Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (81829)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ihanan värinen.
Niin sinäkin, vaikken olekaan nähnyt kunnolla kesän jälkeen. Vesillä ruskettuu.
Kunnolla? Mutta kuitenkin nähnyt?
Juu, ohimennen.
Kultaseni, ikävöin niin kovin. Uskon, että tavataan pian. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikaikkunat ois sulta, se olisi kohtuutonta, kun olen odottanut sua ties kuinka kauan ja jään mursit vasta pari viikkoa sitten.
:D
Huomaatko mitään nostamissasi kohdissa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin halata sinua ihana nainen.
Jos olet mieskollegani, niin siitä vain. Kerran annoin kesähalauksen. Ei mennyt ihan nappiin se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä edessäni viattomana seisoit vailla aavistustakaan mitä mielessäni pyöri sua katsellessa. Ope-ope
Milloin tämä?
Päivällä
No mitä mielessä?
Vartalosi kaaret vaatteiden alla, miltä ne ja paljas ihosi tuntuisi kädellä siveltynä, kuinka reaktiosi kosketukseen vaikuttaisivat…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä edessäni viattomana seisoit vailla aavistustakaan mitä mielessäni pyöri sua katsellessa. Ope-ope
Milloin tämä?
Päivällä
Imukuppiajatuksin...
Vierailija kirjoitti:
Jos aikaikkunat ois sulta, se olisi kohtuutonta, kun olen odottanut sua ties kuinka kauan ja jään mursit vasta pari viikkoa sitten.
Ei ole multa.
No mutta kuka Banjo- mies oli pienemmässä ”Omenassa” tänään, tollokkuna muljakehti hakien vain jonkin sortin puutoksen. Näin kuitenkin kahteen otteeseen ja ihastelin sutjakka olemusta. Selkeesti juossut lippis päässä koko kesän.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Viisaampi ei rakastaisi, koska rakkaus toteudu meidän välillämme.
Se saadaan kyllä toteutumaan, haluan myös.
Pitäisikö jakaa hieman musiikkia? On niin alavireinen tunnelma palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat jään murtamisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tipu💖
Mitä asiaa?😊💖
Ikävä sua
🥺🤔🥺🤔🥺
🤗💖
🐥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä?
Päivällä
No mitä mielessä?
Vartalosi kaaret vaatteiden alla, miltä ne ja paljas ihosi tuntuisi kädellä siveltynä, kuinka reaktiosi kosketukseen vaikuttaisivat…
Hetken päästä olisimme yhtä tyydytystä
tystä
tystä
Vierailija kirjoitti:
En uskalla ehdottaa enää mitään. Voisitko sä?
Sama. En edes niille jotka ovat ehdotukseeni vastanneet myöntävästi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö jakaa hieman musiikkia? On niin alavireinen tunnelma palstalla.
Nokun ei se minun kaivattu vastaa. Eilen oli kuin myrskyn merkki ja tänään hieman lauhempi, muttei silmäkontaktia eikä hymyä.