Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78419)
Vierailija kirjoitti:
En taida enää tarvita tätä palstaa. Nähdään tosielämässä!
Samat ajatukset. Palstalla asiat näyttävät vain pitkistyvän ja mutkistuvan. Varmaan kaunista valhettakin, josta on aika herätä ja oikeasti saada kontakti kaivattuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narskut on juuri siitä ällöjä että ajattelevat vain omia tarpeita ja omaa mulkkua. Narskun kumppani on pelkkä kynnysmatto ja palvelija. Narskun tarpeiden täyttäjä. Jolta narsku riistää ihmisarvon. Narsku hakee joka kadunkulmasta ihailijoita. Unohtaa vaan ettei hänessä ole mitään ihailemista.
Mä en ole eläessäni nähny yhtään varmaa narsistia, ni mä en pysty ymmärtää miten niistä jauhetaan niin paljon täällä ja vielä kaivataan niitä... Huoh..
Tämäkin yrittää hyvin todennäköisesti läimiä näitä jollekin satunnaiselle ohikulkijalle, jonka on suututtanut näillä ivaa tihkuvilla riveillään ja kyyläyksellään, niin ettei saa muuta kuin pahaa silmää enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida enää tarvita tätä palstaa. Nähdään tosielämässä!
Samat ajatukset. Palstalla asiat näyttävät vain pitkistyvän ja mutkistuvan. Varmaan kaunista valhettakin, josta on aika herätä ja oikeasti saada kontakti kaivattuun.
Kauniit valheet on talletettu ja valheiksi todettu aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään jaksaisi olla vkl töissä, tuu hakee mut pois.
Oo kiitollinen, että sulla on duuni alla ja palkka juoksee äläkä valita, se on raskasta kuultavaa. Hymy perseeseen ja hommiin siitä.
Aina löytäny jotain töitä, kun halunnu, ni en jaksa kovin kiitollinen olla nykyisestä työstäni. Mielummin viettäisin vkl:t kaivattuni kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani mukana mökillä..-😘
Tämä, mietin myös miksei kaivattu ole täällä mökillä. 😘. -samoin ajatuksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte vaikka yrittää hukuttaa toisenne sieltä jortsulla 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narskut on juuri siitä ällöjä että ajattelevat vain omia tarpeita ja omaa mulkkua. Narskun kumppani on pelkkä kynnysmatto ja palvelija. Narskun tarpeiden täyttäjä. Jolta narsku riistää ihmisarvon. Narsku hakee joka kadunkulmasta ihailijoita. Unohtaa vaan ettei hänessä ole mitään ihailemista.
Mä en ole eläessäni nähny yhtään varmaa narsistia, ni mä en pysty ymmärtää miten niistä jauhetaan niin paljon täällä ja vielä kaivataan niitä... Huoh..
Pitää tietää, että jotkut läpsäsevät sen narskuleiman kaikille, joiden kanssa eivät ole samaa mieltä tai joista eivät pidä, tai on muuten mennyt sukset ristiin, esim. exät. Ja tuo käytös on ihan todetusti narskuille ominaista, niin ironista kuin se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitte vaikka yrittää hukuttaa toisenne sieltä jortsulla 😘
Se mistä mä olen varma tätä jonkin aikaa luettuani, niin sinua ei todennäköisesti kaipaa kukaan :D
Hauskinta tossa on se, et sä et ole edes trolli.
Vierailija kirjoitti:
Kuten et sinäkään. Toivoisin ettei kukaan kaipaa missään mielessä.
Vierailija kirjoitti:
ENKÖ? Enkö tosiaan kirjoitteleve levotonta soopaa nettiin yötäpäivää ja märise sääliä kerjäten eri nimimerkeille ja tyrkytä itseä varatuille? Oliko se joku muu???????? No mitäs nyt sitten??? ANTEEKSI EI VOI PYYTÄÄ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin toisen kanssa treffeillä ja tuntui kuin olisin pettämässä kaivattua, joka on kuitenkin mulle saavuttamaton.
