Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (81284)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kätevää, kun kotona on tärkein eli rakkaus ja muualta voi sitten poimia lisukkeet.
Ei se ihan noin mene. Voi olla hyvä ja lämmin ihmissuhde sellaisen kanssa jota rakastaa ja arvostaa. Mutta samaan aikaan voi elämään tupsahtaa totaalisen rakastumisen pyörremyrsky johonkin toiseen, ilman että itsekään ymmärtää miksi. Ihminen on kai melko monimutkainen otus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti rakastua sinuun, jota ei voi saada? Siksi, että teit itsesi tykö ahkerasti. Olisinko muuten rakastunut, en tiedä.
Mikset voisi saada, jos hän kerran teki itsensä tykö?
Koska se on yhä sitä samaa, ihmisten toiveilla pelailevaa onanointia kuin tähänkin asti. Se lakkaa toistajansa myötä, ei muutoin.
Vähän vastuuta muillekin, ei voi yksin koko maailmaa kantaa. :o
Kaivattu on varmaan enempi esteettinen kuin mä. Hän vois miettiä meidän kodin sisustusta, jos hänellä on vahva visio siitä. 😊 Minä en haluaisi pelkkää valkoista, mut en mistään räikeästä tykkää sit yhtään, maanläheiset värit on mun mieleen ja tykkään mieluummin käytännöllisyydestä kuin ulkonäöstä, mut ei sen silti tarvi näyttää rumalta.
Joku kirjoitti tänään olevansa täällä viimeistä päivää ja se sai mut miettimään kaivattua.Sitten iski musertavan kova ikävä. Miten jostain ihmisestä on voinu tulla niin tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Don McLean: Starry starry night
*Vincent
Herkkääkin herkempi. Kiitos. Muisto menneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä pelannu mitään. Täällä ehkä hieman arvoin edes takas, anteeksi, jos nyt satuit sittenkin olee täällä ja jotain tunnistit. Nyt on vaan aika etsiä jotain todellista ja saavutettavissa olevaa.
Tunnisteita? Muuten kallistun trollin suuntaan.
EEEIIIIIII!!! ÄLÄ!!! Saat mitä haluat, kunhat et kallistu trollina pitämään. Noin ap varmaan ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se on selvää, että tulee oikea mahdollisuus tunnustaa tunteet. Jee.
Mahdollisuus olisi vaikka joka päivä, kun sen vain tekisi.
Kaikissa elämäntilanteissa tunnustaminen ei ole sopivaa. Sivusta
Tietyissä tilanteissa tunnustaminen on vain ajan kysymys. Elämäntilanteissa, siis. Hyvä korjaus, kukaan ei huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti rakastua sinuun, jota ei voi saada? Siksi, että teit itsesi tykö ahkerasti. Olisinko muuten rakastunut, en tiedä.
Mikset voisi saada, jos hän kerran teki itsensä tykö?
Koska se on yhä sitä samaa, ihmisten toiveilla pelailevaa onanointia kuin tähänkin asti. Se lakkaa toistajansa myötä, ei muutoin.
Vähän vastuuta muillekin, ei voi yksin koko maailmaa kantaa. :o
Olet sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Nuutti, oot söpöin ja ihanin! 😍
Muutti m vai n?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä pelannu mitään. Täällä ehkä hieman arvoin edes takas, anteeksi, jos nyt satuit sittenkin olee täällä ja jotain tunnistit. Nyt on vaan aika etsiä jotain todellista ja saavutettavissa olevaa.
Ehkä se arpominen vaikutti siihen saavutettavissa olevuuteensa? sivusta vaan
Tuskin, se tapahtu täällä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin millainen sisustus meidän yhteisessä kodissa olisi. Mulla on kamala ikävä sua.
Mulla ei ole paljoa tavaraa. En tykkää sekamelskasta vaan selkeydestä. Mielummin aina luonnon materiaalit kuin keinotekoiset. Ei liian räikeää. Marmori, kristallit, puu, nahka, villa, puuvilla, pellava, kulta on kivoja. Pääasia et on kodikasta ja viihtyisää.
Sama, vaikka tavaraa kertyy helpolla. Tuohon lisäisin vielä eri aikakausien sekoittelun ja elektisyyden. Eri
Vierailija kirjoitti:
Voisit käpertyä mun kainaloon synkkinä syysiltoina, kun on ensin käyty lenkillä, suihkussa ja venytelty.
Paikka on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä psykologi! oli ihana nähdä sun hymy 🥰🥰
😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisos on ainakin saavutettavissa oleva.
Siis kämppis.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia ihanalle miehelle, oot mielessä edelleen 🤗
Olisinpa hän, olen ihastunut varmaan "yksipuolisesti". -Sivusta vaan haikailen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kätevää, kun kotona on tärkein eli rakkaus ja muualta voi sitten poimia lisukkeet.
Ei se ihan noin mene. Voi olla hyvä ja lämmin ihmissuhde sellaisen kanssa jota rakastaa ja arvostaa. Mutta samaan aikaan voi elämään tupsahtaa totaalisen rakastumisen pyörremyrsky johonkin toiseen, ilman että itsekään ymmärtää miksi. Ihminen on kai melko monimutkainen otus.
Miten se muuttaa aloituksen ajatusta? Kotona on rakkaus ja muualta saa siihen tarvitsemansa kuhinan ilman, että tarvitsee luopua mistään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä psykologi! oli ihana nähdä sun hymy 🥰🥰
Rakastan sun naurua
Hän hävisi tänään, yöhön tummaan.