Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78209)
"Onko tämä se entinen poliisikoira?"
"Ei vaan nykyinen."
Terkkuja!
Raamattu ei ole kiltti ja kiitollisena hymyilevä idioottikirja. Siellä on sotaa, erotiikkaa, vihaa, draamaa, kuolemaa, palavaa elämää.. kaikkea muuta kuin lässytystä
Vierailija kirjoitti:
Raamattu ei ole kiltti ja kiitollisena hymyilevä idioottikirja. Siellä on sotaa, erotiikkaa, vihaa, draamaa, kuolemaa, palavaa elämää.. kaikkea muuta kuin lässytystä
Että jos haluatte paeta pelottavaa kaipausta johonkin turvalliseen ja tylsää, kannattaa ottaa mieluummin vaikka beige keskiluokkainen lähiöelämä pakopaikaksi.
Huomaatko miten tuntuu kuin käytännössä jo olisin sun
saisit loputtomasti hellyyttä..
Vierailija kirjoitti:
Pääsen suorastaan uskonnollisen hurmokselliseen tilaan, kun katteettomat vääryydet oikaistaan, joko suosiolla tai oikeusteitse.
Kuule, tässä maailmassa vain pieni osa vääryyksistä oikaistaan ja pieni osa pahantekijöistä joutuu vastuuseen. Voit toki uskotella itsellesi oikeuden tapahtuvan, jos olosi siitä helpottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon kiitollinen kaivatusta mutta sais olla lähempänä niin olisin suorastaan tulvivan kiitollinen
Taitaa olla aika kuuma mies?
Kuuma ja älykäs nainen
kerro vähän lisää
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa mun! 🧡
Olisinpa. 💕
Vierailija kirjoitti:
Joku keskeinen osa kyllä tästä suhteesta puuttuu! 😘
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, jos hänellä on sellainen tunne, mutta en huomaa. Kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsen suorastaan uskonnollisen hurmokselliseen tilaan, kun katteettomat vääryydet oikaistaan, joko suosiolla tai oikeusteitse.
Kuule, tässä maailmassa vain pieni osa vääryyksistä oikaistaan ja pieni osa pahantekijöistä joutuu vastuuseen. Voit toki uskotella itsellesi oikeuden tapahtuvan, jos olosi siitä helpottuu.
Voit toki uskotella itsellesi tuota. Minä tiedän paremmin.
Täällähän lässytystä piisaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä oon kiitollinen kaivatusta mutta sais olla lähempänä niin olisin suorastaan tulvivan kiitollinen
Taitaa olla aika kuuma mies?
Kuuma ja älykäs nainen
kerro vähän lisää
Joulukuussa kohdattu
Kävin toisen kanssa treffeillä ja tuntui kuin olisin pettämässä kaivattua, joka on kuitenkin mulle saavuttamaton.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä, ihan kaikenlaista, mutta konkretia nyt jotenkin hassusti puuttuu :D
Äh, meni jotenkin ajatus sekasin ja vastasin vähän ohi tuohon yhteen, no ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaan vaikea virittäytyä kiitollisuuden tilaan jos elämässä on moni asia eri tavalla kuin toivoisi. Jalommat yksilöt tietysti kykenee tuohonkin.
Se on tosi vaikeaa, mutta se auttaa itseä niin paljon, että se kannattaa. Sen avulla pääsee läpi silloin kun muut kaatuisi.
Tuo on tosi myrkyllinen asia sanoa tuntematta toisen tilannetta.
Totuus ei ole myrkyllistä paitsi sille, joka haluaa uskoa valheeseen. Ja tuo on totuus. Sen avulla on selvitty ties mistä käsittämättömästä mistä ihminen ei voi selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin toisen kanssa treffeillä ja tuntui kuin olisin pettämässä kaivattua, joka on kuitenkin mulle saavuttamaton.
Moni kaipaa ja nussii tois(t)en kanssa, mutta ei tunne, että pettäisi puolisoa, kaivattua eikä itseä. Rakastat häntä selvästi.