Moni kaipaa ja nussii tois(t)en kanssa, mutta ei tunne, että pettäisi puolisoa, kaivattua eikä itseä. Rakastat häntä selvästi.
Mä en ole ikinä ymmärtäny pettämistä. En pidä edes kavereinani sellaisia jotka pettää puolisoaan, miten voi luottaa ihmiseen joka ei ole rehellinen edes rakkaalleen? 🌞
Voi sitä rakastua uuteen ollessaan suhteessa..
Pettäminen on silti väärin. Ero ensin.
Vaikka rakastuisi toiseen, ei tarkoita, että haluaisi erota kumppanistaan. Häntäkin voi rakastaa tekemättä liikkuja uuden ihastuksensa suuntaan. Eri asia on, tekeekö niitä vai onko linjakkaasti uskollinen ja rehellinen puolisolleen. Sivu
Otin eron puheeksi. Totesi minulle, että sellainen 💩 joka jättää miehensä kuolee. Mutta ne miehet on aivan hel....etin tyhmiä, jotka tekee sen julkisella paikalla. Sanoi toki muutakin. Tästä aikaa. Minähän voisin lähteä ja kadota siltä, mutta tähän liittyy muitakin.
En ole viime yönä paljoa nukkunut ja sisäinen ahdistus viikonlopusta.
Sivusta.
Miehesi pitäisi tappaa. Voisin ilomielin sen tehdä muuten, mutta en halua vankilaan. Sairaat yksilöt voivat pilata monen muun elämän, ei heillä ole oikeutta olla hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ENKÖ? Enkö tosiaan kirjoitteleve levotonta soopaa nettiin yötäpäivää ja märise sääliä kerjäten eri nimimerkeille ja tyrkytä itseä varatuille? Oliko se joku muu???????? No mitäs nyt sitten??? ANTEEKSI EI VOI PYYTÄÄ???
MIELI ry:n Kriisipuhelin: Soita numeroon 09 2525 0111 (avoinna 24/7, nimetön ja maksuton).
Jaa, sulla on joku toinenkin kaipaaja tai ex-kaipaaja.
Ton negan levittämistä on se hyöty, et se ajaa heti hyvät tyypit pois täältä, niin eivät jää koukkuun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin toisen kanssa treffeillä ja tuntui kuin olisin pettämässä kaivattua, joka on kuitenkin mulle saavuttamaton.
Moni kaipaa ja nussii tois(t)en kanssa, mutta ei tunne, että pettäisi puolisoa, kaivattua eikä itseä. Rakastat häntä selvästi.
Mä en ole ikinä ymmärtäny pettämistä. En pidä edes kavereinani sellaisia jotka pettää puolisoaan, miten voi luottaa ihmiseen joka ei ole rehellinen edes rakkaalleen? 🌞
Voi sitä rakastua uuteen ollessaan suhteessa..
Pettäminen on silti väärin. Ero ensin.
Vaikka rakastuisi toiseen, ei tarkoita, että haluaisi erota kumppanistaan. Häntäkin voi rakastaa tekemättä liikkuja uuden ihastuksensa suuntaan. Eri asia on, tekeekö niitä vai onko linjakkaasti uskollinen ja rehellinen puolisolleen. Sivu
Otin eron puheeksi. Totesi minulle, että sellainen 💩 joka jättää miehensä kuolee. Mutta ne miehet on aivan hel....etin tyhmiä, jotka tekee sen julkisella paikalla. Sanoi toki muutakin. Tästä aikaa. Minähän voisin lähteä ja kadota siltä, mutta tähän liittyy muitakin.
Sivusta.
Voitko paeta turvakotiin?
Ei kuulosta ihan terveeltä parisuhteelta.
Sivusivust
En halua mökillesi kolmanneksi pyöräksi. Sun piti viedä vain minun kaipuuni mennessäsi ja heittää se Päijänteeseen.
Voikaa hyvin, naikaa ja nauttikaa!
Antti on kova poika junailemaan, asiat vain mutkistuu! Tuuppa esiin kolostas!
Sivusta.