Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (81223)
Oisitpa mun ja mun luona tällä hetkellä. Voitais helliä toisiamme loputtomiin! 🧡
Rakastan Siua nainen, näin siut männä kolmessa eri unijaksossa. Sitten näin unessa vielä unen, jossa muistelin näitä unia ja kirjoitin niitä muistiin. Herätessäin muistin tämän antologia-unen ja kirjata mahollisimman paljon paprulle, vaan saatuain aamutoimet ja iltapäiväilyt käyntiin, niin olin jo unohtana ne. Sellasta. Nyt iltapalalle, tarjoisin siullekin ja toivottavasti jo lähitulevaisuudessa tarjoankin. En vielä toivota öitä tahi unia, jätän ne myöhemmälle.
Mietin millainen sisustus meidän yhteisessä kodissa olisi. Mulla on kamala ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Siua nainen, näin siut männä kolmessa eri unijaksossa. Sitten näin unessa vielä unen, jossa muistelin näitä unia ja kirjoitin niitä muistiin. Herätessäin muistin tämän antologia-unen ja kirjata mahollisimman paljon paprulle, vaan saatuain aamutoimet ja iltapäiväilyt käyntiin, niin olin jo unohtana ne. Sellasta. Nyt iltapalalle, tarjoisin siullekin ja toivottavasti jo lähitulevaisuudessa tarjoankin. En vielä toivota öitä tahi unia, jätän ne myöhemmälle.
*aioin kirjata.
Miehen on hyvä pitää nainen kontrollissa.
Tänään(taas) tämä tuntuu mielenvikaselta. World is out there. No tulinpa käymään, jätin terviset ja toivotukset. Hyvää yötä
Voisit käpertyä mun kainaloon synkkinä syysiltoina, kun on ensin käyty lenkillä, suihkussa ja venytelty.
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäis olla halailemassa tipua..
Toi "tiputtelu" on ihanaa 🐤
Vierailija kirjoitti:
Mietin millainen sisustus meidän yhteisessä kodissa olisi. Mulla on kamala ikävä sua.
Mulla ei ole paljoa tavaraa. En tykkää sekamelskasta vaan selkeydestä. Mielummin aina luonnon materiaalit kuin keinotekoiset. Ei liian räikeää. Marmori, kristallit, puu, nahka, villa, puuvilla, pellava, kulta on kivoja. Pääasia et on kodikasta ja viihtyisää.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä pelannu mitään. Täällä ehkä hieman arvoin edes takas, anteeksi, jos nyt satuit sittenkin olee täällä ja jotain tunnistit. Nyt on vaan aika etsiä jotain todellista ja saavutettavissa olevaa.
Hyvin pysyi tämäkin huttu taas kasassa. Ensimmäinen ja viimeinen virke pelaavat hienosti yhteen.
On mulla ikävä, en vaan enää tiedä ketä ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
On mulla ikävä, en vaan enää tiedä ketä ja miksi.
Mua. Siksi kun oon ihana.
Vierailija kirjoitti:
Jari sä oot vaan nolo. Ei kukaan sua kaipaa. LOL
Gallagherit päällesi. Humpty fucking dumpty. Tuntuu tietysti, käsissä.. hetken. Sanoisin että poskessa tms. ehkä myös mutta se on amatöörihäröilyä moinen. Ymmärrät sitten.
Kauniita unia ihanalle miehelle, oot mielessä edelleen 🤗
Don McLean: Starry starry night
Et mieti, kun mietitte yhdessä uuden kotinne juttuja.
Todellist, aitoa. Totta kai. Jos mahdollisuuksia, tahtoa ja haluja, voimavarojakin.