Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (81566)
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoisit hänelle, hän sanoisi arvanneensa ja olisi vihainen, ettet ole kertonut ja olet valehdellut asiasta, mutta ei luopuisi sinusta, kuten et sinäkään hänestä.
Mun tapauksessa hän ei olisi edes vihainen. Sanoisi ymmärtävänsä ja ottaisi syliin ja kertoisi vain toivovansa, että en lähtisi hänen luotaan.
Melkoinen lapanen.
Ei vaan vahva, hyväitsetuntoinen ja viisas ihminen, jolla on sydän paikallaan. Arvostan hänet todella korkealle.
Toista ihmistä omistushaluisesti kontrolloiva on heikko ja tyhmä, kun ei tajua ettei kerään voi pakolla pitää itsellään.
Vahva ihminen ei vingu toista jäämään luokseen...
Ai, sekö sun vahvuuden määrittää,kun toinen on valmis antamaan anteeksi ja yrittää jatkaa liittoaan koska rakastaa.
sivu
Joo, minun korvaan tuo kuulosti myös siltä että mies "anelee" ettei jätä. On valmis mihin vaan. Mikä jo lähtökohtaisesti tarkoittaa että on pahasti syystä tai toisesta tossun alla. Ja se miten kylmästi tuo lause tuli naisen suusta on kyllä sekoa. Nainen tietää tämän asetelman liitossaan niin ei haittaa mitä puoliso tuntee tai kokee. Voi vapaasti vaikka pettääkin. Ja uskollisuutta, kahden kauppaa kutsui kontrolloinniks 😅 On eri asia antaa anteeksi pettäminen jos toinen katuu ja tekee parannuksen asiasta kuin tuo tilanne, että ollaan niin eri asteilla rakkaudessa että pettää voi kosks "se ottais syliin ja halais ja sanois ettei halua mun lähtevän pois" = sietää kakkosena olemisen ja kaiken kuran jatkossakin. Tuo nainen mitä luultavammin henkisen väkivallan kautta saanut tossun alle miehensä. Sikanaisia riittää. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Siinä edessäni viattomana seisoit vailla aavistustakaan mitä mielessäni pyöri sua katsellessa. Ope-ope
Kiitos
T. Jope
Hommatkaa älylasit ja lahjoittakaa ne kaivatun puolisolle. Tietenkin niin, että itsellä säilyy pääsy niillä kuvattuun materiaaliin.
Jep. Tilaisuus tekee varkaan.
Ethän sittenkin valehdellut?🤣
Kuten sanottua, olen kiltti poju, mutta kaivattu saa minusta tuhman puolen esiin pelkällä läsnäolollaan. Oikeastaan hän tarvitsisi kurinpalautusta tuottamuksellisesta kiihottamisesta kaivattua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vuosikausia rakastunut toiseen, mutta ei kerro siitä puolisolle, onko se pettämistä? Vaikka ei siis menisikään sänkyyn, mutta mieli on muualla ja salaa sen kumppaniltaan ja kieltää kysyttäessä.
Sanoisin että on aika ottaa ero. Kuka haluaa elää noin jos mieli on koko ajan muualla kuin omassa suhteessa.
Entä jos joku haluaa? Pitääkö silloin kuitenkin erota?
Jos se toinen suostuu jatkamaan, vaikka tietää että toisella on tunteita kolmanteen osapuolteen, niin miksi ihmeessä pitäisi erota, jos kumpikaan ei halua erota?
Kyllä pitää erota koska palsta-nyymi käskee!!!!
Ei pidä erota, pettäköön itseään ja kumppaniaan ajatuksen ja sydämen tasolla, olkoon toista hyväkskäyttävä sika.. ja toisen aikaa tuhlaava. Pettäjöön niin paljon ett revetköön keskeltä kahtia, ja suolet pullistukoot ulos kuten juudaalla 😅😁
Kuka sinua on noin pahasti satuttanut?
Ottaa päähän tollaset hyväksikäyttävät lehmät. Tai siat. Leikkii omaa pientä leikkiään. Toivon sydämeni pohjasta että tämän puoliso yhtenä päivänä kertoo löytäneensä paremman. Arvoisensa naisen. Tämä henkilö vielä kertoo kuinka "korkeasti arvostaa" puolisoaan, eipä näy teoissa ja rakastamisessa 😅
Tuota siis, hetkinen, mitä tuon henkilön ne teot täsmälleen ottaen ovat, joissa ei arvostus näy? Voitko tarkentaa, en pysy mukana sun vauhdissa!
No nyt oli epäreilut keinot käytössä kyllä. :P
Vaan eihän se asiaa muuta. Muu toki voisi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mintunvihreä lenkkari tänäänkin täällä?
Lenkkari ei puhu. Saati kirjoita.
Sillä on älylenkkarit!
Kait tajuat mistä on kyse.. ?
En tajua, mulla on mintunvihreet lenkkarit mut stanan typerä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottua, olen kiltti poju, mutta kaivattu saa minusta tuhman puolen esiin pelkällä läsnäolollaan. Oikeastaan hän tarvitsisi kurinpalautusta tuottamuksellisesta kiihottamisesta kaivattua kohtaan.
Kiva kun kerroit. Maksatko muuten löytöretken kivesteni etsimisestä jostain sisuksistani, niiden vetäydyttyä maisemista juttusi lukiessani? Vaikuttaa reilulta, sanoisin. Tarvitaan pieni sukellusvene ja miehistö siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mintunvihreä lenkkari tänäänkin täällä?
Lenkkari ei puhu. Saati kirjoita.
Sillä on älylenkkarit!
Kait tajuat mistä on kyse.. ?
En tajua, mulla on mintunvihreet lenkkarit mut stanan typerä aloitus.
Sydän jota sinulla ei ole /= vain mv lenkkarit,,,!
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä edelleen!
Vierailija kirjoitti:
Vai kiltti poju 👀😏
Mitähän tapahtuu kun nähdään? Petyin viimeksi.
Ketju täynnä ohispaskahäiriköintiä eikä mode puutu asiaan mitenkään. Olisiko ylläpidon omat trollit niitä häiriköiviä ääliöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä edelleen!
taisi mennä ohi
Vierailija kirjoitti:
ÄH LÄMIT ON RÖYHKEITÄ SIKOJA, SAATANAN LOISIA.
Kaipaat kuitenkin? :0
Joo vähän maalia siellä täällä.