Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77654)
Harmaantuva ukko haaveilee LOL
Oot saanu mun mopon karkaamaan.
Maailma on nyrjähtänyt. Tästä seuraa vain uusia tuulia. Millään ei tunnu olevan mitään väliä joten väliäkö millään sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Harmaantuva ukko haaveilee LOL
Minä olen haaveillut yhdestä harmaantuvasta.
Olen kylläkin lokakuussa 33-vuotias. En ole mikään ukko.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt pahaan.
Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on nyrjähtänyt. Tästä seuraa vain uusia tuulia. Millään ei tunnu olevan mitään väliä joten väliäkö millään sitten on.
Tervetuloa kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
M 1997-
Teini
Vierailija kirjoitti:
Oot saanu mun mopon karkaamaan.
Ainakin viimeksi se oli sun alla.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua, minkä teit mulle
Ei kun sinä mulle.
Ikävä meidän halia. Halusin siinä viipyä. Toivottavasti vielä kohdataan, oi mieleenjäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt pahaan.
Mikä siihen auttais?
On vapautunut olo kun en omista mitään. Tuntuu helpolta. Kaikki on vain niin vapaata. Ei ole väliä vaikka lähtisin vain tärkeimpien kanssa asunnostani ja liikahtaisin jonnekin uuteen. Mikään ei pidättele enkä ole kiinni missään. Tätä olen odottanut. En halua mitään, haluan vain elää.
Hirvee mylly tää on ollut. Ehkä nyt kaiken jälkeen oon herkempi ja rohkeampi. Ei ollenkaan huono saldo.
Vierailija kirjoitti:
On vapautunut olo kun en omista mitään. Tuntuu helpolta. Kaikki on vain niin vapaata. Ei ole väliä vaikka lähtisin vain tärkeimpien kanssa asunnostani ja liikahtaisin jonnekin uuteen. Mikään ei pidättele enkä ole kiinni missään. Tätä olen odottanut. En halua mitään, haluan vain elää.
Suosittelisin rakkautta. Se on kaikista vapain tila. Eikä silloin haittaa muutama mariskooli pöydällä.
Elliä.