Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (78209)

Vierailija
78121/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta tuo uspenski juttu, unohtu sori.

Vierailija
78122/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei voi olla samalla hetkellä kiitollinen ja epätoivoinen/ahdistunut. Siksi Sana sanoo: "kiittäkää joka tilassa."

Kokeilin. Pitää paikkansa! Niin kauan kuin rukoilin Jeesusta kiittäen kaikesta, mielen valtasi vain kiitollisuus. Ihmeellistä.

Mä en tiedä siis miksi, mutta viimeksi uspenskissa alko vaan itkettämään useamman kerran. Menin ihan vaan käymään normaalilla olotilalla, mut vesi vaan valu silmistä. Mystistä. Siinä mä sitten pyyhin silmiä ja katselin tuntemattoman lapsen ristiäisiä. :D

Kuulostaa erittäin tutulta. Pyhä Henki hoitaa ihmistä usein itkun kautta. Se on sellaista puhdistavaa ja avaavaa itkua, eikö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78123/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaan vaikea virittäytyä kiitollisuuden tilaan jos elämässä on moni asia eri tavalla kuin toivoisi. Jalommat yksilöt tietysti kykenee tuohonkin. 

Se on tosi vaikeaa, mutta se auttaa itseä niin paljon, että se kannattaa. Sen avulla pääsee läpi silloin kun muut kaatuisi. 

Tuo on tosi myrkyllinen asia sanoa tuntematta toisen tilannetta.

Vierailija
78124/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuuttakin voi harjoitella. Ihan kuten kaikkea muutakin, sitäkin voi oppia. Se on oikeasti elämää muuttava voima!

Vierailija
78125/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaan vaikea virittäytyä kiitollisuuden tilaan jos elämässä on moni asia eri tavalla kuin toivoisi. Jalommat yksilöt tietysti kykenee tuohonkin. 

Noiden jalojen yksilöiden kannattaisi lukea toksisesta positiivisuudesta ja uskonnollisuudesta pakopaikkana. Sanon tämän kristittynä.

En mä sellaseen viitannut vaan joillakin tuntuu vaan olevan parempi luonteen laatu myös. Mua vaan alkaa helposti ketuttamaan, pakko myöntää, jos asiat on pielessä. Ei siinä useinkaan auta vaikka kuinka yrittäisi ajatella miten moni asia on hyvin, pitää vaan sietää se tunne tai lähteä vaikka kävelylle.

Ketutus on ihan yhtä hyvä tunne kuin mikä tahansa muukin. Jeesus ei vaikuta uuden testamentin mukaan miltään positiivisuuspaskiaiselta itse.

Vierailija
78126/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosi vaikeaa, mutta se auttaa itseä niin paljon, että se kannattaa. Sen avulla pääsee läpi silloin kun muut kaatuisi. 

Sivusta sama kokemus. Äärimmäisen vaikeissakin tilanteissa auttanut. Eli ei ole kyse mistään "toksisesta positiivisuudesta"

Vierailija
78127/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby.<3

Vierailija
78128/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä viehättävä nainen😍 Moikattiin Prisman kahviossa, pitkästä aikaa.

Vierailija
78129/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä oon kiitollinen kaivatusta mutta sais olla lähempänä niin olisin suorastaan tulvivan kiitollinen

Vierailija
78130/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä oon kiitollinen kaivatusta mutta sais olla lähempänä niin olisin suorastaan tulvivan kiitollinen

Taitaa olla aika kuuma mies?

Vierailija
78131/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mietin vaan rakastelua kaivatun kanssa. Tekisi niin mieli päästä lähemmäksi, iholle, ja viimein osoittaa ne tunteet, joita on tukahdutettu vuosikymmeniä. 😊

Vierailija
78132/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä hali ja helliä pusuja kaivatulle. 😍

Vierailija
78133/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas mietin vaan rakastelua kaivatun kanssa. Tekisi niin mieli päästä lähemmäksi, iholle, ja viimein osoittaa ne tunteet, joita on tukahdutettu vuosikymmeniä. 😊

Oh, vuosikymmenten rakkaus 😍

Vierailija
78134/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baby.<3

Montako babyä odottamassa koeajoa?

Vierailija
78135/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh, vuosikymmenten rakkaus 😍

Niin, onhan se aikamoinen ihme, että on tunteet pysyneet näin kauan! 😊

Vierailija
78136/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden jalojen yksilöiden kannattaisi lukea toksisesta positiivisuudesta ja uskonnollisuudesta pakopaikkana. Sanon tämän kristittynä.

En mä sellaseen viitannut vaan joillakin tuntuu vaan olevan parempi luonteen laatu myös. Mua vaan alkaa helposti ketuttamaan, pakko myöntää, jos asiat on pielessä. Ei siinä useinkaan auta vaikka kuinka yrittäisi ajatella miten moni asia on hyvin, pitää vaan sietää se tunne tai lähteä vaikka kävelylle.

Ketutus on ihan yhtä hyvä tunne kuin mikä tahansa muukin. Jeesus ei vaikuta uuden testamentin mukaan miltään positiivisuuspaskiaiselta itse.

Jeesushan oli itse hyvä esimerkki siinä, miten hän kiitti ja ylisti Taivaan Isää, esim Matt. 11:

"Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, siitä että olet salannut tämän viisailta ja oppineilta mutta ilmoittanut sen lapsenmielisille."

Vierailija
78137/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuma ja älykäs nainen

Vierailija
78138/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm oliko tämä kaipausketju, eksyinkö väärään huoneeseen?

Otsikko on hieman harhaanjohtava. Perjantaisin täällä kokoontuu aina raamattukerho.

Onko kerho kuullut Laulujen laulusta? Sieltä löytyy raamatullista ja otsikkoon sopivaa inspiraatiota.

Suudelkoon hän minua, antakoon suudelmiaan!
Ihanampaa kuin viini on sinun rakkautesi

Jepjep. Laulujen laulu kertoo miehen ja naisen välisestä intohimoisesta rakkaudesta, ja on lisäksi vertauskuva siitä, miten Kristus rakastaa omaa seurakuntaansa ehdottomasti ja palavasti. 

Vierailija
78139/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesushan oli itse hyvä esimerkki siinä, miten hän kiitti ja ylisti Taivaan Isää, esim Matt. 11:

"Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, siitä että olet salannut tämän viisailta ja oppineilta mutta ilmoittanut sen lapsenmielisille."

Jeesus itki, suuttui, oli jopa vähän holtiton käytöksessään. Haukkui aikansa arvostettuja auktoriteetteja kyykäärmeen sikiöiksi. Luepa raamattusi uudelleen

Vierailija
78140/78209 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuma ja älykäs nainen

😊 Tulviminen hieman harhautti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän