Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (81489)

Vierailija
81481/81489 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäterve kuvio sekä siellä että täällä päässä

Ei ole, puhu vaan omasta puolestas.

On, kun salailet asioita ja valehtelet. Tämä ei taatusti ole ainoa. Jos pitää salata, sille on syynsä.

Ohi meni niin että heilahti. Rehellisyys maan perii ja hyvä omatunto on paras päänalunen. 

Tiedän pariskunnan, jossa toinen osapuoli ihastui herkästi ulkopuolisiin, salasi toki tunteensa, mutta ihastui kuitenkin. Hän oli herkkä ja omantunnontarkka ihminen ja raportoi jokaisen tunteenailahduksensa aina huolellisesti puolisolleen. Tämä alkoi kuormittaa puolisoa niin että he päätyivät pariterapiaan. Terapeutin ensimmäinen ohje oli lopettaa heti puolison kuormittaminen tuollaisilla asioilla. Oli kuulemma julmaa käytöstä, jopa henkistä väkivaltaa. Tulipa vaan mieleen. Sivusta

Miksi tuollainen sarjaihastuja halusi parisuhteen?

Sitä sinun pitää kysyä häneltä! 👍

Vierailija
81482/81489 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut voivat olla niin pihalla elettyään monta vuosikymmentä, että pitää palstalle kysellä neuvoja? Missä he ovat sen ajan viettäneet ja miten välttäneet kaikki elämän perustavanlaatuiset kysymykset?

Et ehkä huomannutkaan että enemmän kuin neuvojen kysymistä se oli sinun pilkkana pitämistä… olit niin huvittavan tomerana mustavalkoisine ajatuksinesi 🤭

Pilkkaaja päätyy lopulta itse pilkattavaksi ja se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa 🤭🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81483/81489 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, kun salailet asioita ja valehtelet. Tämä ei taatusti ole ainoa. Jos pitää salata, sille on syynsä.

Ohi meni niin että heilahti. Rehellisyys maan perii ja hyvä omatunto on paras päänalunen. 

Tiedän pariskunnan, jossa toinen osapuoli ihastui herkästi ulkopuolisiin, salasi toki tunteensa, mutta ihastui kuitenkin. Hän oli herkkä ja omantunnontarkka ihminen ja raportoi jokaisen tunteenailahduksensa aina huolellisesti puolisolleen. Tämä alkoi kuormittaa puolisoa niin että he päätyivät pariterapiaan. Terapeutin ensimmäinen ohje oli lopettaa heti puolison kuormittaminen tuollaisilla asioilla. Oli kuulemma julmaa käytöstä, jopa henkistä väkivaltaa. Tulipa vaan mieleen. Sivusta

Niin, puoliso ei oikein voi ratkaista niitä kysymyksiä, jotka toisen täytyy itse käsitellä. Kuten juuri sarjaihastumiset, seksiriippuvuudet yms. 

Ihmisen pitää itse haluta muuttua, jos haluaa olla hyvä puoliso.

Tommosia vois miettiä ennen kuin ryhtyy parisuhteeseen, että onko itse siihen kykenevä.

Heh, juu, niin voisi! Ootko ite miettinyt? Noh, mihin tulokseen tulit?

Vierailija
81484/81489 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollainen sarjaihastuja halusi parisuhteen?

Sitä sinun pitää kysyä häneltä! 👍

Ajattelin että sinä osaisit kertoa, kun ovat sinun tuttujasi.

Vierailija
81485/81489 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmansilta osapuolilta ei kysytå eikä kiinnosta, kun ei ole vaikuta mun elämääni.

Oikein. Kahden välinen sopimus on... kahden välinen. He itse vastaavat siitä toisilleen ja itselleen.

Mutta oikeuttaa kaksinaismoralistin juoksemaan toisten puolisoiden perässä ja pahimmillaan sotkemaan asioita. 💪🏽

Vierailija
81486/81489 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua Def Leppardin rumpalille, toinen käsi amputoitu ja jatkoi rumpalina. Ainoa yksityiskohta tuossa videossa joka kiinnitti huomioni, mutta tietystä syystä olen aina kiinnittänyt huomioni tuollaisiin. Tiedän aika monta jolla on sirkkeli vienyt palan sormesta, jostain syystä sellaista aletaan helposti esittelemään minulle. Olen utelias luonne, osa tykkää, jotkut eivät, pyrin kunnioittamaan jos ei uteliaisuutta siedä.

Taisin saada tälle päivää voimia tehdä asioita siitä sydämen tykyttämistä aiheuttaneesta viestistä täällä. 💗

Kaipaan sinua blondi mies 💕💋

Vierailija
81487/81489 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kertoisit hänelle, hän sanoisi arvanneensa ja olisi vihainen, ettet ole kertonut ja olet valehdellut asiasta, mutta ei luopuisi sinusta, kuten et sinäkään hänestä.

Mun tapauksessa hän ei olisi edes vihainen. Sanoisi ymmärtävänsä ja ottaisi syliin ja kertoisi vain toivovansa, että en lähtisi hänen luotaan.

Melkoinen lapanen.

Ei vaan vahva, hyväitsetuntoinen ja viisas ihminen, jolla on sydän paikallaan. Arvostan hänet todella korkealle.

Toista ihmistä omistushaluisesti kontrolloiva on heikko ja tyhmä, kun ei tajua ettei kerään voi pakolla pitää itsellään.

Niin hyviä piirteitä, mut tulee hyväksi käytetyksi sun kaltaisten taholta. Etkä edes häpeile asiaa. Tiedät hänen olevan sellainen, rakastavan paljon niin voit kohdella häntä miten vaan 👍 Typerä sun puolisos on noiden lisäksi. Kuka katsoo ämmää joka pettää sydämessään, haluaa ja rakastaa toista? Antaa hyväkskäyttää itseään. Heh. Typerykset joilla ei ole itsetunto kohdallaan ja eivät tiedä arvoaan.

Vierailija
81488/81489 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiän pitäis asua niin naapureina et käytettäis samaa roskakatosta😊 tosin sit näkisit millasena ryysyjooseppina kulkisin välillä viemässä roskia…😀

Mennääkö naimisiin?

Teen roskista sormukset foliosta

Mä voin maksaa kyl kultasormukset, jotenkin epäilen ettei toi folio oo niin kestävä 😀, voit suunnitella ne kyl, tai mulle riittäis ihan sellanen sileä rinkulakin 

Millon nähdään?

Ootko 🐱?

No oon tietenki

Haluan sinut

Nähdänkö

Vierailija
81489/81489 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä minut pahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi