Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76449)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Siis sana anteeksi kerää 5 alapeukkua???? olette sairaita,todella sairaita.
Anteeksi. Että vahingossa nussin naapuria. Ja hänen kaveriaan. Myös kakkosen kanssa vahingossa leikittiin. Anteeksi kulta vielä kerran. Ei tule tapahtumaan uudestaan, ainakaan montaa kertaa.
Tämän alapeukut olisin ymmärtänyt mutta, jos lukee pelkkä anteeksi niin aika vaikea on yhdistää tällaiseen.
sivusta
Ei se kuule meille mieleltään järkkyneille ole ollenkaan vaikeaa.
Kaivattu on mun elämän rakkaus. 🧡 On ihan tosi surkeata, jos ei saada toisiamme..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden juhannuksena näin sut unessa. Ei siis tämän vuoden vaan edellisen. Siitä syystä oon tuntenut aika paljon rauhaa huolimatta... kaikesta. Ei yllätä.
Oliko enneuni vai tunsitteko. Jos haluat kertoa.
En tuntenut, tiennyt tai ollut ikinä nähnytkään häntä kun unen näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin just kaneliässän, ässät on hyviä
Tämmöstäki viestiä alkaa kummasti arvostaa, kun lukee näitä raastupa-juttuja. 🍪🍰🧁
Mikä siinä otsikon mukaan keskustelemisessa teillä kehareilla niin vaikeeta oikeen on?
Terveiset. Kaivatulle. Lähetä.
Oliko tämä omasi kaipausviesti? Keharia kaipailet?
Always something kränkkä with you
Lämmin lempeä ruoka tai juoma on ollut suomalaisten suosiossa varsinkin kylminä ja viileinä kuukausina iltaisinkin. Sopii myös sairastavalle. Ihanan lämmin tunne valtaa koko kehon, tämä rentouttaa ja helpottaa nukahtamistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin just kaneliässän, ässät on hyviä
Mäkin tykkään kaneliässistä, varsinkin itse tehdyistä. Oliko sakarat oikein päin kuten seinässä?
Ne oli sellasia Pirkan, ihan kivan mallisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden juhannuksena näin sut unessa. Ei siis tämän vuoden vaan edellisen. Siitä syystä oon tuntenut aika paljon rauhaa huolimatta... kaikesta. Ei yllätä.
Oliko enneuni vai tunsitteko. Jos haluat kertoa.
En tuntenut, tiennyt tai ollut ikinä nähnytkään häntä kun unen näin.
Aikamoista. Onko hän siis vielä unelmissa vai oikea henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on mun elämän rakkaus. 🧡 On ihan tosi surkeata, jos ei saada toisiamme..
Miten aiot edetä asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Always something kränkkä with you
Näin on, olen tottunut siihen. Ethän ihmettele kun annan sinulle paljon tilaa ja aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Some-koira Seppo toi valtavasti iloa tuntemattomien elämään https://share.google/wLcMQYAH9hZfWGze4
~
Hahaa. S🥸me-koira Seppå.
Kaveri lähetti linkin. 😀
~ Ötyset & illat.
E
HÄIRIKKÖ🖐
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette saisi? Jos on molemminpuolista ja molemmilla huono suhde jossa on, mikään ei silloin pidättele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vihainen silloin ja tällöin, kun en ymmärrä sua ja sun touhuja. Tai ymmärrän käytöksen, mutta en puheita. Mikään ei muutu, vaikka vuodet kuluvat. Siksi ainut tapa päästä eteenpäin on muuttua itse ja muuttaa suuntaa. Täytyy tehdä vaikea työ.
Mitä hän on tehnyt?
Ei ole ikkunan alla laulamassa balladia, vaikka ketjussa on niin kovin rakastanut. Itselläni ei ole mitään vastuuta omasta elämästäni, enkä täten ole voinut kysyä häneltä mitään suoraan. Olen lukenut ketjua ja odottanut. Maailmassa ei ole olemassa kuin yksi tilanne yhtä ihmistä kohden, joten tunnistus on ollut varma eli perusteet omalle toiminnalleni ovat kunnossa. Ei minun tarvitse mitään antaa tai tehdä itse.
Panssareista puheenollen, mulla on sellainen. Sen verran on ollut elämässä vastatuulta ja nyt vielä sydänkin rikki, että ilman panssaria en pärjäisi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää katsastaa, missä kunnossa kaivattu on ennen kuin tekee mitään sivupanomuuveja. Keväällä kertoi lihonneensa 20 kg poikkeuksellisen pitkän juomisputken jälkeen.
🤣🤣😂🤣😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot edetä asian kanssa?
Kaikki menee pieleen, ihan mitä tahansa yritän..
Ketjusta valikoidut viestit olen yhdistänyt tosielämän henkilöön. Kiukuttelen siitä, että ne eivät oikein kohtaa. Minusta oli ihanaa lukea kauniita viestejä ja omia niitä, vaikka useita kertoja mainittiin, ettei ne ole minulle. En uskonut ja tässä ollaan. Puran ketjuun.