ei varmaankaan tajua tätä. Luulee rakkauden olevan jotain kaupankäyntiä ja vastavuoroisuuden laskeskelua. 🤷🏼
Totta. Kyllä ne teidät ghostanneet ja estäneet ja lähestymiskiellonkin hakeneet edelleenkin rakastaa teitä, muut ympärillä eivät vain tajua.
Kukaan ei väittänyt, että ihminen luulisi toisen rakastavan itseään jos itse rakastaa. Voi rakastaa täysin yksipuolisesti tiedostaen tosiasiat.
Eikä kukaan ole väittänyt etteikö voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muten ae lesbouteen mitenkään liittyy? Siihenhän liittyy vain se, haluatko vastaanottaa naiselta vai mieheltä.
Joku oletti, että liittyy.
Eihän olettanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pillut imukuppeina 🥰
Ei ole pakollista. Jotkut käyttää, jotkut ei. Vaikkapa siksi, että rakastuu naiseen, on kiinnostunut naisesta?
T. Nainen
Olet siis hetero. Ei mitään vikaa. Mutta kukaan nainen tuskin pystyy olemaan miehen kanssa vaan koska sillä on patukka housuissa, kyllä se vähän enemmän vaatii.
Täh? Minä olen ollut miesten kanssa VAIN siksi kun on patukka housuissa 😍😜 mitä ihmettä taas jyrkistellään että "kukaan nainen,,,"
Sinähän tykkäät alistaa miehiä k***pyörän virkaan. Taidat olla pohjimmiltaan dominaattori joka tykkää talloa miehiä 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte olla mitä mieltä tahansa, mutta tosiasiassa yksikään teistä ei voi estää ihmistä rakastamasta just sitä jota rakastaa. Riippumatta saako vastakaikua.
Jos ei ole oikeasti koskaan rakastanut ketään, ei varmaankaan tajua tätä. Luulee rakkauden olevan jotain kaupankäyntiä ja vastavuoroisuuden laskeskelua. 🤷🏼
Totta. Kyllä ne teidät ghostanneet ja estäneet ja lähestymiskiellonkin hakeneet edelleenkin rakastaa teitä, muut ympärillä eivät vain tajua.
Kukaan ei väittänyt, että ihminen luulisi toisen rakastavan itseään jos itse rakastaa. Voi rakastaa täysin yksipuolisesti tiedostaen tosiasiat.
"Kyllä ne teidät ghostanneet ja estäneet ja lähestymiskiellonkin hakeneet edelleenkin rakastaa teitä,"
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Kiviäkin voi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä ne teidät ghostanneet ja estäneet ja lähestymiskiellonkin hakeneet edelleenkin rakastaa teitä,"
Toihan oli vain teidän omat olkiukot käännettyinä takaisinpäin, sen verran paljon tuli vastaväitteitä asioista joita ei oltu väitetty lainkaan ;)
Mitä väitettiin: jos henkilö ghostaa sut, sä ja sun tunteet ei kiinnosta sitä paskan vertaa. Se ei silloin sun rakkautta kaipaa eikä halua. Jos silti rakastat, itseäs varten pelkästään rakastat, eikä siinä ole mitään ns. epäitsekästä tai erityisen autenttista. Nää kaikki yhy-yhy-muut-ei-vaan-tajuu -heitot on pelkästään säälittäviä.
Mene itsees ja mieti miks rakastat ihmistä jolle et merkitse yhtään mitään. Mitä sä saat niistä tunteista?
Älkää puhuko seksistä. En kestä tätä panetusta.
"Mene itsees ja mieti miks rakastat ihmistä jolle et merkitse yhtään mitään. Mitä sä saat niistä tunteista?"
Rakkaus on hyvin yksinkertaista, yleensä sitä joko rakastaa tai ei rakasta. Ihmisellä on luontainen kyky rakastaa, riippumatta mitä siitä itse saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pillut imukuppeina 🥰
T. Nainen
Mä taas voisin kyllä katsoa, mutta koskeminen ei kiinnosta :D Monethan katsoo työssään, toki se on vähän eri asia.
Itseäni ei yökötä kenenkään (puhdas) sukupuolielin, en koe niitä ollenkaan ällöiksi. Ne ovat neutraaleja minulle, vain joidenkin miesten sukupuolielimiin saatan joskus suhtautua toisin (himoiten).
- hetero
Vierailija kirjoitti:
"Mene itsees ja mieti miks rakastat ihmistä jolle et merkitse yhtään mitään. Mitä sä saat niistä tunteista?"
Rakkaus on hyvin yksinkertaista, yleensä sitä joko rakastaa tai ei rakasta. Ihmisellä on luontainen kyky rakastaa, riippumatta mitä siitä itse saa.
Niin mitä sä saat niistä tunteista? Sä tiedostat, että elät ne pelkästään itseäs varten? Se toinen ei periaatteessa liity niihin mitenkään, koska eihän se ole niistä kiinnostunut eikä sun kanssa tekemisissäkään, kerta ghostannut sut. Elät nää tunteet pelkästään omassa päässäsi omaa itseäsi varten.
Kenelläkään ei näytä olevan mitään terveisiä kaivatulle. Tuskin kaivattuakaan. Pelkkää puutaheinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on hyvin yksinkertaista, yleensä sitä joko rakastaa tai ei rakasta. Ihmisellä on luontainen kyky rakastaa, riippumatta mitä siitä itse saa.Niin mitä sä saat niistä tunteista? Sä tiedostat, että elät ne pelkästään itseäs varten? Se toinen ei periaatteessa liity niihin mitenkään, koska eihän se ole niistä kiinnostunut eikä sun kanssa tekemisissäkään, kerta ghostannut sut. Elät nää tunteet pelkästään omassa päässäsi omaa itseäsi varten.
Ei niitä mitenkään valita, ne vaan on olemassa samalla tavalla kuin auringon lämpö iholla.
Taisit silloin pitää minusta enemmän kuin oli asemassasi sopivaa ja se loppu oli sinulle helpottavaa. Pidin myös sinusta. Jostain tulit taas ajatuksiini. Aurinkoista viikonloppua ja äitienpäivää!
Se kaikki alkoi siitä imukuppitollosta, joka aina tulee.
Ei kyse ole välttämättä haamuttamisesta, vaan jos vaan ei muuten mätsää tai toinen ei ole kiinnostunut.
Tulitte kaikki sivusta. No miksi ihastun naisiin? Esimerkiksi, koska sain tarpeeksi miehistä (kyvyttömyys sellaiseen yhteyteen, jota kaipaan) ja olen myös osin "poikamainen" ruumiinrakenteeltani ja persoonaltani. Siksi.