Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78341)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi löytää vakaa, diskreetti ja kiva nainen seksisuhteeseen, että saisi mojonsa kohdilleen niin, että saisi elämän muutkin asiat paikoilleen. Saaneen näköisillä ihmisillä on enemmän vetovoimaa muutenkin. Se on vaikeaa, koska himokkaat vaikuttavat epätasapainoisilta, ja tasapainoiset peittävät himokkuutensa niin hyvin, ettei heitä arvaa oikein lähestyä.
😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡
Näin ois helppoa, mutta vaikka laittaisin tuollaiset, kaivattu ei kuittaisi, koska ei halua edetä.
Tai ei ole lukemassa...
On hän, mutta kuten sanoin, ei halua edetä. Osa haluaa kaivata ja sillä sipuli.
Ilmeisesti et itsekään, kun olet lukemassa, muttet tee mitään? Ai niin, sinuun tuota logiikkaa ei saa soveltaa.
Totta kai saa ja pitääkin! Yritin edistää irl, kaivattu torjui.
Käykö suhina oman munan ympärillä? Pitäisikö naisten ihailla ja palvoa sinua? Olet narsku, joka on täysin empatiakyvytön elukka. Ajatuksesi ovat vain siinä mitä itse saat. Et välitä muista. Älä siis pyöri kaipausjutuissa, sillä kaipaat ainoastaan ihailua. 🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡
Näin ois helppoa, mutta vaikka laittaisin tuollaiset, kaivattu ei kuittaisi, koska ei halua edetä.
Tai ei ole lukemassa...
Ilmeisesti et itsekään, kun olet lukemassa, muttet tee mitään? Ai niin, sinuun tuota logiikkaa ei saa soveltaa.
No miksi sitten kuvittelet, että kirjoittelee sulle täällä? 🤦🏻 eri
Vierailija kirjoitti:
Käykö suhina oman munan ympärillä? Pitäisikö naisten ihailla ja palvoa sinua? Olet narsku, joka on täysin empatiakyvytön elukka. Ajatuksesi ovat vain siinä mitä itse saat. Et välitä muista. Älä siis pyöri kaipausjutuissa, sillä kaipaat ainoastaan ihailua. 🤮🤮
Sieltä, päivän positiivisin palkinnon voittaja!
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Ajattelin sua just hoitelemassa mua niin kuin mies hoitelee.
nn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡
Tai ei ole lukemassa...
Juu, ei hän täällä ole kaipaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö asia olekin noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se voi johonkin henkilöön sopia, en vain ole nähny täällä tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se voi johonkin henkilöön sopia, en vain ole nähny täällä tuollaisia.
On täällä ainakin yksi narsku. Sen kirjoituksista huomaa mikä on. Aivan älytöntä asioista inttämistä, vaikka ei osaa ajatella laajasti, ajattelee vain omasta näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä toinen, päivän toksisimman positiivisuuden palkinnon voittaja!
Missä ne kiitollisuus-jeesustelijat nyt on? Vai menikö viikonloppusenssit nyt pieleen, eikä posiposipusipusi-manifestointi vetänyt puoleensa teille rikkauksia?
Olet ajatuksissani mukana mökillä..-😘
Voi ei. Siis tää pusuhymiö ihan ajattelee. Miten jännittävää, kukakohan tää on ja mihin mut on taas niinku sotkettu..
Narskut on juuri siitä ällöjä että ajattelevat vain omia tarpeita ja omaa mulkkua. Narskun kumppani on pelkkä kynnysmatto ja palvelija. Narskun tarpeiden täyttäjä. Jolta narsku riistää ihmisarvon. Narsku hakee joka kadunkulmasta ihailijoita. Unohtaa vaan ettei hänessä ole mitään ihailemista.
Ei millään jaksaisi olla vkl töissä, tuu hakee mut pois.
Vierailija kirjoitti:
Narskut on juuri siitä ällöjä että ajattelevat vain omia tarpeita ja omaa mulkkua. Narskun kumppani on pelkkä kynnysmatto ja palvelija. Narskun tarpeiden täyttäjä. Jolta narsku riistää ihmisarvon. Narsku hakee joka kadunkulmasta ihailijoita. Unohtaa vaan ettei hänessä ole mitään ihailemista.
Ihanaa että jaksat kaivata näitä narsisseja silti aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole eläessäni nähny yhtään varmaa narsistia, ni mä en pysty ymmärtää miten niistä jauhetaan niin paljon täällä ja vielä kaivataan niitä... Huoh..
Vierailija kirjoitti:
Ei millään jaksaisi olla vkl töissä, tuu hakee mut pois.
Oo kiitollinen, että sulla on duuni alla ja palkka juoksee äläkä valita, se on raskasta kuultavaa. Hymy perseeseen ja hommiin siitä.
Vaikka rakastuisi toiseen, ei tarkoita, että haluaisi erota kumppanistaan. Häntäkin voi rakastaa tekemättä liikkuja uuden ihastuksensa suuntaan. Eri asia on, tekeekö niitä vai onko linjakkaasti uskollinen ja rehellinen puolisolleen. Sivu