Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (81947)
En muista enää kunnolla silmiäkään. Jotain muuta jäi siis syvemmin mieleen kuin ulkokuori.
Mua on alkanut tosissaan jännittämään se näkeminen, nyt kun se alkaa olla tosi lähellä jo. 😊
Tänään pohdiskellut että pitääköhän ihmisellä olla aina joku kohde tunteilleen, toiveilleen ja haluilleen. Joillekin se on se yksi kerrallaan ja toisille monta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut tosissaan jännittämään se näkeminen, nyt kun se alkaa olla tosi lähellä jo. 😊
Tietääkö hän siitä vai meinaatko lähestyä yllättäen?
Vierailija kirjoitti:
Mennyt mies
Tykkään biisistä, sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa menny palsta huonoksi.
Kyllä kai, kun muutama on tehnyt tästä chatin heille.Muiden viestit poistetaan jonkun vanhan äm...män kateuden vuoksi.
Onko teillä joku inside kerho täällä palstalla?
Tottakai meillä on. Koko kylän miehet ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö hän siitä vai meinaatko lähestyä yllättäen?
No kyllä hän tietää. Ei olla sovittu vielä päivää, mut se on tulossa, jos se vaan minusta riippuu. Ja lähiaikoinakin. 😊
Mitäs sitten jutellaan? Taisi aihe Jumala tulla jo käsitellyksi kiitettävällä tavalla, enkelit ovat tuttuja, alienitkin on koluttu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Joinakin iltoina olisi niin ihana tulla rauhoittumaan kainaloosi ja vain olla siinä <3 Kaipaan.
J -> J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa menny palsta huonoksi.
Kyllä kai, kun muutama on tehnyt tästä chatin heille.Muiden viestit poistetaan jonkun vanhan äm...män kateuden vuoksi.
Onko teillä joku inside kerho täällä palstalla?
Tottakai meillä on. Koko kylän miehet ja minä.
Mööh, älä viitti huijata. Se ei mennyt ihan noin ja kerho muodostui vahingossa! Sivu
Matka kohti Joulumaata on alkanut. Kesän ovi on suljettu. Hyvää joulun odotusta! Muistetaan matkalla juhlia levähdyspaikoilla.
Haluaisin sanoa että minä välitän.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa että minä välitän.
Haluatko myös että kenestä?
Tänään puristaisin pepusta. Naiselta miehelle
Pska et kaipaan sitä sikaa 🤐🐷 terveiset itselleni : Lue tämä tarkkaan : o-let i-di-oot-ti.
Hän mennyt on.....