Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (78342)

Vierailija
78281/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin toisen kanssa treffeillä ja tuntui kuin olisin pettämässä kaivattua, joka on kuitenkin mulle saavuttamaton.

Moni kaipaa ja nussii tois(t)en kanssa, mutta ei tunne, että pettäisi puolisoa, kaivattua eikä itseä. Rakastat häntä selvästi.

Mä en ole ikinä ymmärtäny pettämistä. En pidä edes kavereinani sellaisia jotka pettää puolisoaan, miten voi luottaa ihmiseen joka ei ole rehellinen edes rakkaalleen? 🌞

Voi sitä rakastua uuteen ollessaan suhteessa.. 

Pettäminen on silti väärin. Ero ensin.

Vaikka rakastuisi toiseen, ei tarkoita, että haluaisi erota kumppanistaan. Häntäkin voi rakastaa tekemättä liikkuja uuden ihastuksensa suuntaan. Eri asia on, tekeekö niitä vai onko linjakkaasti uskollinen ja rehellinen puolisolleen. Sivu

Jos olisin suhteessa ja puolisoni rakastuisi toiseen, niin ei minua kyllä kiinnostaisi jatkaa hänen kanssaan enää.  

Entäs toisin päin?

Vierailija
78282/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin toisen kanssa treffeillä ja tuntui kuin olisin pettämässä kaivattua, joka on kuitenkin mulle saavuttamaton.

Moni kaipaa ja nussii tois(t)en kanssa, mutta ei tunne, että pettäisi puolisoa, kaivattua eikä itseä. Rakastat häntä selvästi.

Mä en ole ikinä ymmärtäny pettämistä. En pidä edes kavereinani sellaisia jotka pettää puolisoaan, miten voi luottaa ihmiseen joka ei ole rehellinen edes rakkaalleen? 🌞

Vaikka rakastuisi toiseen, ei tarkoita, että haluaisi erota kumppanistaan. Häntäkin voi rakastaa tekemättä liikkuja uuden ihastuksensa suuntaan. Eri asia on, tekeekö niitä vai onko linjakkaasti uskollinen ja rehellinen puolisolleen. Sivu

Jos olisin suhteessa ja puolisoni rakastuisi toiseen, niin ei minua kyllä kiinnostaisi jatkaa hänen kanssaan enää.  

Ei nämä kerro puolisoilleen rakastumisistaan.

Mun ei aikoinaan tarvinnu, ku puoliso kertoi sen minulle ennen, ku itse huomasin koko ihastumistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78283/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä osaisit oikealla tavalla tsempata mua. 😘Ja mä antaisin sulle ihan mitä haluut.

Vierailija
78284/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää alkavaa viikonloppua, upein.<3

Oon niin upea että hohdan! 😉

Vierailija
78285/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro se hänelle siellä.

Ohi! 

Vierailija
78286/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä kerro puolisoilleen rakastumisistaan.

Mun ei aikoinaan tarvinnu, ku puoliso kertoi sen minulle ennen, ku itse huomasin koko ihastumistani.

Kerran yks varattu mies ihastui minuun ja se oli super kiusallista kun hänen vaimonsakin huomasi sen... Karmeita muistoja. Peittäisi sitten sen ihastumisensa jos ei aio erota,

-sivusta

Vierailija
78287/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. 

Vierailija
78288/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei voi olla kovin älykäs, jos eron tullen uhkailee toista kuolemalla. Imbesillin älykkyysosamäärä on tuollaisella."

Narsistit tekevät noin. Vastassa voi olla ihan mitä tahansa. Se ei liity mitenkään älyyn vaan heidän rikkinäiseen mieleensä ja tunneasioihinsa.

Vierailija
78289/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä osaisit oikealla tavalla tsempata mua. 😘Ja mä antaisin sulle ihan mitä haluut.

Haluisin alkuun vain tutustua sinuun hieman paremmin. 😘

Vierailija
78290/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs toisin päin?

En usko että olisin kovin onnellinen suhteessani jos rakastuisin toiseen. Ei se olisi puolisollekaan reilua että toinen haikailee muiden perään.

Vierailija
78291/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Tulee morkkis, jos käyn treffeillä. Vaikka eihän meillä kaivatun kanssa edes mitään ole.

Ei kaikki halua edes mennä treffeille kenenkään muun kanssa, jos on tunteita johonkin. Ei treffeillä käyminen ole kaikille harrastus. Tai edes antoisaa, jos on elämässä muuten sisältöä. 

Ei tuossa taidettu mistään harrastuksesta puhua? Vai pitäisikö tässä vanhaksi piiaksi ryhtyä?

Vierailija
78292/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi löytää vakaa, diskreetti ja kiva nainen seksisuhteeseen, että saisi mojonsa kohdilleen niin, että saisi elämän muutkin asiat paikoilleen. Saaneen näköisillä ihmisillä on enemmän vetovoimaa muutenkin. Se on vaikeaa, koska himokkaat vaikuttavat epätasapainoisilta, ja tasapainoiset peittävät himokkuutensa niin hyvin, ettei heitä arvaa oikein lähestyä. 

Mitkä asiat elämässäsi ovat rempallaa? Miksi diskreetti ja fiksu nainen lähtisi edes seksisuhteeseen miehen kanssa, joka ei saa elämäänsä järjestymään?

Ehkä hän kokee olevansa kuin Mr. Mojo Rising?

Vierailija
78293/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan on yksiavioisia eli yksi kerrallaan.Toisille käy useammankin kanssa tapailu.Kun vaan jokainen löytäisi kaltaisensa, säästyttäisiin monilta itkuilta.

Vierailija
78294/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua! 🤗🧡

Kiitos, samoin sulle mukavat viikonloput!

🧡🤗  

Vierailija
78295/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä eteenpäin, unohtaa menneet ja katsoa vain tulevaa kohti. Ennen kaikkea haluaisin päästä eroon katkeruudesta, joka ajoittain nousee, kun asioita ei saa selvittää. Mutta on yksi, jota voin muuttaa; omia ajatuksiani ja suhtautumistani asiaan. En halua nujertaa, vaikka nujerrettaisiin.

Vierailija
78296/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nujertua

Vierailija
78297/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin päästä eteenpäin, unohtaa menneet ja katsoa vain tulevaa kohti. Ennen kaikkea haluaisin päästä eroon katkeruudesta, joka ajoittain nousee, kun asioita ei saa selvittää. Mutta on yksi, jota voin muuttaa; omia ajatuksiani ja suhtautumistani asiaan. En halua nujertaa, vaikka nujerrettaisiin.

Miksi asioita ei voi keskustella, vai oletteko eronneet riidoissa?

Vierailija
78298/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siten kuin Frendien Ross hämärässä hohti, käytyään hampaiden valkaisussa? 😂 eri

Vierailija
78299/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Tulee morkkis, jos käyn treffeillä. Vaikka eihän meillä kaivatun kanssa edes mitään ole.

Ei kaikki halua edes mennä treffeille kenenkään muun kanssa, jos on tunteita johonkin. Ei treffeillä käyminen ole kaikille harrastus. Tai edes antoisaa, jos on elämässä muuten sisältöä. 

Ei tuossa taidettu mistään harrastuksesta puhua? Vai pitäisikö tässä vanhaksi piiaksi ryhtyä?

Pointti oli se, että miksi mennä treffeille muiden kanssa, jos kiinnostaa tasan yksi ihminen. Kaikki ei tunnetasolla pysty siihen eikä ehkä haluakaan pystyä. 

Vierailija
78300/78342 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa. Hän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi