Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78192)
Otetaans uusiksi, siis naiset ja miehet voi tulvia kiitollisuutta. No niin, eipä siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu ei ole kiltti ja kiitollisena hymyilevä idioottikirja. Siellä on sotaa, erotiikkaa, vihaa, draamaa, kuolemaa, palavaa elämää.. kaikkea muuta kuin lässytystä
Siksi se toimiikin oikeasti. Siellä on vastaus ja elämänohjeet aivan kaikkeen, jos aidosti haluaa löytää. Tämä ei ole niille, joita ei kiinnosta tai jotka haluavat vain rienata, ohittakaa mielellään. Ei lisättävää eikä tarvetta jankata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin toisen kanssa treffeillä ja tuntui kuin olisin pettämässä kaivattua, joka on kuitenkin mulle saavuttamaton.
Moni kaipaa ja nussii tois(t)en kanssa, mutta ei tunne, että pettäisi puolisoa, kaivattua eikä itseä. Rakastat häntä selvästi.
Mä en ole ikinä ymmärtäny pettämistä. En pidä edes kavereinani sellaisia jotka pettää puolisoaan, miten voi luottaa ihmiseen joka ei ole rehellinen edes rakkaalleen? 🌞
Taidan rakastaa. Totta se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin toisen kanssa treffeillä ja tuntui kuin olisin pettämässä kaivattua, joka on kuitenkin mulle saavuttamaton.
Moni kaipaa ja nussii tois(t)en kanssa, mutta ei tunne, että pettäisi puolisoa, kaivattua eikä itseä. Rakastat häntä selvästi.
Mä en ole ikinä ymmärtäny pettämistä. En pidä edes kavereinani sellaisia jotka pettää puolisoaan, miten voi luottaa ihmiseen joka ei ole rehellinen edes rakkaalleen? 🌞
Voi sitä rakastua uuteen ollessaan suhteessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaan vaikea virittäytyä kiitollisuuden tilaan jos elämässä on moni asia eri tavalla kuin toivoisi. Jalommat yksilöt tietysti kykenee tuohonkin.
Se on tosi vaikeaa, mutta se auttaa itseä niin paljon, että se kannattaa. Sen avulla pääsee läpi silloin kun muut kaatuisi.
Tuo on tosi myrkyllinen asia sanoa tuntematta toisen tilannetta.
Totuus ei ole myrkyllistä paitsi sille, joka haluaa uskoa valheeseen. Ja tuo on totuus. Sen avulla on selvitty ties mistä käsittämättömästä mistä ihminen ei voi selvitä.
Menepä sanomaan ihmiselle jota vaikka lyödään että nyt hymy perseeseen ja kiitollisuutta. Kun sen ihmisen olisi terveellistä olla ihan helkkarin vihainen että saa voimaa pistää kampoihin. Viha on tosi tärkeä tunne. Kiitollisuus on tärkeä tunne jos paikka ja tilanne ovat oikeat. Pakopaikkana mikään tunne ei ole hyvä.
Me puhutaan eri tason vaikeuksista. Mä puhuin niistä joista selviää vain 0,001%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä rakastua uuteen ollessaan suhteessa..
Tietenkin voi ja niin on käynyt minullekkin, mut sen voi hoitaa myös kunnialla.
Nyt toivotan hyvät illat kaivatulle. Mietin sua, kun oon menossa. Oot niin rakas! Paljon suukkoja ihan joka puolelle. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan n###@ ainoastaan kaivattua! Sivu
Ja nussit silti muita?
Vierailija kirjoitti:
Miten se valkeni sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se valkeni sinulle?
Liian tunnisteellista, mutta oma reaktio ja toiminta eräässä tilanteessa, kun kaivattu tarvitsi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vanha ja aliarvostettu viisaus että kannattaa valita seuransa huolella. Ainoa vaan, että huomaa pian olevansa aika yksin kun sitä toteuttaa...
Itse oon sitä mieltä että kun jokin asia on kohdattu itsessä, niin silloin se vasta on löytänyt täysin vakaasti oman paikkansa, koska se ei voi olla korulause. Aika usein tuollaiset on korulauseita ihmisillä. En siis tarkoita, että sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän takia miehenä paneskelen menemään vapautuneesti siihen asti kunnes olen parisuhteessa. Eipä tarvitse miettiä mitä nainen on sillä välin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vanha ja aliarvostettu viisaus että kannattaa valita seuransa huolella. Ainoa vaan, että huomaa pian olevansa aika yksin kun sitä toteuttaa...
Itse oon sitä mieltä että kun jokin asia on kohdattu itsessä, niin silloin se vasta on löytänyt täysin vakaasti oman paikkansa, koska se ei voi olla korulause. Aika usein tuollaiset on korulauseita ihmisillä. En siis tarkoita, että sulla on.
Joo ei se kaveripiiri enää kovin iso ole, mut mielummin yksin kuin porukassa johon en luota.
Hyvää ja ihanaa vkl ja päivää rakkaalle M(n). Pusuja. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän takia miehenä paneskelen menemään vapautuneesti siihen asti kunnes olen parisuhteessa. Eipä tarvitse miettiä mitä nainen on sillä välin tehnyt.
Aika mustasukkainen ja katkera lähestymistapa kauniin kaipauksen välissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kävi vain treffeillä ja koki jo pettävänsä saavuttamatonta ihmistä. Sinä jakelet itseäsi katkerana kylillä. Ainakaan tuon naisen arvoinen et asenteesi kanssa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu ei ole kiltti ja kiitollisena hymyilevä idioottikirja. Siellä on sotaa, erotiikkaa, vihaa, draamaa, kuolemaa, palavaa elämää.. kaikkea muuta kuin lässytystä
Siksi se toimiikin oikeasti. Siellä on vastaus ja elämänohjeet aivan kaikkeen, jos aidosti haluaa löytää. Tämä ei ole niille, joita ei kiinnosta tai jotka haluavat vain rienata, ohittakaa mielellään. Ei lisättävää eikä tarvetta jankata.
Luuletko, että kun kirjoittelet ohista, voit millään loppukaneetilla kumota ohiksen ja muuttaa sen olemattomaksi? Te vajaamieliset, joita myös uskoviksi kutsutaan, olette niin alhaisella kehitystasolla, että ette millään voi olla haastamatta riitaa tunkemalla ohista ketjun täydeltä. Päivästä toiseen te samat idiootit täällä ohistelette, milloin mistäkin aiheesta. Teitä yhdistää uskovaisuus, mikä on selkeästi typeryksien tauti, mutta paitsi typeryksien, myös röyhkeiden ja itsekkäiden kusipäiden. Teitä pitäisi alkaa yhteiskunnassa syrjimään rankalla kädellä ja sulkea jonnekin leireille. Sitähän te toivotte, kun uhriudutte aina uskon toden merkkinä syrjintää, kun teidän huonoon käytökseen kyllästytään. Kaikki voittaisi.
Mä haluan n###@ ainoastaan kaivattua! Sivu