Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (81947)
Terveisiä mikä-mikä-maahan. Ollaan yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa menny palsta huonoksi.
Kyllä kai, kun muutama on tehnyt tästä chatin heille.Muiden viestit poistetaan jonkun vanhan äm...män kateuden vuoksi.
Onko teillä joku inside kerho täällä palstalla?
Tottakai meillä on. Koko kylän miehet ja minä.
Mööh, älä viitti huijata. Se ei mennyt ihan noin ja kerho muodostui vahingossa! Sivu
Nah, kyllä sä lähetit kokoontumiskutsut kaikille. Montako teitä nyt on minun lisäksi?
Jukulauta kun tulee äänekkäitä pieruja 🤭
Pian uusitaan taas tapaamissopimus ja se on nyt siinä. Ympyrä sulkeutuu. Kiitos seuraajilleni matkasta.
Vierailija kirjoitti:
Jukulauta kun tulee äänekkäitä pieruja 🤭
Hetki, tarkistan löytyykö ristikosta jo se sana.
Pistä se ruokavaliosi kuntoon, syöt väärin ja väärää.
Vierailija kirjoitti:
Hä?
Jos ei soita kelloja, ei varmaan koskenut sinua.
Jannelle terveisiä. Mutismi helpottuu aikanaan. Seuraa Jeesusta ja ota suojelusenkeliäsi kädestä kiinni. Kaveritaidot vaativat panostamista. Öitä ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä?
Jos ei soita kelloja, ei varmaan koskenut sinua.
HÄ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä?
Mitä hä??
"Hän tietää kyllä. Peruskohteliaisuus on tässä yhteydessä paljon enemmän kuin peruskohteliaisuus varsinkin, kun sen tekee kaksi kertaa tunnin sisällä. 😊"
Jos tietää kohdanneensa kaipaamansa kaksi kertaa reilun tunnin sisällä ja osoittaneensa olemassaolonsa, sen kyllä varmaan muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jannelle terveisiä. Mutismi helpottuu aikanaan. Seuraa Jeesusta ja ota suojelusenkeliäsi kädestä kiinni. Kaveritaidot vaativat panostamista. Öitä ystävä.
Älä trollaa 😕
"Lover of my soul, Lord of my life
Who in the world could compare to You?
The King of my heart
You are the Friend in the fire
Who in the world
could come close to You?"
Ota lähellesi peiton alle. Tuu mun luokse. Ikävä hyviä omia juttuja.
Sinä et nyt riittänyt. Joskus täytyy edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa menny palsta huonoksi.
Kyllä kai, kun muutama on tehnyt tästä chatin heille.Muiden viestit poistetaan jonkun vanhan äm...män kateuden vuoksi.
Onko teillä joku inside kerho täällä palstalla?
Tottakai meillä on. Koko kylän miehet ja minä.
Mööh, älä viitti huijata. Se ei mennyt ihan noin ja kerho muodostui vahingossa! Sivu
Nah, kyllä sä lähetit kokoontumiskutsut kaikille. Montako teitä nyt on minun lisäksi?
Te olette niitä joita ei tarvitse kutsua mihinkään.Tulette joka tapauksessa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä trollaa 😕
Ei kuulu tapoihini.
Mulla ei kyllä välttämättä ole aina ihastuksen kohdetta, koska sen pitää kolahtaa niin erityisellä tavalla. Mutta sitten voin osoittaa tunteita ja välittämistä ihmisille joiden kanssa vietän aikaani arjessa.