Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (79670)
Toimi oikein vaikka maailma murisisi korvaasi. Heikkous ei kuulu elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Se on pienenpieni lohtu, kun tietää melko varmasti ettei kumpikaan ole tahallaan halunnut satuttaa.
Ei kukaan tilaa tunteita. Ne tulevat ja menevät pyytämättä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen koittanut vähän maailmaakin ajatella tässä mutta sinäpä sen sanoit, mitä suotta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko käydä sielä speseiverssillä?
Ens viimolla oon menossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pienenpieni lohtu, kun tietää melko varmasti ettei kumpikaan ole tahallaan halunnut satuttaa.
Osa tykkää vähän sekoittaa pakkaa ja hämmentää soppaa että pysyy arki kiintoisana. Köhm.
Vierailija kirjoitti:
Olisin uljas ratsusi, jos satulaan nousisit. Takaan, kyydissä kestäisit, vaikka kiitolaukkaa menisit.
Eikun haluan sen prinssin. Etsi joku tamma.
Vierailija kirjoitti:
Mies, miten olisi salaiset sutinat syysiltoina?
Olen syysihminen.
Opettaminen on tylsää. Kukaan ei myöskään pidä siitä mutta kaikki vaativat sitä. Heti kun lopetin opettamisen, kukaan ei ymmärtänyt enää sanaakaan. Palasin alkuruutuun. Jätän pelin tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko kaipaavan katseeni?
Olitko se sinä?
Jos ajelit alamäkeen pyörällä 25min sitten, niin kyllä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koittanut vähän maailmaakin ajatella tässä mutta sinäpä sen sanoit, mitä suotta.
Sanoisin että rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä aina blondit olleet kauniimpia. Pakko oli tulla kommentoimaan. Kiitti ja kuitti.
Tuksu on. Miss biggykin on.
Ja myös Marilyn Monroe, Grace Kelly, Charlize Theron, Scarlett Johansson, Kate Winslet ja Brigitte Bardot. Kaikki kahdeksan omalla tavallaan kauniita, kuten kaikki tummatkin ja punapäät myös. Sivusta
Olin 2,5 vuotta kokonaan ilman televisiota. Nyt minulla on uusi ja mietin että miksi helvetissä. No lapsen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusiiko joku taas sua?
Ei, mutta kun roikut eh, kotikutoisesta (vinkki, melko vivahteikkaalta tuoksuvasta) kaulaliinastastasi, voit miettiä kysymyksen hienovaraisia sävyjä sitten.
Hirviö tuo edellinen. 😤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa tykkää vähän sekoittaa pakkaa ja hämmentää soppaa että pysyy arki kiintoisana. Köhm.
Ihmettelen, miksi joku halusi tehdä niin? Sivusta.
Hellä hyvän yön halaus ihanalle naapuritalon naiselle.