Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10978)
Oonalle terkkuja ja hyvät yöt
Vierailija kirjoitti:
Voithan hyvin? Siltä vaikuttaa. Rakastan sua, tiedäthän. Öitä.
Onko tämä kesäheinälle vai kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa myöskään velkaantua rahassa puhumalla.
Ei todellakaan. Ei täältä mitään mukaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Oon kärsinyt aika pahasta stressistä tämän tilanteen takia. Vapauttaisitpa minut ja ottaisit yhteyttä vihdoin. Keho ja mieli on kovilla. Kerron kyllä vieläkin kun otat yhteyttä ja kysyt.
Mikä stressaa? Mä haluaisin olla nimenomaan stressin vähentäjä enkä lisääjä. Saanko kysyä, mikset itse ota yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Oonalle terkkuja ja hyvät yöt
Voi että. Nii tätäkään ooppelia olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
rakas kaivattu, olen ikävässä tilanteessa.
Eikö ole oranssia takkia enään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro?
jää kertomatta😔
Vierailija kirjoitti:
Oon kärsinyt aika pahasta stressistä tämän tilanteen takia. Vapauttaisitpa minut ja ottaisit yhteyttä vihdoin. Keho ja mieli on kovilla. Kerron kyllä vieläkin kun otat yhteyttä ja kysyt.
Mikset ota itse yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa myöskään velkaantua rahassa puhumalla.
Ei todellakaan. Ei täältä mitään mukaan saa.
Näin on ja elämä on kallis, siitä täytyy maksaa kovaa hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ompa ikävää. Koita nyt ryhdistäytyä. Pyydä joltain vaikka apua.
Tai sitten älä.
Mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä stressaa? Mä haluaisin olla nimenomaan stressin vähentäjä enkä lisääjä. Saanko kysyä, mikset itse ota yhteyttä?
Meidän tilanne. Hän tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin eteenpäin. Meidän "juttu" joka ei edes alkanut, oli aika vaikea, ja sitä se olis ollut käytännössäkin. Ei mätsätä. Toivon ja uskon et löydät onnen ja rauhan, jos et jonkun kanssa niin yksin. Minä oon nyt mennyttä. Oon mennyt eteenpäin ja pysyn siinä. En koskaan loukkais häntä jonka nyt olen. Tai pettäis luottamustaan.
Kenelle?
Kaikille epävarmoille jotka omivat rt_ollin voiarutpie. Haluaa huomiota joten kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoit useamman kerran housujeni etumusta sillä tavoin, että luulen sun pääsevän tutustumaan kouriintuntuvasti uteliaisuutesi kohteeseen. On mullakin mielessäni jotain kohteita. <3
Oi voih jäinkö kiinni noin julkeasta katselusta. Nyt kun tiedät jo etten osaa käyttäytyä niin voin huoletta jatkaa ja katsella sua just niin kuin itse haluan 😊
Näin on. Sinulla on siihen lupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ota itse yhteyttä?
Hän tietänee syyn
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä aina.
Jokohan niitä terkkuja tulis tännekin?
Sulla on kaikki mahdollisuudet ottaa yhteyttä.
No kerro?