Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79670)
Vierailija kirjoitti:
Ovi on suljettu.
Ei ihan, höyhen jäi oven väliin.
Vierailija kirjoitti:
Voisin oikeastaan tulla tarkistamaan sänkysi. Ikävää jos on jotain ärsyttävää nitinää tai piilevä rasitusmurtuma joka johtaa romahdukseen. Ajattelin että voisin sivutoimisesti tehdä noita testejä ja sertifiointeja. Testikittini on kattava. Käykö jo huomenna vai katsotaanko ma-iltana?
Huomenna ei käy, tänään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝💘💘💘💘
Ostan vokaalin i.
💝💝💝💝💝💘💘💘i
Ostan konsonantin!
M💝💝💝💝💘💘💘i
Seuraava siirtosi?
S
Hmmm
M💝💝💝S💘💘💘iÄmhän on jo kumottu
Vain i on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että säkin olisit tuntenut sen kipinän.
Tunsin/ tunnen.
Älä vaivaudu, siellä on täkyilyt päällä. Jos siellä olisi joku, hän varmasti keksisi paremman tavan ilmaista asiansa, sen verran monesti toistetun kuitenkin ettei se voi aivan yhdentekevää olla meneekö moinen perille vaiko ei. Joten.. ei asiaa, ei ihmistä. Vain hupia jollekin. Nämä ne hirviöt ovat ja siksi pitää heittäytyä luovaksi toisinaan. Että on ajattelemisen aihetta. Vaikka sitten seuraavalla vasta. Nämä toimivat siitä käsin että luulevat vain itse voivansa lisätä tai poistaa asioita, muun liikkuessa raiteillaan tai heidän mukaansa. Vavahtumisensa muuhun on.. vähemmän mielekästä kuin voisi luulla. Jossain määrin sitä ei edes tapahdu mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Ihmeitä voi tapahtua. =)
Vierailija kirjoitti:
Tuu mies syömään mun kanssa vadelmia. 🥰💕
Pyytäisitpä suoralla viestillä. Lähtisin heti.
Romanssi olisi ihanaa. Komea ja halukas, mielellään dominoiva mies, sitten kemiat kohtaa. Täytyisi pitää salaisena. Eikö kukaan muu haaveile?
Täällä sä kuljet nyt nimellä kaivattu, vaikka se sana on oikeastaan aika vajaa kuvaus siitä, mitä oot mulle. En kuiteskaan ala avaamaan tätä yhtälöä nyt sen enempää, ettei joku saa siitä mielipahaa.
Unohdin kiittää avustasi. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Moniko kaipaa vanhempaa ja kuinka paljon? Moniko ikäistään? Ja moniko nuorempaa?
6 vuotta vanhempaa
Olen tyhmä kun uskon sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. Mulla on edelleen sun numero ja vakavissani ajattelin sitä käyttää tänään.
Koska et ole somessa enkä mä, sun parisuhdestatus arveluttaa.
Laitapa viestiä jos numero löytyy.
Voisitko kertoa, oletko vapaa vai varattu? Viimeksi varattu. Jos, sitten en. Tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko kaipaavan katseeni?
Minkä niistä 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että säkin olisit tuntenut sen kipinän.
Tunsin/ tunnen.
Älä vaivaudu, siellä on täkyilyt päällä. Jos siellä olisi joku, hän varmasti keksisi paremman tavan ilmaista asiansa, sen verran monesti toistetun kuitenkin ettei se voi aivan yhdentekevää olla meneekö moinen perille vaiko ei. Joten.. ei asiaa, ei ihmistä. Vain hupia jollekin. Nämä ne hirviöt ovat ja siksi pitää heittäytyä luovaksi toisinaan. Että on ajattelemisen aihetta. Vaikka sitten seuraavalla vasta. Nämä toimivat siitä käsin että luulevat vain itse voivansa lisätä tai poistaa asioita, muun liikkuessa raiteillaan tai heidän mukaansa. Vavahtumisensa muuhun on.. vähemmän mielekästä kuin voisi luulla. Jossain määrin sitä ei edes tapahdu mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Ihmeitä voi tapahtua. =)
Ne sun iltalääkkeet on ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Missähän menet vai nukutko jo..
Joo,sikeitä unia jo vetelen. 💤💤💤
t. kaipaava unissaankirjoittaja
Ihastun kehen sattuu, jopa jonkun kuvaan.
Olet tyhmä kun uskot minua.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vaan kun itket.
Siihen pyrit?
Ovi on ollut auki kauan.