Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78768)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu, että ero ois paikallaan.
En suosittele. Hirveetä hommaa, joka tasolla.
Jos et suosittele, olet varmaan tehnyt väärän ratkaisun erotessasi? Eri
Musta taas tuntuu et oon täysin sun armoilla, sigh
Pelkään että kohta mulla naksahtaa päässä. En jaksa jatkuvaa hälyä, vääntää kymmentä asiaa yhtä aikaa. Aivot aivan sumussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän on niin, että koskaan kukaan täällä ollutkaan. Mukava trippi oli. Jäi käteen ero. Varmaan ansaitusti. Olen vieroittautunut palstasta.
Enää pitäisi alkaa elää omaa elämää. Noin niin kuin oikeesti.
Mistä jäi käteen ero? Palstailustako
Ei kai siitä, vaan siitä mikä ajoi palstalle ja sittemmin irl.
Jos oot mun kaivattu, voin lohduttaa sua eronnutta. Keksin keinot piristää sua 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kovin tuttua olla teinien maailma, jos ei ymmärrä että pojat kokeilee saavatko aikuisesta reaktion esiin, esim. hihittelyn. He ovat kiinnostuneita oman ikäisistään, eivät keski-ikäisistä. Terveisin opettaja
Voi voi. Tunteeko opettaja sanan puuma. Voisit yllättyä mitä niiden 18vee teinien fantasioissa pyörii. Minuukin, 44v, on lähestynyt 18vuotias "teini" ja suoraan tarjonnut xx cm melaansa 😅🤦🏻 oli niin sinnikäs et piti estolle laittaa. Ei siinä mitään. Hieno miehen alku, mut lapsi vielä.
Ysiluokkalainen ei ole 18.
Ysiluokkalainen 16v ja 18v ovat teinejä. Osa ysiluokkalaisista luokalle jääneitäkin joten voivat olla 17-18v, tiedät sen itsekin opettajana. Ihan samalla kehitystasolla ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mahdat perjantai-iltaisin tehdä? Kaiholla muistan aikaa kun pyysit mua saunaan, viini-iltaa viettämään
Eikö löytynyt talveksi sängynlämmittäjää?
Noup.
Lisään - en etsinytkään lämmittäjää. Ajatuksena mukava, mut uit mun liiveihin liian syvälle. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitä ajatuksia tän tai tulevaisuuden suhteen..?
On, mutten tiedä ootko lopulta oikea tyyppi - et halua olla mun elämässä kuin omilla ehdoillasi ja parametrit ei kohtaa.
Mitä tehdään asialle?
Millä tavalla omilla ehdoillani?
Arvot kohtaavat, käytännön toteutus ei.
Selvennätkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kovin tuttua olla teinien maailma, jos ei ymmärrä että pojat kokeilee saavatko aikuisesta reaktion esiin, esim. hihittelyn. He ovat kiinnostuneita oman ikäisistään, eivät keski-ikäisistä. Terveisin opettaja
Voi voi. Tunteeko opettaja sanan puuma. Voisit yllättyä mitä niiden 18vee teinien fantasioissa pyörii. Minuukin, 44v, on lähestynyt 18vuotias "teini" ja suoraan tarjonnut xx cm melaansa 😅🤦🏻 oli niin sinnikäs et piti estolle laittaa. Ei siinä mitään. Hieno miehen alku, mut lapsi vielä.
T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän on niin, että koskaan kukaan täällä ollutkaan. Mukava trippi oli. Jäi käteen ero. Varmaan ansaitusti. Olen vieroittautunut palstasta.
Jos oot mun kaivattu, voin lohduttaa sua eronnutta. Keksin keinot piristää sua 😘
Koska olen vieroittunut palatasta ja siten ex-kaivattu, voit turvallisin mielin kertoa lisää.
Ysiluokkalaiset ovat suurimmaksi osaksi 15.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen vieroittunut palatasta ja siten ex-kaivattu, voit turvallisin mielin kertoa lisää.
Voi Viitala...palstasta. Oikeinkirjoitus tökkii työviikon päätteeksi.
hm..
ihan vinkiksi, tuollaiset kuuluu lähettää henkilölle ihan suoraan ilman anonyymi mutkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysiluokkalainen 16v ja 18v ovat teinejä. Osa ysiluokkalaisista luokalle jääneitäkin joten voivat olla 17-18v, tiedät sen itsekin opettajana. Ihan samalla kehitystasolla ovat.
Why don't you have a seat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitä ajatuksia tän tai tulevaisuuden suhteen..?
On, mutten tiedä ootko lopulta oikea tyyppi - et halua olla mun elämässä kuin omilla ehdoillasi ja parametrit ei kohtaa.
Mitä tehdään asialle?
Millä tavalla omilla ehdoillani?
Arvot kohtaavat, käytännön toteutus ei.
Selvennätkö
En voi. Kohdeyksilö tietää, keskusteltu triljuunasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lta oli vain eka viesti. Mutta samaa mieltä sikäli, että aivojen kehityskin jatkuu jopa 25-vuotiaaksi saakka eli kyllä 18-v. on monin tavoin vielä teini ja keskellä kiivainta kasvuprosessia. Aikuisten tehtävä on pitää pokka oikeassa kohdassa eikä provosoitua tai mennä samalle tasolle nuorison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
hm..
ihan vinkiksi, tuollaiset kuuluu lähettää henkilölle ihan suoraan ilman anonyymi mutkia.
Millaiset
Vierailija kirjoitti:
hm..
En tohdi, mut irl. kuulee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu, että ero ois paikallaan.
En suosittele. Hirveetä hommaa, joka tasolla.
Jos et suosittele, olet varmaan tehnyt väärän ratkaisun erotessasi? Eri
Voi olla. Tai sitten todellisuus oli vain kovin hankala kohdata. En halua palata entiseen.
🐠💞🐏💛